Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe zit dat dan als je scheikunde 2 en m&o hebt in je vrije deel? Ik bedoel: na je examen sk1,2 kunnen ze geen los cijfer sk1 meer berekenen dus dan ga ik ervan uit dat dat sowieso meetelt ook als je voor m&o een hoger cijfer hebt (en m&o dus het hoogste cijfer is uit je vrije deel)?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het probleem is dat ik dus ook maar 1 officieel vak in mijn vrije deel heb; latijn.
Maar omdat onze school alleen gymnasium is krijg je alleen je diploma op school als je met latijn slaagt.... Ik wil dus eigenlijk 2 eindlijsten; 1 met latijn die ik dan op school uitgereikt krijg en 1 zonder latijn die ik dan in kan sturen.... Ik heb alleen geen idee of dat mag... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
hmmzz, ik heb ook verplicht latijn, maar het probleem is niet OF ik slaag, maar of ik met een 7,5 kan slagen... Ik denk dat ik zonder latijn meer kans heb op een 7,5 gemiddeld.
Ik hoef dus niet latijn te laten vallen om te slagen, maar latijn te laten vallen om in betere groep te komen, maar ik wil OOK mijn gymnasium diploma, want hier heb ik 6 jaar voor gewerkt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat maar één van je keuzevakken meetelt (en de beste telt mee) hoef je helemaal niet een extra keuzevak vak te laten vallen zodat het niet meetelt; als het cijfer lager is, dan telt het sowieso al niet mee.
Kwam ik vorig jaar pas ná een herkansing achter ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Dé gang van zaken m.b.t. geneeskunde studeren in Antwerpen sjtuijp | 1 | 18-04-2007 19:51 | |
Studeren |
Uitgeloot voor geneeskunde. Wat nu? danny23 | 65 | 21-08-2006 21:58 | |
Studeren |
Instromen op Geneeskunde??? lil me | 9 | 14-07-2005 09:37 | |
Algemene schoolzaken |
Geneeskunde met HAVO? (na het HBO?) aniki | 24 | 23-04-2005 17:52 | |
Algemene schoolzaken |
Wat zijn studies die goed aansluiten op geneeskunde? Lautitia | 25 | 13-07-2004 19:48 | |
Algemene schoolzaken |
technische geneeskunde in enschede chris9 tje | 0 | 20-01-2003 21:56 |