Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2004, 19:51
General Fault
General Fault is offline
Ik ben een beetje bang Ik heb een bureaustoel in me kamer en die schuif ik elke avond aan onder me bureau, maar elke keer als ik wakker word staat ie voor me bed! Ja klink een beetj vaag, maar het is echt zo. Ik ben echt bang dat er elke avond iemand opgaat zitten die mij in de gaten houd ofzo Weet iemand of dat kan? En wat ik eraan kan doen? Help!
Oud 21-02-2004, 20:01
Verwijderd
Misschien slaapwandel je wel, maar eerlijk gezegd vind ik het wel al een heel sterk verhaal.
Oud 21-02-2004, 20:04
General Fault
General Fault is offline
Geloof je me niet Ik heb er al zo een moeite mee Mn bureau stoel beweegt gewoon , ik ben zelf zo bang dat ik snachts niet meet durf te slapen
Oud 21-02-2004, 20:20
AngelLena
AngelLena is offline
Eeeuhm... het zou kunnen. Maar voordat we dat gaan bekijken wat daarin de mogelijkheden zijn, probeer eerst alle andere mogelijkheden uit te sluiten zoals ouders, broertjes, zusjes, dieren of wat of wie er dan ook in je kamer kunnen komen.
Ook de mogelijkheid tot slaapwandelen, schuine vloer etc.

Als dat alles uitgesloten is, dan kunnen we overige mogelijkheden gaan bekijken, eerder durf ik dat niet aan.
Oud 22-02-2004, 10:06
lady of the dark
lady of the dark is offline
Ik zou zeggen, probeer eens wat dingetjes uit. Bind de bureaustoel vast met een touwtje, zet de bureaustoel zelf al voor je bed, vervang de bureaustoel door een stoel zonder wieltjes of haal de wieltjes onder de bureaustoel vandaan en kijk wat er gebeurt.
Oud 22-02-2004, 11:54
Shade
Shade is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 22-02-2004 @ 11:06:
Ik zou zeggen, probeer eens wat dingetjes uit. Bind de bureaustoel vast met een touwtje, zet de bureaustoel zelf al voor je bed, vervang de bureaustoel door een stoel zonder wieltjes of haal de wieltjes onder de bureaustoel vandaan en kijk wat er gebeurt.
inderdaad, probeer niet bang te zijn. ga gewoon experimenteren.
haal de stoel eens uit je kamer, doe die dingen die lady of the dark idd zei. als hij kwaad had gewilt had je dat allang gemerkt.

probeer in te zien dat dit iets speciaals is en doe er iets mee.
toen ik een geluid hoorde wat ik na een tijd voor een geest hield heb ik vanalles geprobeerd maar niks uitgevonden. het was ineens weg....

jij hebt nu de kans om te experimenteren
het is eng maar wel een kans die je mischien maar 1 keer krijgt.

zo zie ik het tenminste

EDIT:
Ook een leuk idee is lawaai dingen aan je stoel maken zodat je merkt als ie verschoven wordt? (Denk aan belletjes, blikken)

ik denk niet dat ik dit zou durven hoor
Oud 22-02-2004, 12:13
Verwijderd
Mijn ervaring is dat bureaustoelgeesten over het algemeen geen kwaad in de zin hebben.
Oud 22-02-2004, 13:42
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Reverend schreef op 22-02-2004 @ 13:13:
Mijn ervaring is dat bureaustoelgeesten over het algemeen geen kwaad in de zin hebben.
nope, tenzij je ze gaat pesten door je stoel weg te zetten/vast te binden/er lawaaidingen aan te hangen

Live and let live.
Oud 22-02-2004, 20:17
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Wat een beangstigende gebeurtenis!

Misschien zou je video-opnames er van kunnen maken, want dit is wel heel speciaal!

Hoe regelmatig gebeurt dit?
Oud 22-02-2004, 20:23
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 22-02-2004 @ 21:17:
Wat een beangstigende gebeurtenis!

Misschien zou je video-opnames er van kunnen maken, want dit is wel heel speciaal!

Hoe regelmatig gebeurt dit?
Waarschijnlijk vooral op de donderdag- en zaterdagavond..
Oud 22-02-2004, 21:34
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 22-02-2004 @ 21:23:
Waarschijnlijk vooral op de donderdag- en zaterdagavond..

gebruik je ook drugs?
Oud 22-02-2004, 22:19
AngelLena
AngelLena is offline
Jongens, doe even normaal... Als je niets hebt te melden dan flauwe opmerkingen, hou het dan voor je.
Oud 22-02-2004, 22:28
Koning
Koning is offline
wat bij mij altijd gebeurt:

de leuningen buigen op tegen de onderkant van het bureaublad en als ze los schieten gaat de stoel door de druk van de buiging van de leuningen naar achteren
Oud 22-02-2004, 22:47
Verwijderd
Volgens mij naait iemand je er echt keihard bij, die verplaatst die stoel als je slaapt en lacht zich nu een deuk
Oud 22-02-2004, 23:09
juno
juno is offline
Begin maar eens met die stoel uit je kamer halen. Kijk of-ie dan nog steeds de volgende ochtend voor je bed staat. Dan weet je zeker dat het je broertje is.
Oud 23-02-2004, 00:19
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
juno schreef op 23-02-2004 @ 00:09:
Begin maar eens met die stoel uit je kamer halen. Kijk of-ie dan nog steeds de volgende ochtend voor je bed staat. Dan weet je zeker dat het je broertje is.
Dan weet je het net zo zeker als nu.

En verder: Volgens mij naait iemand je er echt keihard bij, die verplaatst die stoel als je slaapt en lacht zich nu een deuk
Oud 23-02-2004, 08:54
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
oeh gut kindeke toch. de Kwade Bureaustoelen Geest zit in je stoel! PAS MAAR OP HOOR. hij komt je PAKKEN.

nee serieus, wat denk je van de optie om die stoel uit het raam te donderen ofzo
Oud 23-02-2004, 09:35
Verwijderd
En trouwens, ik vind een bureaustoel die opeens naast je staat niet echt dreigend. Behalve als hij boos kijkt natuurlijk, want dan kan hij kwade motivaties hebben.

neemt iemand dit verhaal echt serieus?
Oud 23-02-2004, 10:16
NeuroticFantasy
NeuroticFantasy is offline
gaat je kamer bergaf?
Oud 23-02-2004, 10:29
AngelLena
AngelLena is offline
En nou gaan we allemaal weer normaal doen, anders ga ik waarschuwingen versturen! Mensen die het niet serieus nemen: blijf weg, mensen die het wel serieus nemen maar niet in de mogelijkheid die voorgesteld werd geloven: geef suggesties en onderbouw ze, zoals broertje etc, da's een goeie, zou zomaar kunnen, kamer die iets afloopt, ook goeie, maar ga geen grappen lopen maken.
Oud 23-02-2004, 12:31
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
geef mij jouw kamer maar ik heb altijd een kamer inclusief geest gewilt
of mag ik niet een nachtje op jouw kamer slapen??? hehehhehhehh lijkt me vet cool
Oud 23-02-2004, 13:27
NeuroticFantasy
NeuroticFantasy is offline
gebruik gewoon een houten stoel op 4 poten voor 1 nacht en zie of die nog tegen je bed komt...
Oud 23-02-2004, 14:52
tinysha
tinysha is offline
je eerst het beste kunne uitzoeke of het niet iemand anders is famillie ofsow

maar,
het zou best kunnen dat er een geest in je kamer zit maar die wilt je vast geen kwaad doem blijkbaar wil hij of zij je iets duidelijk maken alleen is het moeilijk te begrijpen wat precies.
je kunt advies gaan vragen bij mensen die er veel verstand van hebben een medium bijvoorbeeld of mensen die ook paranormaal begaafd zijn die kunnen proberen die geest weg te jagen als jij dat wilt.
1 goeie raad geloof nooit mediums die aan een of ander telefoonbedrijf zijn verbonden want die willen alleen maar geld verdienen!!!!!
je moet tog wel een beetje oppassen want je weet niet of het een goeie of een kwade geest is,asl het een goede is dan hoef je niet bang te zijn
veel succes!!!
Oud 23-02-2004, 15:01
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Heb je een webcam ofzo, anders film het eens stiekem ofzo en dan komen we meer te weten
Oud 23-02-2004, 15:22
vivaldi
vivaldi is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 23-02-2004 @ 16:01:
Heb je een webcam ofzo, anders film het eens stiekem ofzo en dan komen we meer te weten
ja dat filmen lijkt me eigenlijk ook wel een goed idee ja. Alleen een band duurt meestal maar een paar uur dus hoe doe je dat dan? Kort slapen ????
Maar misschien kun je op internet ook nog wat vinden over geesten. Er zullen vast meer mensen zijn die hier last van hebben gehad. Ik acht de kans groot dat het je broertje of zo is. Alhoewel hij er dan wel erg veel tijd/ moeite in steekt. Heb je dit ook al tegen je ouders verteld of zo?
Oud 23-02-2004, 16:16
Verwijderd
Kan je kamer op slot? Doe ze op slot en zorg dat er niemand binnenkan. Kijk of de bureaustoel het nog doet. Anders speelt er wel degelijk iemand een spel met je. Het kan ook zijn dat de kamer afloopt en dat ie wegrolt, maar dan zou je dat vaker moeten merken, als je er niet bent enzo. Koning geeft ook een hele goeie mogelijkheid, doet die van mij ook wel eens.

Probeer eens een aantal dingen uit en meld even of het nog gebeurt.
Oud 23-02-2004, 16:24
Verwijderd
Ah, de bekende grap met de bureaustoel.
Oud 24-02-2004, 23:31
JCG
JCG is offline
filmcamera met long play functie. dan kan je iets van 7 uur opnemen. ik weet niet hoe lang je slaapt maar voor mij is dat meer dan genoeg.

of als je niet bang bent voor een rotzooi (tijdelijk) pak meel leeg flikkeren voor je deur. dan zien je de voetstappen staan, als een familielid lol probeert te zijn.
Oud 26-02-2004, 19:53
A Narrator
A Narrator is offline
Het kan natuurlijk ook zijn doordat je kamer tocht.
Of dat je huis op een helling staat en een beetje scheef is.(Weet ik een beetje vaag maarja)

Ik heb ook alleens een docu gezien over geesten, daar was een soortgelijk geval.
Zij zeiden dat het de geest van iemand kan zijn die over je waakt je grootvader ofzo. Of de geest van een overleden eigenaar van de stoel.
Dus ik denk dat je alleen maar gerust moet zijn omdat hij/zij/het over je waakt.
(God, ik klink nu netzo als Jomanda!)

Gremlin
Oud 26-02-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
General Fault schreef op 21-02-2004 @ 20:51:
Ik ben een beetje bang Ik heb een bureaustoel in me kamer en die schuif ik elke avond aan onder me bureau, maar elke keer als ik wakker word staat ie voor me bed! Ja klink een beetj vaag, maar het is echt zo. Ik ben echt bang dat er elke avond iemand opgaat zitten die mij in de gaten houd ofzo Weet iemand of dat kan? En wat ik eraan kan doen? Help!
bel de excorcist.
Oud 26-02-2004, 23:03
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Huh? watte....kan dat? vaaaaaggggg
Oud 27-02-2004, 15:40
Fainne
Fainne is offline
Als het echt waar is (wat me nogal drastisch lijkt) is het een geest die je plaagt en het verschrikkelijk grappig vind dat jij nu bang bent voor hem. Niets van aantrekken dus.
Als het nog eens gebeurt, gewoon negeren. Zeker niet angstig onder je dekentje gaan zitten bibberen.
Oud 27-02-2004, 15:49
AngelLena
AngelLena is offline
We horen wel verdacht weinig van de TS of niet?
Oud 27-02-2004, 18:10
Fainne
Fainne is offline
ja, beetje verdacht idd
Oud 28-02-2004, 17:00
Verwijderd
tip...doe je kamer opslot als het kan...

( als het een grap is kan dat nie meer gebeuren omdat er niemand binnen kan komen )

en zet je stoel achter iets... een kast ofzow waardoor hij nie naast je bed kan staan...mocht dit wel gebeuren dan weet ik het ook nie meer

en doe ook een webcam aan ofzow en dan maar zien of er nog wat gebeurd
Oud 28-02-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 27-02-2004 @ 16:49:
We horen wel verdacht weinig van de TS of niet?
Die lacht zich nu waarschijnlijk ook een ongeluk omdat jij doodernstig zoveel moeite doet om 'mensen die het wel serieus nemen' in staat te stellen te reageren.
Oud 28-02-2004, 18:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-02-2004 @ 18:45:
Die lacht zich nu waarschijnlijk ook een ongeluk omdat jij doodernstig zoveel moeite doet om 'mensen die het wel serieus nemen' in staat te stellen te reageren.
dat is altijd het gevaar bij potentieel mystieke zaken. Zeker over internet.
Oud 28-02-2004, 18:22
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-02-2004 @ 19:05:
dat is altijd het gevaar bij potentieel mystieke zaken. Zeker over internet.
Precies, de 1 komt ongeloofwaardig over en verteld wel degelijkj de waarheid, de ander komt zeer geloofwaardig over en zit bull-shit te lullen. Dus met dat soort zaken altijd voorzichtig zijn in je oordeel, als waarheid beschouwen tot onwaarheid bewezen is zeg ik altijd maar.
Oud 06-03-2004, 21:32
cyberjoin
cyberjoin is offline
Stoel, meel, allemaal zo'n gedoe

die iets dat hard rinkelt aan je deur
en verplaats je bureaustoel achter iets als een tas, zodat ie (mocht die kamer schuin zijn) niet kan schuiven

k ben benieuwd of ze ooit nog zal reageren
Oud 07-03-2004, 12:15
Upke
Upke is offline
Zet een camera aan.
Oud 07-03-2004, 16:38
Verwijderd
whaha geloven jullie deze ......
Oud 07-03-2004, 16:49
somszithetmee
somszithetmee is offline
hee wat frapant!
ik heb dat ook altijd met mijn plafond.
Oud 07-03-2004, 22:19
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
somszithetmee schreef op 07-03-2004 @ 17:49:
hee wat frapant!
ik heb dat ook altijd met mijn plafond.
Die ligt 's ochtends altijd naast je bed??
Oud 07-03-2004, 22:40
professor2
professor2 is offline
er was eens een stoel in een bureau in de direntuin van de manager ofzo waar de stoel iedere nacht verschoof bleek dat er een schildpad was ontsnapt
Oud 11-03-2004, 19:43
NeoZero
NeoZero is offline
hoezo moet t nou gelijk weer een geest zijn, kan t zijn dat je hond die stoel steeds verschuift
Oud 12-03-2004, 15:37
Isa
Isa is offline
Vraag om hulp aan God , in jezusnaam als je wilt.
aan de andere kant hoeft degene die dit doet geen kwade bedoelingen te hebebn.
Oud 14-03-2004, 13:48
0o_SweetY_o0
0o_SweetY_o0 is offline
als het al een geest is
is het hoogstwaarschijnlijk een goede geest die je iets duidelijkwil maken, of je wil beschermen
Oud 14-03-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 07-03-2004 @ 23:19:
Die ligt 's ochtends altijd naast je bed??
tja, lastig he, die bouwfraude.
Oud 22-03-2004, 21:27
Sparkles
Sparkles is offline
heej topicopener.....wrom zeg je niks meer?? ben wel benieuwd of je er al achter bent hoe het kwam.....
Oud 22-03-2004, 22:18
ABrules
ABrules is offline
nou ik had wel eens... dat ik smorgens wakker werd en heel mijn kamer gepoetst was...of waren dat kaboutertjes?

ow sorry... een grap

euhmz... tja... idd vastmaken of op andere kamer gaan liggen of gewoon buiten je kamer zetten en je ouders hele nacht die stoel in de gaten laten houden... maar ja als die stoel het niet doet voor die geest zet ie dadelijk je bureau langs je bed neer

Regels voor berichten