![]() |
|
![]() |
ow, sorry man... dacht ff dat ik op onzin zat. Maar ff zonder dollen nu, zoals je in mijn post in het Filosofie en Levensbeschouwing forum kon lezen wil mijn geniale brein op deze zwoele zomerdag (ofwel gare hoerendag) niet helemaal opstarten...
naja, nu zit ik hier dus met een gewetensprobleempje... thnx man : / xxx BuktietHarry
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
kga morgevroeg eerst voor 2 weken op vakantie
![]() ja maar ik ben al vaak bij de dokter geweest, niet om deze klachten,maar wel dat hij naar mijn hart luisterde...hij hoorde nix vreemds, geen ruis o.i.d... dus dan moest dat toch wel zijn opgevallen ??of niet??
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zal maar eens ernstig antwoorden. Kijk, dat je hart één keer per dag stilstaat dat is doodnormaal, gewoon niet iedereen merkt dit. Meestal is dat voordat je diep gaat inslapen en dan schiet je idd "wakker" met een soort van spastische beweging. Maar als je dit echt enkele keren per dag hebt, zelfs overdag, dan zou ik inderdaad toch eens een dokter raadplegen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Bij iedereen slaat het hart letterlijk wel een keer over...dat is op zich niet iets bijzonders. Als je erg gestresst bent, een plens koffie naar binnen werk, plotseling de warmte of kou tegemoet komt dat zijn allerlei situaties waarin je hart heel even van slag raakt en een slag overslaat.
Op zich is dat geen ramp..als het vaker voorkomt en je het echt veel merkt zonder dat je er echt te bewust mee bezig bent (dus geen vicieus cikeltje..oh jee hart lsaat over..paniek...dus hart slaat over) zou ik er toch nog even door een dokter naar laten kijken, maar goed als je daar al bent geweest en hij geen ruis of andere bijzonderheden heeft geconstateerd zou ik me er niet teveel zorgen over maken. |
![]() |
|
![]() |
Hey Wiliams,
het kan natuurlijk wel iets aan je hart zijn(wil je nu niet nodeloos verontrusten). Maar een ex-vriend van me is ook pas na enkele jaren en verschillende voorvallen(zoals flauwvallen en gewoon neervallen bijvoorbeeld tijdens het sporten of werken in de werkateliers op school) en dan zijn ze na enkele maanden pas te weten gekomen dat dat alles te wijten was aan een afwijking aan z'n hart. En m'n vader die heeft ook iets aan z'n hart. Wat iedereen kan hebben, m'n vader heeft een sporthart. Wat het exact inhoud weet ik niet. Maar ik weet wel dat hij vrij hoge hartslag kan hebben zelfs als hij in de zetel naar TV aan het kijken is, en hij heeft dan bijvoorbeeld zijn hartslagmeter aan...dan kan die nog heeeeel hoog zijn. Ik bedoel maar, je moet er niet al te lucht overgaan. En het aan je dokter melden, met de exacte klacht die je hebt. Mss kan hij er dan wel eens een precies onderzoek naar doen. Greets Lieve,xxx
|
Een vraagje voor Lieve,
mijn hartslag in rust is ongeveer 82. Soms lig ik 's avonds in bed naar Eminem te luisteren, en als ik dan heel erg opga in de muziek, kan mijn hartslag (terwijl ik dus op bed lig) oplopen tot bijna 100! Zou ik ook een sporthart kunnen hebben en zo ja, weet je een plaats waar ik daar informatie over kan vinden? Overigens ben ik nog nooit flauwgevallen tijdens het sporten, wel word ik vaak erg licht in mijn hoofd als ik onverwachts opsta uit mijn stoel of uit bed. De laatste 2 jaar gebeurt het me zeker 3 tot 4 keer per dag dat ik opsta uit mijn bed of stoel en dat ik van duizeligheid weer in elkaar stort. Zou het echt kwaad kunnen? groetjes, Sander
|
![]() |
weet je wat t m is?
Ik heb dat ook wel ns dan ken je niet slapen! En dan ga je vanzelf naar je hart luisteren en ineens denk je shit! mn hart stopt waardoor je dus in paniek raakt! En zon spastische beweging maakt! Maar ik snap je helemaal! En ik denk dat er niks is hoor! anders moet ik het ook hebben ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
TP en overige mensen: Ik had dit topic kunnen starten, dan had er waarschijnlijk exact hetzelfde gestaan.
Ik ben snel overbezorgd en de reacties hier(maart) hebben serieus een enorme druk/stress van me af gehaalt. dus bedankt, jullie zijn lief. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hey,
ik wou nog even reageren op dat "sporthart", mijn grootvader heeft dit ook en dat is net een hart die NIET snel slaat, hij heeft soms een hartslag van eind de 40 ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Iets mis met mijn hart? Suqeunse | 2 | 05-10-2011 10:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Psychologie |
Epilepsie --> Hypochondrie. Severus | 9 | 21-07-2002 20:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
*-*-*-*-*-*-*-*--------3--------*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- Secreet | 2 | 19-12-2001 16:36 |