![]() |
||
Citaat:
Je hóeft niet klaar te komen, je geniet toch ook zonder orgasme? Zeg dat tegen je vriend, dan zit hij er ook wat minder mee. Ben je zelf wel eens klaargekomen? Zat meisjes die nog nooit van hun leven een orgasme gehad hebben hoor, dus abnormaal ben je zeker niet. Als je zelf wel eens gekomen bent, leer je vriend dan de kneepjes van het vak! Aanwijzingen geven en aangeven wanneer hij het goed doet. En dan oefenen oefenen oefenen. Maar ZONDER dat je in je achterhoofd hebt dat je moet komen!
||
Citaat:
|
![]() |
|
Jongens moeten het ook leren hoor. Een meisje klaar laten komen is nog niet eens zo makkelijk. En dan willen ook alle meisjes nog eens wat anders, dus een beetje ervaring met Truus wil nog niet zeggen dat Miep er ook van klaaarkomt...
Ja, africhten dus zo'n knul! Begin maar eens met voordoen. Er is geen jongen op deze wereld die het niet ontzettend opwindend vindt om zijn vriendin zichzelf klaar te zien vingeren, warm en veilig in zijn armen. Hij kan zelf ook nog meedoen, zodat jullie samen bezig zijn. Dat is leuk en leerzaam. Als je wilt uitleggen wat hij met zijn tong moet doen, helpt het om zijn vinger in je mond te nemen en het met je eigen tong voor te doen. En verder aanwijzingen geven, en je lichamelijke signalen niet gaan liggen onderdrukken. Kreun en hijg en zucht maar gewoon, dat is echt niet gek, voor hem opwindend en hij weet meteen wat lekker is voor jou. Wat kreten als :"wat is dit lekker", of: "Je doet dit zo goed", zijn ook heel welkom. En natuurlijk: "niet stoppen, zo doorgaan", of : "ietsje hoger, lager, harder, zachter, sneller" etcetera. Je moet een verdomd ervaren en goede minnaar zijn wil je een nieuwe vriendin meteen klaar kunnen beffen. Mij is het maar met twee mannen gelukt, aan wie ik me helemaal kon overgeven. De anderen brachten me wel tot het randje maar net niet eroverheen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet verschrikkelijk lekker was en dat ik er niet vreselijk van genoten heb. Ervan klaarkomen is dan alleen maar een extraatje. Edit: van vingeren alleen is het nog moeilijker. Die eer is bij mij slechts aan een man vergund. Van alleen neuken is het me zelfs nog nooit gelukt. Een combinatie van de drie methoden daarentegen lukt gegarandeerd. Kortom: probeer alles uit, er is echt wel iets wat voor jou goed werkt, en bovendien wordt het steeds makkelijker naarmate je het langer doet. Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 13:39. |
![]() |
|
- Zet het maar uit je hoofd dat je van neuken alleen klaarkomt, dat is lang niet ieder meisje gegund, wat films je ook mogen laten geloven.
- Doe het zelf, waar hij bij is, kan hij kijken hoe jij het doet en jij raakt dan ook een beetje vertrouwd met zijn aanwezigheid. Oh, en als hij het doet en het is misschien moeilijk om alleen van de aanrakingen alleen te komen, moet je ook niet bang zijn om gewoon te fantaseren zoals je dat normaal ook altijd doet. Volgens mij is dat een van de dingen die klaarkomen door/met een partner moeilijker maken.
||
Citaat:
![]() Wat poesiefox schreef is ook eh... lichtelijk overdreven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe moet je klaarkomen (meisje) Anoniempjexx | 25 | 15-03-2017 03:13 | |
Seksualiteit |
klaarkomen meisje IkBenEenWortel | 2 | 20-10-2012 09:35 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen lukt niet! kipje_18 | 34 | 10-10-2006 20:44 | |
Seksualiteit |