Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Na het lezen van Jeroen's reply, reageer ik er dan toch maar op. Ik vond de man zelf een hypocriet, maar het neemt niet weg dat zoiets niet kan. We (horen te) leven in een democratie waar vrije meningsuiting gerespecteerd dient te worden..
Wat ik niet begrijp echter, is waarom jouw leven dan ineens niks meer waard is? Hoe kom je erbij dat LPF alles is 'wat er nog was' *?* Je leeft toch ook voor jezelf? En jouw ideeen (bijv. je websites en kroegverslagen die je van plan was e.d.)? Wat is de inhoud van jouw eigen leven? Kijk, ik vind het minder dat ze hem afgemaakt hebben, maar voor de rest ga ik me er niet druk om maken. Pim was immers maar een figuur op TV, geen familie of iets dergelijks.. Greetz, ******** (aka Marc S) |
![]() |
|||||
Waarom hier een slotje op gooien anyway.. of is vrijheid van meningsuiting hier ook al verboden?!
Maar ok, dr zit wel n kern van waarheid in wat deze jongen zegt.. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
*sterkte* Lau.
||
Citaat:
||
Citaat:
iemand anders zijn dood is niet ook de dood van een ander. Jij kan er niks aan doen dat dit gebeurt is, het was 1 man (voor zover ik het nu weet). Niemand moet dood, tenzij het natuurlijk is, jij niet, en pim fortuyn niet. Helaas lopen er in dit land mensen rond die vinden dat hun mening boven alles gaat, en dat dat hun recht geeft om daarom iemand te vermoorden. En om je nou te gaan af te vragen of jou leven nog zin heeft, heeft geen zin, het antwoord is namelijk altijd JA.
||
Citaat:
||
Citaat:
Zijn ideeen waren helemaal neit zo extreem het is maar net wat je extreem noemt. Daarnaast was hij zeker niet extreem rechts ik weet niet of je wel eens naar de interviews hebt gekeken die in zijn huis zijn gemaakt maar daar hingne schilderijen van Marx en Den Uil dat zijn toch hele linkse mensen. Dat waren zijn helden |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bestrijdt mensen met woorden net als hij maar dat mag hier blijkbaar niet. Het ergsteis nog dat mensen niet willen inzien dat hij eht goed bedoeld had en voor alle mensen opkwam |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
On-topic: nee je moet niet dood...... pim moest ook niet dood, maar het gebeurde, verder weet je mijn mening ![]() liefz mij
|
Ik denk zelf zo dat ik nu nog meer de drang heb om verder te leven, ik wil zelf de politiek in en ik wil dingen veranderen. Als ik dat uiteindelijk met de dood moet bekopen (je kan maar nooit weten) is dat ook best, als het maar effect heeft... Maar nu kan ik nog wat (proberen te) doen voor het land, als ik dood ben is dat een beetje moeilijker...
|
helden leven voort in onze gedachten
eigenlijk was Pim ook geen held, sommige ideeen van hem spraken me wel aan, andere weer iets minder. Ik vond het ook best erg toen ik hoorde dat ie neergeknald waz, maar nu iedereen elke dag 50 keer zijn naam laat vallen begin ik me er steeds meer aan te irriteren.
|
![]() |
ja ik voel me er ook zwaar door genaaid dat Pim dood is, ga ik godverdomme naar de stembus en dan kan ik op een dooie stemmen omdat ze em omgelegd hebben.......... mooi is dat zeg!
Slaat een zieke gast een fles op mijn kop kapot, ik moest de hele nacht in de cel zitten omdat ik zogenaamd terug geslagen had (nee hoor, ik ben geweldloos), zit ik de volgende dag rustig bij het avondeten, wordt Pim Fortuyn neergeknald. Ik was niet van plan om op hem te gaan stemmen maar toch........ De democratie wordt toch zwaar verneukt op deze manier.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #49 deel 2 Orsino* | 423 | 26-07-2008 09:32 | |
De Kantine |
Helden Verwijderd | 64 | 14-12-2007 10:28 | |
Muziek |
jeff buckley rip Verwijderd | 46 | 31-05-2007 21:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dood Pim Fortuyn deel 2 autodropje | 319 | 11-05-2002 17:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |