Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat is inderdaad een nare situatie! Ikzelf werd altijd door mijn ex-schoonmoeder, de grond in geboord! En het ergste was nog dat zij het meestal achter mijn rug om deed! Ik denk dat het voor jou het verstandigste is, om je er niet te veel mee te bemoeien! in plaats daarvan kun je beter aardig en zorgzaam tegen tegen je vriend doen, als ie weer gezeik heeft met z'n "ouwe"
Het enige probleem is, is dat je steeds meer een hekel aan de vent begint te krijgen! Net als ik mijn ex-schoonmoeder wel kan schieten! Bij mij was het zo dat mijn ex vriendin op een gegeven moment de kant van haar moeder begon te kiezen! vandaar dat ik momenteel alweer bijna 1 jaar vrijgezel ben. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het een hele tijd laten zitten en het tussen hen 2 gehouden. nu begint hij ook over mij te zeuren. Hij noemt ons lui en hij egt dat ik niets aan het huishouden doe bij mijn vriend, terwijl ik vaak degene ben die het meest opruimt.
Volgens mij heeft zijn vader ook een hekel aan mijn vader. Mijn vriend kan namelijk wel goed met hem opschieten en volgens mij iszijn vader bang dat hij zijn rol inneemt. Gelukkig kan zijn moeder het wel met mijn ouders vinden en vind zijn vader mijn moeder wel leuk. Ik las ook nog een opmerking over een eventuele mislukking van zijn vader in zijn schoolcarriere. Ik denk dat dit inderdaad aan de orde is. Ik denk dat hij denkt dat hij ons nog kan veranderen, zodat we in de toekomst er wat aan hebben. Hij heeft namelijk ook wle in de gaten dat het bij zijn jongere broertje geenzin heeft, die verzet zich te veel tegen hem. Ik hoop echt dat die man binnenkort normaal kan doen. la vache qui rit |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Voorbij saaiende snotneuzen in de supermarkt #1652 Noedelhap | 500 | 08-05-2012 21:28 |