Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 20:37
Shitonya
Shitonya is offline
Waarom doe je die verhalen gewoon niet allemaal bij elkaar in 1 topic? dat is veel overzichtelijker dan af en toe een paar verhalen erdoor strooien...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2004, 22:10
Verwijderd
Wordt dan wat lastig om er in de poll naar te verwijzen. Maar mijn zeer gewaardeerde collega is bezig met het regelen van een apart plekje op scholieren.com voor de verhalenwedstrijd, zodat de verhalen daar een mooi en knus plekje kunnen krijgen. Dit is inderdaad een beetje bagger.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:17
Shitonya
Shitonya is offline

zou inderdaad een betere oplossing zijn, want om steeds te zoeken/scrollen naar de verhalen is ook beetje veel werk
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:18
Ieke
Ieke is offline
Wat mijn zeer gewaardeerde collega al zegt. Normaal ben ik ook wat sneller met plaatsen, maar we hebben geklooi gehad met upc. Ze hadden ons zomaar afgesloten en daarom loop ik dus nu ook wat achter.
Ik doe er niet teveel tegelijk omdat het forum anders helemaal vervuilt wordt. Daarom worden er met tussenpauze's verhalen geplaatst en als ze er allemaal staan komt de poll.
Maar aan een andere oplossing wordt gewerkt.

Heb je trouwens dit topic al gezien?
Oud 08-04-2004, 22:27
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Ieke schreef op 08-04-2004 @ 23:18 :
Wat mijn zeer gewaardeerde collega al zegt. Normaal ben ik ook wat sneller met plaatsen, maar we hebben geklooi gehad met upc. Ze hadden ons zomaar afgesloten en daarom loop ik dus nu ook wat achter.
Ik doe er niet teveel tegelijk omdat het forum anders helemaal vervuilt wordt. Daarom worden er met tussenpauze's verhalen geplaatst en als ze er allemaal staan komt de poll.
Maar aan een andere oplossing wordt gewerkt.

Heb je trouwens dit topic al gezien?

Ik snap het, maar hoop evengoed dat er snel een oplossing komt
Heb ik net gelezen dat topic, en ik zal me column zo spoedig mogelijk inleveren

ps: Wat win je eigenlijk met de wedstrijden? Of wat is het doel zeg maar?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 07:03
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 08-04-2004 @ 23:10 :
Wordt dan wat lastig om er in de poll naar te verwijzen.
Je kunt ook links naar posts plaatsen.

Waarom moet dit via het forum? Kan het niet via pm, mail of msn?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 08-04-2004 @ 23:27 :
ps: Wat win je eigenlijk met de wedstrijden? Of wat is het doel zeg maar?
Je wint eeuwige roem en een plekje op de voorpagina van het 'extra' gedeelte van s.com oid (staat in die topic over de verhalenwedstrijd of bij een link die daar in staat ofzo). Het doel is je schrijfkunsten 'meten' met die van anderen. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:11
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-04-2004 @ 08:03 :
Je wint eeuwige roem en een plekje op de voorpagina van het 'extra' gedeelte van s.com oid (staat in die topic over de verhalenwedstrijd of bij een link die daar in staat ofzo). Het doel is je schrijfkunsten 'meten' met die van anderen. Ofzo.
Precies, het is gewoon voor de lol.
Over de columnwedstrijden moet ik het nog even hebben met Simon, maar als het vast wordt komt er denk ik wel een extra over.
Als je de winnaar bent moet je zelf je column plaatsen en word hij als sticky (belangrijk) topci voor een paar weekjes bovenaan gezet.

@leonoor: eigenlijk wel, maar er staan nu wel nuttige dingen in, maar ik kan ook niet echt een topic bedenken om hem mee samen te voegen.
Reageren

Regels voor berichten