Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De dichter zelf mag natuurlijk ook altijd een woordje uitleg geven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik er in "zie": Ik zie in het gedicht iemand voor mij, die veel maalt/denkt...zoveel denkt dat hij/zij niet met beide voeten in de realiteit/echte wereld staat. De persoon gaat (te) veel op in zijn gedachten, waardoor er verwarring optreedt in de persoon van waar hij nu staat in de wereld en veel niet goed meekrijgt(hem/haar ook gesloten maakt). Die dikgedrukte woorden zie ik als de roepen/kreten vanuit de realiteit, en de kleine letters geven 'de dromer' weer in zijn gedachten. Ik vind het i.g. Leuk Anders. ik kan hier véél meer mee dan je vorige. Nu staan er ook daadwerkelijk woorden.(al blijft het in vage termen>"laat de lezer zelf vissen"). Je maakt goed gebruik van stijl en je woordspelingen vind ik Leuk; mompel/mompelier(dat is een frans woord toch?).....en Frankrijk/Arm. Ja, je maakt mij nu enthausiaster!.Het is een hele andere manier van benaderen en dat maakt het voor mij wel interessant. Ben benieuwd naar je volgende!.
||
Citaat:
![]() Ben in feite zelf beetje zo..dus vond het maar iets alledaags, ben dat gewend. Die woordspelingen waren me nog niet allemaal opgevallen, idd leuk gevonden. ![]() ![]() Bedankt voor jouw visie/uitleg, Dreamerfly. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
modeflaters op de dansvloer Verwijderd | 178 | 17-01-2005 17:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Een vraag aan jullie, *Waarschuwing*; vergt heel wat leeswerk!. Dreamerfly | 7 | 12-01-2004 11:57 | |
De Kantine |
wat voor een persoontje ben jij? Secreet | 67 | 08-03-2003 15:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Schilderij-dialoog iamre18 | 7 | 17-12-2002 12:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Vond zijn weg in waar ik stond [jep, nr zoveel over elven en bladeren] iamre18 | 0 | 21-11-2002 10:51 |