Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Live and let live.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En verder: Volgens mij naait iemand je er echt keihard bij, die verplaatst die stoel als je slaapt en lacht zich nu een deuk ![]()
|
En nou gaan we allemaal weer normaal doen, anders ga ik waarschuwingen versturen! Mensen die het niet serieus nemen: blijf weg, mensen die het wel serieus nemen maar niet in de mogelijkheid die voorgesteld werd geloven: geef suggesties en onderbouw ze, zoals broertje etc, da's een goeie, zou zomaar kunnen, kamer die iets afloopt, ook goeie, maar ga geen grappen lopen maken.
|
![]() |
je eerst het beste kunne uitzoeke of het niet iemand anders is famillie ofsow
maar, het zou best kunnen dat er een geest in je kamer zit maar die wilt je vast geen kwaad doem blijkbaar wil hij of zij je iets duidelijk maken alleen is het moeilijk te begrijpen wat precies. je kunt advies gaan vragen bij mensen die er veel verstand van hebben een medium bijvoorbeeld of mensen die ook paranormaal begaafd zijn die kunnen proberen die geest weg te jagen als jij dat wilt. 1 goeie raad geloof nooit mediums die aan een of ander telefoonbedrijf zijn verbonden want die willen alleen maar geld verdienen!!!!! je moet tog wel een beetje oppassen want je weet niet of het een goeie of een kwade geest is,asl het een goede is dan hoef je niet bang te zijn veel succes!!!
||
![]() |
Citaat:
Maar misschien kun je op internet ook nog wat vinden over geesten. Er zullen vast meer mensen zijn die hier last van hebben gehad. Ik acht de kans groot dat het je broertje of zo is. Alhoewel hij er dan wel erg veel tijd/ moeite in steekt. Heb je dit ook al tegen je ouders verteld of zo?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan je kamer op slot? Doe ze op slot en zorg dat er niemand binnenkan. Kijk of de bureaustoel het nog doet. Anders speelt er wel degelijk iemand een spel met je. Het kan ook zijn dat de kamer afloopt en dat ie wegrolt, maar dan zou je dat vaker moeten merken, als je er niet bent enzo. Koning geeft ook een hele goeie mogelijkheid, doet die van mij ook wel eens.
Probeer eens een aantal dingen uit en meld even of het nog gebeurt. |
![]() |
|
filmcamera met long play functie. dan kan je iets van 7 uur opnemen. ik weet niet hoe lang je slaapt maar voor mij is dat meer dan genoeg.
of als je niet bang bent voor een rotzooi (tijdelijk) pak meel leeg flikkeren voor je deur. dan zien je de voetstappen staan, als een familielid lol probeert te zijn. |
![]() |
|
Het kan natuurlijk ook zijn doordat je kamer tocht.
Of dat je huis op een helling staat en een beetje scheef is.(Weet ik een beetje vaag maarja) Ik heb ook alleens een docu gezien over geesten, daar was een soortgelijk geval. Zij zeiden dat het de geest van iemand kan zijn die over je waakt je grootvader ofzo. Of de geest van een overleden eigenaar van de stoel. Dus ik denk dat je alleen maar gerust moet zijn omdat hij/zij/het over je waakt. (God, ik klink nu netzo als Jomanda!) Gremlin
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tip...doe je kamer opslot als het kan...
( als het een grap is kan dat nie meer gebeuren omdat er niemand binnen kan komen ) en zet je stoel achter iets... een kast ofzow waardoor hij nie naast je bed kan staan...mocht dit wel gebeuren dan weet ik het ook nie meer en doe ook een webcam aan ofzow en dan maar zien of er nog wat gebeurd |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Stoel, meel, allemaal zo'n gedoe
die iets dat hard rinkelt aan je deur en verplaats je bureaustoel achter iets als een tas, zodat ie (mocht die kamer schuin zijn) niet kan schuiven k ben benieuwd of ze ooit nog zal reageren
|
nou ik had wel eens... dat ik smorgens wakker werd en heel mijn kamer gepoetst was...of waren dat kaboutertjes?
![]() ow sorry... een grap ![]() euhmz... tja... idd vastmaken of op andere kamer gaan liggen of gewoon buiten je kamer zetten en je ouders hele nacht die stoel in de gaten laten houden... maar ja als die stoel het niet doet voor die geest zet ie dadelijk je bureau langs je bed neer ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |
Games |
[pc]tombraider wie kan me helpen essie:D | 13 | 26-07-2003 15:57 | |