Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2004, 09:29
whaaaa
whaaaa is offline
hoiii
kan het zijn dat je de eerste paar keer dat een jongen je vingerd of met hem naar bed gaat niet klaar komt..
mijn vriend word hier erg onzeker van... en ik zelf ook wel
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 09:39
Pallas
Pallas is offline
Van het neuken zelf komen veel meiden niet klaar. Vingeren is dan hetzelfde principe. Masturbeer jij zelf? En bewerk je dan je clitoris? Grote kans dat je dan wel klaarkomt.

Clitoris is het sleutelwoord meisje. Laat je vriend je daar likken, masseren, blazen, kietelen of strelen. En succes ermee.
Oud 25-03-2004, 09:45
artless
artless is offline
Geef hem aanwijzingen, laat hem niet maar wat aankloten en na 10 minuten stoppen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 09:47
whaaaa
whaaaa is offline
Citaat:
Pallas schreef op 25-03-2004 @ 10:39:
Van het neuken zelf komen veel meiden niet klaar. Vingeren is dan hetzelfde principe. Masturbeer jij zelf? En bewerk je dan je clitoris? Grote kans dat je dan wel klaarkomt.

Clitoris is het sleutelwoord meisje. Laat je vriend je daar likken, masseren, blazen, kietelen of strelen. En succes ermee.
maar dat hebben we ook al geprobeerd
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 09:54
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
whaaaa schreef op 25-03-2004 @ 10:47:
maar dat hebben we ook al geprobeerd
Niet focussen op het orgasme! Ga liggen en genieten! Die druk van 'oooh ik moet komen' werkt ontzettend tegen.

Je hóeft niet klaar te komen, je geniet toch ook zonder orgasme? Zeg dat tegen je vriend, dan zit hij er ook wat minder mee.

Ben je zelf wel eens klaargekomen? Zat meisjes die nog nooit van hun leven een orgasme gehad hebben hoor, dus abnormaal ben je zeker niet. Als je zelf wel eens gekomen bent, leer je vriend dan de kneepjes van het vak! Aanwijzingen geven en aangeven wanneer hij het goed doet. En dan oefenen oefenen oefenen.

Maar ZONDER dat je in je achterhoofd hebt dat je moet komen!
Oud 25-03-2004, 10:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
whaaaa schreef op 25-03-2004 @ 10:29:
kan het zijn dat je de eerste paar keer dat een jongen je vingerd of met hem naar bed gaat niet klaar komt..
Kan het zijn? Joh, dat is hardstikke normaal. Niet alle meisjes komen even makkelijk, komt vanzelf wel. En het is ook helemaal niet erg om je vriend aanwijzingen te geven.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 13:33
juno
juno is offline
Jongens moeten het ook leren hoor. Een meisje klaar laten komen is nog niet eens zo makkelijk. En dan willen ook alle meisjes nog eens wat anders, dus een beetje ervaring met Truus wil nog niet zeggen dat Miep er ook van klaaarkomt...

Ja, africhten dus zo'n knul!

Begin maar eens met voordoen. Er is geen jongen op deze wereld die het niet ontzettend opwindend vindt om zijn vriendin zichzelf klaar te zien vingeren, warm en veilig in zijn armen. Hij kan zelf ook nog meedoen, zodat jullie samen bezig zijn. Dat is leuk en leerzaam.

Als je wilt uitleggen wat hij met zijn tong moet doen, helpt het om zijn vinger in je mond te nemen en het met je eigen tong voor te doen.

En verder aanwijzingen geven, en je lichamelijke signalen niet gaan liggen onderdrukken. Kreun en hijg en zucht maar gewoon, dat is echt niet gek, voor hem opwindend en hij weet meteen wat lekker is voor jou.

Wat kreten als :"wat is dit lekker", of: "Je doet dit zo goed", zijn ook heel welkom. En natuurlijk: "niet stoppen, zo doorgaan", of : "ietsje hoger, lager, harder, zachter, sneller" etcetera.

Je moet een verdomd ervaren en goede minnaar zijn wil je een nieuwe vriendin meteen klaar kunnen beffen.

Mij is het maar met twee mannen gelukt, aan wie ik me helemaal kon overgeven. De anderen brachten me wel tot het randje maar net niet eroverheen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet verschrikkelijk lekker was en dat ik er niet vreselijk van genoten heb. Ervan klaarkomen is dan alleen maar een extraatje.

Edit: van vingeren alleen is het nog moeilijker. Die eer is bij mij slechts aan een man vergund. Van alleen neuken is het me zelfs nog nooit gelukt. Een combinatie van de drie methoden daarentegen lukt gegarandeerd. Kortom: probeer alles uit, er is echt wel iets wat voor jou goed werkt, en bovendien wordt het steeds makkelijker naarmate je het langer doet.

Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 13:39.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:14
Elysium
Elysium is offline
- Zet het maar uit je hoofd dat je van neuken alleen klaarkomt, dat is lang niet ieder meisje gegund, wat films je ook mogen laten geloven.
- Doe het zelf, waar hij bij is, kan hij kijken hoe jij het doet en jij raakt dan ook een beetje vertrouwd met zijn aanwezigheid. Oh, en als hij het doet en het is misschien moeilijk om alleen van de aanrakingen alleen te komen, moet je ook niet bang zijn om gewoon te fantaseren zoals je dat normaal ook altijd doet. Volgens mij is dat een van de dingen die klaarkomen door/met een partner moeilijker maken.
Oud 25-03-2004, 16:02
artless
artless is offline
tante poesiefox toe de reskjoe!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 16:11
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
artless schreef op 25-03-2004 @ 17:02:
tante poesiefox toe de reskjoe!
De twee godinnen kunnen er anders ook wat van. De natte droom van iedere rechtgeaarde man
Pallas en Juno.
Oud 28-03-2004, 00:49
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 25-03-2004 @ 17:11:
De twee godinnen kunnen er anders ook wat van. De natte droom van iedere rechtgeaarde man
Pallas en Juno.
Dat zou geen aardling overleven.
Oud 28-03-2004, 12:20
Verwijderd
eigenlijk nog vreemd - hier posten de godin van het huwelijk en de godin van de oorlog, maar een venus of aphrodite hebben we niet...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 12:22
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-03-2004 @ 13:20:
eigenlijk nog vreemd - hier posten de godin van het huwelijk en de godin van de oorlog, maar een venus of aphrodite hebben we niet...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 12:26
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-03-2004 @ 13:20:
Inderdaad.

Wat poesiefox schreef is ook eh... lichtelijk overdreven.
Oud 28-03-2004, 14:28
juno
juno is offline
Citaat:
Pallas schreef op 28-03-2004 @ 13:26:
Inderdaad.

Wat poesiefox schreef is ook eh... lichtelijk overdreven.
Poesiefox heeft de overdrijving als vorm van humor hoog in het vaandel.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:49
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als het goed is, kom je bij vingeren wel klaar.. maar misschien moet je gewoon 'oefenen'. maak je niet druk, komt heus wel goed hoor

Regels voor berichten