Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2004, 21:28
Boy
Boy is offline
Ok, 3 vraagjes

1. Hoe krijg ik extra energie, daarmee bedoel ik om zowel te sporten als te concentreren op school

2.Ik heb soms, meestal na Opstaan/Sport en ook tijdens het Studeren de neiging om echt 5 minuten weg te dromen zo, dak er gewoon nimmer ben...
is heel vervelend omdat ik dan altijd laatste klaar ben weet je....

3. Iemand tispjes om Beter uit bed te kunnen smorgens?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 20:35
Boy
Boy is offline
Reply's zijn welkom hoor
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 20:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
leraimy schreef op 30-03-2004 @ 22:28 :
Ok, 3 vraagjes

1. Hoe krijg ik extra energie, daarmee bedoel ik om zowel te sporten als te concentreren op school

2.Ik heb soms, meestal na Opstaan/Sport en ook tijdens het Studeren de neiging om echt 5 minuten weg te dromen zo, dak er gewoon nimmer ben...

1. Goed eten, voldoende drinken. Zorgen voor goede nachtrust en niet te lang doorgaan met dingen als leren. Neem geregeld pauzes.

2. Ik denk dat iedereen dat wel heeft.

3. Op tijd naar bed gaan en zorgen dat je niks hebt waar je over gaat piekeren. Ook niet teveel eten vlak voor het naar bed gaan en het schijnt dat tv kijken ook niet best is, hoewel ik dat zelf wel altijd doe.
Oud 02-04-2004, 10:29
Dragon God
Dragon God is offline
Citaat:
leraimy schreef op 30-03-2004 @ 22:28 :
Ok, 3 vraagjes

ikheb dat probleem zelf ook gehad

1,2,3.) ga eens een paar x onder de zonne-bank/hoogtezon, als je onder de zonne bank uit gaat ben je waarschijnlijk moe, maar de volgende ochtend (ik sta soms 6:30 op terwijl dat eerst 7:45 was )

en meditatie, gewoon op de grond, met je rug tegen de rand van je bed gaan zitten, (voeten onder je knieen, zodat je buik vrij kan bewegen), en dan langzaam in en uit ademen (door je buik), gewoon rustig zitten. het kan zijn dat je dan zowat in slaap valt op een gegeven moment, maar hiermee, maak je je hoofd "leeg" en onspan je je hele lichaam.
als je dan het bed in stapt ben je zo vertrokken.

hoop dat 't je helpt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten