Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik word gewoon zo doodziek van al dat zinloze gelul waarom komt er nou nooit iemand met een onafhankelijke site waarop staat waarom de xbox nou zoveel beter is?
||
Citaat:
Wat boeit jou het nou... trek je er gewoon niks van aan man...
||
Citaat:
als iets beter is, ben ik de eerste die het toegeeft.. waarom zou ik mezelf voor de gek houden? ik snap niet dat anderen dat wel willen.. en ook vind ik het niet ok, dat het koopgedrag van goedgelovige mensen word beinvloed door het verkeerd uitleggen van een product..
||
Citaat:
Ik heb ook jaren geleden gezworen bij Nintendo en gezegd dat ik Sega niks vind... dat is gewoon een mening... jij zegt hier dat de gemiddelde X-box-lover dat en dat zegt... das onzin... ten eerste waar baseer jij het gemiddelde op... en het is duidelijk dat een Pc gebruiker zulke dingen echt niet gaat zeggen als ie ook een X-Box heeft...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar goed, Windows is zo goed als de gebruiker... Vooralsnog zie ik het nut van deze "spin-off" van die andere topic echt niet in...
|
Verwijderd
|
hey, noem jij dan eens 1 (!!!) GC titel die grafisch én qua gameplay halo kunnen verbeteren?
(antw.: euhhhhhhhhhhhhhhh) d8 ik al.... en halo komt idd uit op de pc/mac maar je kan het moeilijk een poort noemen als ze 80% van de code herschrijven... en de GC heeft minstens net zoveel poorten: resident evil smash bros melee (leuk, maar blijft eigenlijk zelfde als op de n64) waverace star wars rogue leader dus kom niet aan met "originele gameplay", want we hebben bijna alles al gehad.... ik blijf wel lekker bad guys neerraggen met grote guns, als de gameplay enzo in orde is: dan is het goed ![]() want face it: slopen is leuker als bouwen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ken niemand die dat zo goed kan als jij.. *geeft aai over de bol* |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan komt het gedeelte persoonlijke voorkeur weer om de hoek steken... shooters zijn een zeer populair genre... dus ik denk dat er meer mensen pro-halo zijn als anti-halo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
amerikanen zijn er dol op, maar japaners vinder er geen flikker aan.
||
Citaat:
als iets in japan flopt, dan is het een feit dat het product flopt..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
kunnen er van de 100.000 Console topics misschien 99.997 dicht? dan houden we er nog 3 over, voor iedere console 1tje.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
zij maken ook druk je vinger in de reet spellen ![]() en ik zit als sinds zomer 2000 bij de BG-halo community, en halo is wel degelijk god... de physics zijn gewoon vet, net als de AI van de vijnaden (ik heb het dan wel over de elites, grunts en jackals stellen niet zo veel voor ![]() en ik ben niet echt iemand die alle fps speelt... et pure fps a la quake 3 vink geen flikker aan ![]() doe mij maar realistische (operation flashpoint of semi realistische (halo) shooters ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
want face it: half-life is een oud spel met bagger physics... tuurlijk, cs kan leuk zijn, maar er komen niet zo ongelooflijk veel mensen meer bij...... en een hele grote groep mensen die het al "hardcore speelt" spelen neit meer om de fun maar om te winnen (ze vergeten dat het een spelletje is)... alleen er is nog 1 ding dat CS beter kan maken.... voertuigen en als ik heel eerlijk moet zijn: operation flashpoint overheerst cs weer ![]() CS is voor alle persoontjes die denken dat elite eenheden en terroristen echt zo vechten... *ren, schiet, ren, schiet* nee, in ofp moet je kruip, kruip, kruip doen ![]() anders krijg je een kogel in je flikker ![]() om nog maar te zwijgen dat je zonder raketten, nix tegen tanks begint ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stimuleer ze om iets nieuws, iets beters, iets origineels te maken. Oftewel, laat ze merken dat ze niet bagger kunnen uitbrengen, omdat iedereen het toch wel koopt om gewoon bad guys weg te knallen. Weinig vooruitgang in shooters te laatste tijd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoals dat super monkey ball: toegegeven: origineel, vind ik het leuk: NEE.. waarom niet? omdat ik een obsessie voor guns en explosies heb ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Most successful Xbox 360 games... mikedevidson | 8 | 05-01-2010 06:59 | |
Games |
Xbox - CD/DVD krasjes Distorted | 15 | 07-12-2003 16:43 | |