Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft niet meer aan kunnen denk ik ook dat emoties je eerder verder van huis brengen dan nodig is. Als je in de put zit heb je de neiging jezelf heel zielig te gaan vinden en het bijltje erbij neer te gooien. Echter als je de situatie rationeel bekijkt valt het soms nog best mee. Emoties echter zijn meteen weer zo overdreven en zorgen ervoor dat je het overzicht op de omgeving verliest. Zoals ik zei, je kunt ze best hebben, als je maar in de gaten houdt dat je ze hebt. Het beste is toch nog altijd om gewoon te kijken wat er gebeurt en daarnaar te handelen. Meten is weten, voelen is ... nouja, iets anders iig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Probeer wanneer je zo'n reactie krijgt jou gevoel jou emotie te toetsen met de werkelijkheid.... Je stelt jezelf de vraag, klopt het wel dat ik zo boos ben om deze situatie, klopt het wel dat ik zo "overdreven" blij ben met deze situatie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Liefde & Relatie |
verwerken van je ex divindae | 112 | 24-10-2006 10:20 | |
VWO |