Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk die 'vriendin' een groot probleem heeft als ze zulk soort dingen liegt en ik vrees dat jij het heel slecht hebt getroffen. Maar ga er niet vanuit dat iedereen zo is, want dan wordt je leven wel heel moeilijk. Wie zal jou namelijk vertrouwens als jij hen wantrouwt? Niemand toch? Probeer daarom toch open te staan zodat mensen eerlijk tegen je kunnen zijn.
||
Citaat:
- Ik denk dat je mensen in de eerste plaats moet vertrouwen. Anders blijf je bezig met wantrouwen en leef je niet meer ontspannen. Pas als je merkt dat iemand niet helemaal eerlijk is moet je kritisch gaan kijken. Zoals ik al zei: dan mag je best eens fel zijn. Mensen moeten dan maar hun best doen je vertrouwen terug te winnen. - Ja, ik lieg zelf, maar zeker niet om anderen te kwetsen. Maar als iets me erg hoog zit kan ik het niet goed uiten en zeg ik dat alles goed gaat of dat mijn bui aan iets anders ligt. Ik lieg ook wel eens over kleine dingen. Gewoon, selectief feitjes verzwijgen tegenover mijn ouders. Niet slecht bedoeld, maar eigenlijk ook niet goed. Of ik lieg over wat ik van iets of een ander vind, gewoon om narigheid te vermijden. Maar ach, zo erg is dat eigenlijk niet.
||
Citaat:
2. Het ligt eraan. Sommige mensen dragen gewoon iets uit van 'ik kan worden vertrouwd', en die mensen vertrouw je dan ook sneller. Sommige mensen niet. Maar ik ga meestal wel uit van het goede van de mens. 3. Echt liegen? Eeeuh ik denk soms wel jah. Als een leraar vraagt waar ik een les was, zeg ik altijd 'ziek', ook als het niet zo is. Maar echt liegen om iemand pijn te doen niet. Ook betrap ik mezelf regelmatig op het verdraaien van de waarheid, in mijn voordeel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eerlijkheid op Psychologie. Vowel | 83 | 18-03-2012 00:34 | |
Werk, Geld & Recht |
eerlijk / liegen ?! Amoa | 11 | 10-11-2009 10:04 | |
Psychologie |
Eerlijk zijn? ikkuh15 | 10 | 25-09-2008 21:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
Eerlijk zijn, in relaties en tegen vrienden... [eitje]Methuselah | 24 | 26-02-2003 19:50 | |
Liefde & Relatie |
Eerlijk zijn Shadow X | 18 | 13-07-2002 13:25 |