Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze mensen proberen nl in de meeste gevallen respect af te dwingen en voelen zich meer dan mij. Met uitzondering van klanten die mij veel geld gaan geven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik spreek veel oudere mensen met 'u' aan. Ik zeg ook altijd 'u' tegen mijn oma. Ik kleed me meestal niet drastisch anders maar als ik bijvoorbeeld bij mijn oma logeer zorg ik wel dat er niet al te veel blote buik te zien is en al helemaal geen bilspleet ofzo (niet dat ik dat normaal wel laat zien, maar ik let wat meer op dat het nu zeker niet zo is). Ik zorg ook dat ik niet scheld of vloek. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zie vorige post.
|
Ik spreek ze beleefd aan, maar ik ga geen u zeggen ofzo. Waarom? Ik heb deze discussie al 1000x gehad met andere en ik kan nog steeds niet begrijpen waarom dat woordje U bestaat. Alsof ik geen respect heb als ik geen u zeg tegen een volwassen man/vrouw. Ik spreek ze gewoon aan zoals ik ook vrienden aan spreek, maar dan alleen wat meer abn misschien hehe. En verder kleed ik me hoe ik me altijd al kleed. Behalve als ik naar een vet belangrijk feest moet ofzo, of bruiloft, begravenis, dan pas ik me wel aan.
Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 10:10. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe/waar begin ik met het lezen van poezie? Mlzzy | 3 | 24-10-2016 15:11 | |
Liefde & Relatie |