Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2004, 14:34
W00t@n00bs
W00t@n00bs is offline
Wie heeft er al eens gebivakeerd in de ardennen?En dan bedoel ik dus ook egt midden in een bos ofzo en niet op een camping. Wij zijn van plan dat deze zomer te gaan doen.Ik weet dat het in Nederland strafbaar is, hoe zit dat in belgie? Dat maakt het wel extra spannend trouwens. Wie heeft er ervaring/informatie of wie weet een goeie site hier over, ik heb al even gezocht maar kon niet veel vinden.
Oud 30-03-2004, 21:23
tinus11
tinus11 is offline
klik om eerst maar een goede link te posten.
maar vorig jaar waren we met scouting wezen bivakeren, en ik raad het iedereen aan, een gps-tocht is super! maar pas op! de mensen spreken bekant alleen maar frans
Oud 30-03-2004, 22:02
Akites
Akites is offline
Wel eens gedaan ja. En het is verboden, maar als je een beetje een mooi gebied hebt kom je toch niemand tegen. De bossen zijn nog lekker diep en donker daar...
Tip: check wel even wanneer het jachtseizoen is.
Oud 31-03-2004, 08:21
provider
provider is offline
neeh nooit gedaan
Oud 31-03-2004, 09:54
W00t@n00bs
W00t@n00bs is offline
Citaat:
Uitverkorene schreef op 30-03-2004 @ 23:02 :
Wel eens gedaan ja. En het is verboden, maar als je een beetje een mooi gebied hebt kom je toch niemand tegen. De bossen zijn nog lekker diep en donker daar...
Tip: check wel even wanneer het jachtseizoen is.
Heb ik gedaan als het goed is dat van 15 september tot 15 oktober.
Oud 31-03-2004, 12:01
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
in belgie zijn ze er nog strenger op dan in NL. Als je over het prive terrein loopt van een boer wordt die wat sneller pissig dan de Nederlandse boeren. Dat komt omdat het daar veel vaker gebeurt. Er staan overal duidelijke "proprieté privé" bordjes en dat is verboden toegang.
Oud 01-04-2004, 18:32
Verwijderd
vaak wezen mountainbiken in de ardennen, maar zorg wel dat je niet alleen gaat, en dat je bereikbaar bent
Advertentie

Regels voor berichten