Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 09:41
leon-v
leon-v is offline
Misschien stomme vraag

Maar ik ga volgend jaar naar het HBO (als ik slaag tenminste )
(media en entertainment managment, Inholland Rotterdam )

Maar dan moet ik me aanmelden bij de IB GROEP in Groningen en Bij de Inholland, maar waar haal je in Godnaam die formulieren vandaan om je aan te melden?
Oud 16-05-2004, 09:45
Yolcu
Yolcu is offline
Het formulier van de ib-groep vind je op www.ib-groep.nl
Dat is een formulier voor het aanmelden voor de opleiding én voor het aanvragen van studiefinanciering.

Ik weet niet of je je ook moet aanmelden bij InHolland.. dat verschilt per hogeschool. Meestal is het zo dat je het ibg-formulier invult en dat je dan in juni of juli een inschrijfpakket krijgt van de hogeschool of uni. Maar als je je rechtstreeks moet aanmelden bij de hogeschool, dan zal dat formulier in een brochure zitten of aan te vragen zijn via de website. Kom je er niet uit, dan bel je gewoon even naar InHolland en dan leggen ze je het allemaal uit.
Oud 16-05-2004, 10:22
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
Unique schreef op 16-05-2004 @ 10:45 :
Het formulier van de ib-groep vind je op www.ib-groep.nl
Dat is een formulier voor het aanmelden voor de opleiding én voor het aanvragen van studiefinanciering.

Ik weet niet of je je ook moet aanmelden bij InHolland.. dat verschilt per hogeschool. Meestal is het zo dat je het ibg-formulier invult en dat je dan in juni of juli een inschrijfpakket krijgt van de hogeschool of uni. Maar als je je rechtstreeks moet aanmelden bij de hogeschool, dan zal dat formulier in een brochure zitten of aan te vragen zijn via de website. Kom je er niet uit, dan bel je gewoon even naar InHolland en dan leggen ze je het allemaal uit.
tnx
Oud 16-05-2004, 13:47
El Kim
El Kim is offline
Ik heb zelf anderhalf jaar aan INHOLLAND Rotterdam gestudeerd en je moet je gewoon aanmelden bij de IBG (via internet). Zij melden je aan bij INHOLLAND en die sturen vervolgens de inschrijfformulieren naar jou toe.
Oud 16-05-2004, 17:35
Verwijderd
Je moet je voor reguliere opleidingen altijd eerst bij de IBG inschrijven en dan ontvang je automatisch een inschrijfformulier van je onderwijsinstelling. Wanneer het een privé opleiding is oid, kan het anders gaan, maar dan staat zoiets wel op de site van die opleiding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten