Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat mijn zeer gewaardeerde collega al zegt. Normaal ben ik ook wat sneller met plaatsen, maar we hebben geklooi gehad met upc. Ze hadden ons zomaar afgesloten
![]() ![]() Ik doe er niet teveel tegelijk omdat het forum anders helemaal vervuilt wordt. Daarom worden er met tussenpauze's verhalen geplaatst en als ze er allemaal staan komt de poll. Maar aan een andere oplossing wordt gewerkt. Heb je trouwens dit topic al gezien?
||
Citaat:
Ik snap het, maar hoop evengoed dat er snel een oplossing komt ![]() Heb ik net gelezen dat topic, en ik zal me column zo spoedig mogelijk inleveren ![]() ps: Wat win je eigenlijk met de wedstrijden? Of wat is het doel zeg maar? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom moet dit via het forum? Kan het niet via pm, mail of msn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Over de columnwedstrijden moet ik het nog even hebben met Simon, maar als het vast wordt komt er denk ik wel een extra over. Als je de winnaar bent moet je zelf je column plaatsen en word hij als sticky (belangrijk) topci voor een paar weekjes bovenaan gezet. @leonoor: eigenlijk wel, maar er staan nu wel nuttige dingen in, maar ik kan ook niet echt een topic bedenken om hem mee samen te voegen.
|
![]() |
|
|