Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kim en Kim zijn het steeds eens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar studeren is wel een goede manier om een luizenleven te leiden ja ![]() Maar die studie an sich zorgt er weer voor dat je een leuke en goed betaalde baan krijgt en dat je je nuttig kan gaan maken in de maatschappij (meestal dan). Dat werkt twee kanten op: 1)je vind je werk leuk, dus je gaat er met plezier heen -->minder vaak ziek en 2)Beter betaald--->meer geld uit te geven.
||
Citaat:
En ookal doe jij een leuke studie, daarmee ben je niet verzekert van een leuke baan. Je kan kut collega's krijgen, of gewoon kutwerk, waar jij je heel erg op verkeken hebt. Het werk is namelijk nooit zoals je dat in de boekjes leert. en verder zou ik ervoor kiezen als ik beter betaald werd om meer te sparen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (da's nu trouwens ook de reden dat ik 'n uitkering trek: schulden bij de IB groep omdat ik die meuk allemaal moest kopen en ook 't collegegeld zelf moest ophoesten.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uitkering-lurkers die samen met andere uitkering-lurkers de hele zag bier (betaald van hun uitkering) zitten te zuipen hoeven helemaal niks te doen. En de rest van de samenleving moet maar betalen en betalen... Waar blijft Niceman1984 eigenlijk? Het liefst zou hij natuurlijk 2 uitkeringen willen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En voor de uitkerings-lurkers hebben ze een mooi systeem ingevoerd: de prestatie-beurs. Bovendien krijg je sowieso maar 4 jaar stufi, en alle studies duren minimaal 4 jaar. (HBO bachelors, of WO bachelor+master). Particuliere instellingen waar je in 1 of 2 jaar een diploma krijgt reken ik niet mee, maar daar krijg je ook geen stufi voor. De rest moet je dus lenen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Die prestatie-beurs is er trouwens alleen vanaf hbo en hoger, bij 't mbo is 't sowieso een gift. wel fucked dat je maar 4 jaar stu.fi. krigjt ![]()
Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 21:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat de beurs bij het MBO sowieso een gift is, vind ik eigenlijk raar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik begrijp ook heel goed dat zieke mensen, of mensen die gewoon echt niet anders kunnen, of gehandicapten bijv. een uitkering krijgen. Dat vindt ik logisch. En volgens mij is er altijd wel werk te vinden. Ook als je piercings hebt. Misschien is dat dan net niet het werk wat je zoekt, maar op een gegeven moment moet je kiezen of delen vindt ik. Dus of die piercings eruit, of een baan wat niet helemaal je droombaan is. Dit is trouwens niks tegen jou hoor, ik ken je helemaal niet, en wil ook niet over je oordelen. Ik geef alleen even een voorbeeld ![]() En vrijwilligerswerk is er natuurlijk altijd ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Die piercings blijven ook 'n heet hangijzer. (huhuhu.) Vervang piercings eens met een kleurtje hebben, niet helemaal sluitende vergelijking natuurlijk, maar 't komt wel op 't zelfde neer: Discriminatie. Je kan tegen iemand met 'n kleurtje ook niet zeggen dat 'ie maar moet stoppen met zwart zijn omdat 'ie anders geen droombaan krijgt. Verder is het natuurlijk stompzinnig om een baan aan te nemen waarbij je nog minder geld verdiend dan als je die uitkering zou blijven ontvangen, je moet wel rond kunnen komen. Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 22:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het is idd discriminatie. Maar een piercing kan je eruit halen. En als je daardoor meer kans op een baan hebt... Tsja, dan zou ik persoonlijk dat misschien wel overwegen. Maar wat ik wil zeggen; een zwarte huidskleur was je niet eventjes weg. Dus dat vindt ik niet echt een goede vergelijking, maar dat zei je zelf ook al. Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() omscholen ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dé reacties op het Regeerakkoord... en wat vinden wij er van? Anne | 114 | 02-06-2003 07:06 | |
Psychologie |
een eigen wereld waar je vast in raakt. Verwijderd | 12 | 21-03-2003 16:46 | |
De Kantine |
Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand waaromniet? | 123 | 16-05-2002 20:45 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |