Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2004, 12:10
Eend
Eend is offline
zijn er ook pakjes ontkleurders in de winkel te koop, zodat je weer je eigen kleur terug krijgt?
Oud 31-03-2004, 12:13
Miracle
Miracle is offline
Ik geloof het niet eigenlijk.... Misschien ff vragen in de drogist?
Oud 31-03-2004, 12:17
Verwijderd
Nee, volgens mij niet, alleen ontkleurders die algemeen bleken, dacht ik. Maar je kunt wel je haar in z'n eigen kleur verven, eventueel met 2 pakjes verf dunne streepjes maken zodat het natuurlijk lijkt en nog dichter bij je eigen kleur zit.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:23
Verwijderd
Nee dat bestaat niet.
Als je ontkleuring koopt, word je haar wit/blond/orandje achtig.
Je kunt goed ontkleuring gebruiken en daarna de kleur erin doen die op je eigen haar kleur lijkt.
Let er wel op als er een rode, rood/bruine of oranje kleur in je haar zit en je gebruikt de ontkleurings haarverf word je haar oranje en je uitgroei gewoon wit/blond.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 13:46
Verwijderd
op rtl-shop zag ik wel een product dat je haarkleur weer vanzelf terugbrengt ook als het geverfd is maar dat is wel voor grijze mensen. maar mss bestaat zoiets ook wel voor gewone kleuren.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 13:49
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 31-03-2004 @ 14:46 :
op rtl-shop zag ik wel een product dat je haarkleur weer vanzelf terugbrengt ook als het geverfd is maar dat is wel voor grijze mensen. maar mss bestaat zoiets ook wel voor gewone kleuren.
Dat zal dan wel gewoon een grijze kleurspoeling zijn he

Je kunt niet zomaar verf van iets afhalen, dan wordt het in zijn algemeenheid gebleekt. De beste manier is om het gewoon over te verven.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 13:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 31-03-2004 @ 14:46 :
Als het al werkt (en geen grijze kleurspoeling is, zoals nare oppert ) dan komt dat omdat je geen kleur meer in je haar hebt als het grijs is. Als je haar grijs is, dan is het ook veel lastiger om te kleuren omdat je er een laagje overheen moet leggen ipv het haar zelf kan kleuren. Dus mocht dat spul van jou werken, dan is het waarschijnlijk bijzonder slecht voor je haar omdat je daarmee het laagje verf eraf haalt. En no way dat het voor gewone kleuren ook is, want je hebt gewoon je haar gekleurd als je het verft. (en dus niet alleen maar een laagje erover heen gedaan)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:45
liefkindje
liefkindje is offline
Ik heb mn haren wel keer laten ontkleuren.. Wat een blunder!!
Kreeg knaloranje haar!! Hoppa, vervolgens naar de kapper om het weer zwart te laten verfen. De kapper kon het niet eens in een keer dekkend krijgen!! Moest het 2 x laten verfen omdat het er anders groen uitzag!!

Gr. Liefkindje
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:59
leucomelas
leucomelas is offline
duh,... je krijgt alleen je eigen haar terug als je het eruit laat groeien... je hebt wel ontkleuringsmiddelen maar naderhand heb je dan ook zon droge bos geel/witblond haar op je hoofd... wel geluk als dat je eigen haarkleur is natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:06
Konijn
Konijn is offline
Ik had mijn haar behoorlijk fel rood.. wil ook terug naar mn eigen kleur (middenblond). Dat kon niet met ontkleuren en dan mn eigen haarkleur er over heen, dan zou t oranje worden. Dus moet ik nu van rood naar donkerrood naar donkerbruin, naar donkerblond naar blond. Jaja....
Oud 31-03-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 31-03-2004 @ 17:06 :
Ik had mijn haar behoorlijk fel rood.. wil ook terug naar mn eigen kleur (middenblond). Dat kon niet met ontkleuren en dan mn eigen haarkleur er over heen, dan zou t oranje worden. Dus moet ik nu van rood naar donkerrood naar donkerbruin, naar donkerblond naar blond. Jaja....
Als er eenmaal rood in zit, krijg je het er niet meer uit dus ook niet van rood naar bruin naar blond, wordt gewoon oranje hoor.
Tenminste voor zover ik weet en lijkt me ook het logiest.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lean schreef op 31-03-2004 @ 17:23 :
Als er eenmaal rood in zit, krijg je het er niet meer uit dus ook niet van rood naar bruin naar blond, wordt gewoon oranje hoor.
Tenminste voor zover ik weet en lijkt me ook het logiest.
Dacht ik ook.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:04
Konijn
Konijn is offline
Hm, dit zeiden de verkoopsters alledrie..
Ik heb er nu eerst roodbruin inzitten, rood is al een stukje minder, maar hoop toch dat er straks met donkerbruin een heel stuk minder rood in zit..
Oud 31-03-2004, 18:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Konijn schreef op 31-03-2004 @ 19:04 :
Hm, dit zeiden de verkoopsters alledrie..
Ik heb er nu eerst roodbruin inzitten, rood is al een stukje minder, maar hoop toch dat er straks met donkerbruin een heel stuk minder rood in zit..
Hm, nou ja ik ben er ook niet 100% zeker van, maar ik dacht het wel. Ik zou het in ieder geval even aan je kapper vragen voor je zelf iets gaat doen...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:15
Konijn
Konijn is offline
Ik heb geen kapper

Moet nog steeds opzoek naar één..
Oud 01-04-2004, 12:27
Eend
Eend is offline
Ok, ik heb donkerrood haar, maar de kleur is al stukken lichter geworden. Maar ik heb gekeken naar blonde verfdingen, maar dr was er maar eentje die 5 tot 7 tinten lichter werd, maar dan wordt het oranje ja.

Of zijn er ook blondkleuringen die gewoon gelijk echt blond worden? behalve de blekers dan?
Oud 01-04-2004, 12:45
Verwijderd
volgens mij kan je maar 2 dingen doen als je je haar geverfd hebt en je je oude kleur terug wilt.

-uit laten groeien.. maar dat kost nu eenmaal tijd.
-je haar bleken en dan weer terug kleuren in een kleur die lijkt op je eigen kleur. zodat je het niet ziet als je uitgroei hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 12:51
Eend
Eend is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 01-04-2004 @ 13:45 :

-je haar bleken en dan weer terug kleuren in een kleur die lijkt op je eigen kleur. zodat je het niet ziet als je uitgroei hebt.
word je haar daar dan niet onwijs lelijk van? Ben net zo blij dat ik het zo glanzig en anti pluis kan houden
Oud 01-04-2004, 13:38
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Konijn schreef op 31-03-2004 @ 17:06 :
Dat kon niet met ontkleuren en dan mn eigen haarkleur er over heen, dan zou t oranje worden.
Maar even mn eigen quote: dat kan dus niet, bleken en dan weer terugverven, dan wordt t alsnog oranje. En dat is inderdaad ook heel slecht voor je haar.
Oud 01-04-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 01-04-2004 @ 13:51 :
word je haar daar dan niet onwijs lelijk van? Ben net zo blij dat ik het zo glanzig en anti pluis kan houden
denk ik wel, maja je moet er iets voor over hebben.

je kan het ook altijd nog afknippen, dan is de uitgroei er sneller uit!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:41
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 01-04-2004 @ 16:18 :
denk ik wel, maja je moet er iets voor over hebben.
Nog maar een keer (ik wil Eend behoeden voor oranje haar ):
dat kan dus niet. Zie hierboven.

Regels voor berichten