Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 13:25
Endomychus
Endomychus is offline
Ik ben vorige week naar deze voorstelling geweest. Ik ha er wel wat van verwacht omdat er niet de minste actuers in spelen, maar het viel erg tegen. Het verhaal was vaag en werd ook alleen maar vager door de latijnse uitspraken. Zijn jullie hierheen geweest en zo ja wat vond je er van?
Oud 05-06-2004, 15:23
hasseltboy
hasseltboy is offline
Wel naar die Zauberflote geweest...
Oud 08-06-2004, 13:31
Endomychus
Endomychus is offline
het was een opeenstapeling van bewust gekozen moeilijke woorden, jammer dat er niemand naar toe is gegaan
Oud 10-06-2004, 08:22
Verwijderd
MIjn moeder is er geweest. Die vond het wel redelijk, maar het was ingewikkeld te volgen.
Oud 10-06-2004, 08:35
Pluche
Pluche is offline
Ik ben er ook heen geweest. Vond het een goede voorstelling. Moest er wel inkomen. Het begin was vaag, maar daarna werd het wel steeds beter. Ik vond alleen wel dat het af en toe slecht te verstaan was. Ik ben hier in Amsterdam naar de Stadsschouwburg geweest. Maar al met al vond ik het een redelijk goede voorstelling. Het zijn idd niet de minste acteurs die speelden en ik vond dat ze het heel goed deden.
Oud 03-07-2004, 20:18
Kimmutjuh
Kimmutjuh is offline
Arm land waarin wij wonen.... { Maak maar af Succes.. ! }
Advertentie

Regels voor berichten