Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 19:42
Moonspell
Moonspell is offline
Het is vast mogelijk om onboard audio in te schakelen, en daarbij ook externe pci geluidskaart in te stellen, zodat je beide sound kan krijgen

Maar... zijn er plugins voor winamp / of andere prog die 2 kanalen ondersteunen?

Met vriendelijk groet,

Sjoerd

Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 19:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 19:47
Krekker
Krekker is offline
Volgens mij is het sowieso niet mogelijk om twee pci-geluidskaarten in je pc tegelijk te gebruiken, laat staan een onboard en pci kaartje. En zelfs als het kan acht ik de kans klein dat je er een winamp plugin voor vindt.

Maar wat wil je er eigenlijk mee? Als je meerdere speakers aan wil sluiten raad ik je aan om een 5.1 kaart en speakers te kopen van een gemiddeld prijsje. Dat scheelt weer een hoop kopzorgen over dual geluidskaart.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:35
Verwijderd
Onboard kaart + PCI gaat alvast niet werken..

Maar winamp 2.x heeft standaard al de optie om 2 winamps te draaien en dus verschillende geluidskaarten te gebruiken..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 21:11
Krekker
Krekker is offline
Ja maar hij wil denk ik de uitgangen van allebei de geluidskaarten tegelijk gebruiken voor hetzelfde geluid. Dat gaat dus niet.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 23:41
Moonspell
Moonspell is offline
Hmhm. ik vroeg het me af

Nooit over nagedacht trouwens dit. Maar, het lijkt me sterk dat je geen 2 audio uitgangen kan hebben, (onboard+pci)

wie weet eens proberen
Oud 07-04-2004, 18:41
dafelix
dafelix is offline
hm, bij mij kan het iig niet

zodra m'n MoBo een geluidskaart heeft gededecteerd schakelt de onboard uit

volgens mij zou het zowiezo conflicten geven
Oud 08-04-2004, 15:46
DeathKnight
DeathKnight is offline
Blaat, je kan 2 geluidkaarten in je pc gooien. Alleen moet je in windows even je standaard device opgeven.

En met winamp kan je bij de directsound plugin (kan je standaard installeren) ook gewoon voor de audio device kiezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten