Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als je het vergelijkt met een derde wereldland wel ja... maar als je bijvoorbeeld de ziekenhuizen hier vergelijkt met die van belgie, dan schrik je je een hoedje. België kent geen wachtlijsten en het is daar echt stukken beter geregeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben blij dat ik in Nederland woon. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb een hekel aan burgertruttigheid, maar ik weet haast al zeker dat ik later zelf ook zo'n trut wordt; die voor in de auto een muntje legt voor in de winkelkarretje; die standaard op elke dinsdagmiddag gaat tennissen; waarvan de moeder op vaste tijden langskomt; die de auto altijd vooraan parkeert; die outfits heeft voor elke gelegenheid; die een x aantal jaar naar dezelfde plaats met vakantie gaat, etcetera, en het maakt me zo verdrietig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja: ik heb me er in verdiept want ik heb gister gedemonstreerd tegen het uitzetbeleid. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nederland wordt onderhand gezien als een vluchtelingen paradijs omdat je hier zo makkelijk zielig word gevonden en makkelijk geholpen wordt dat zelf zogenaamde vluchtelingen die het in hun eigen land goed genoeg hebben, ouders met genoeg geld die hun kinderen als zogenaamde wees naar europa/nederland o.a. sturen, om hier te studeren. Mensen met een minimun loon worden in nederland geholpen, maar ze kijken niet waarom ze een minimum loon hebben en waarom mensen een uitkering krijgen, daardoor word er ook zoveel misbrruik van gemaakt. Het ziekteverzuim is ook veel te hoog want mensen zijn om de meest onnozele reden arbeids ongeschikt, komen in de WAO en krijgen zomaar een minimum loon. Het is allemaal veel te soft en gaat allemaal veel te makkelijk. Mensen die wel hard werken en belasting betalen krijgen het idee dat hard werken niet beloont, want hoe harder je werkt, hoe meer je geplukt wordt. Mensen die op een slimme manieren misbruik maken van het nederlandse beleid van uitkering arbeids ongeschiktheid zitten onderhand met hun benen op de bank en een biertje in de hand een pukkel te vervelen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland en de Europese samenwerking Martiño | 110 | 10-08-2012 13:50 | |
De Kantine |
Misaaigyne Disneyprinsessen #1681 Turk February | 500 | 02-08-2012 17:17 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
Seksualiteit |
Eerste keer wolve95 | 138 | 21-09-2009 20:53 |