Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2005, 13:46
kopspijker87
kopspijker87 is offline
Heb vanmiddag een gesprek met m'n vriendin gehad waaruit kwam dat ze twijfelde over wat ze voor me voelde enzo. Dit is nu al even bezig...
Probleem is alleen dat ik echt helemaal gek wordt van dat k*tgevoel. Maar ik wil/kan het ook niet uitmaken omdat ik teveel van haar hou!
Wat zou voor jullie het punt zijn dat jullie toch beslissen om hetzelf uit te maken ook al ben je nog smoorverliefd.
Ik wil namelijk nog wel ff wachten, maar geen maanden, want dan wordt ik zelf letterlijk gek!!!
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2005, 13:50
I C U
I C U is offline
Ik heb het uitgemaakt met mijn toenmalige vriendje omdat hij twijfelde. En dat al een tijdje deed. Voor mij hoefde het toen niet meer (okay, we hadden ook maar drie weken, en hij scheen al aan het begin te twijfelen) ik had er dus geen puf meer in. Twijfel maakt je gek, en je relatie wordt er niet beter van.
Oud 07-11-2005, 13:53
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
I C U schreef op 07-11-2005 @ 14:50 :
Ik heb het uitgemaakt met mijn toenmalige vriendje omdat hij twijfelde. En dat al een tijdje deed. Voor mij hoefde het toen niet meer (okay, we hadden ook maar drie weken, en hij scheen al aan het begin te twijfelen) ik had er dus geen puf meer in. Twijfel maakt je gek, en je relatie wordt er niet beter van.
helemaal hetzelfde gehad, alleen hadden wij een jaar een relatie. Ik had zoiets van: als je zo lang moet twijfelen geef je duidelijk niet genoeg om me.
Oud 07-11-2005, 13:53
Verwijderd
Ik weet niet hoe lang jullie al hebben enzo, maar goed.

Ze twijfelt, dat betekent dat ze niet weet of ze door wil of niet. Gun haar de tijd om na te denken. Wacht, maar niet eindeloos.
Waarom zou jij het uitmaken, als jij nog wel verliefd bent en zij even tijd nodig heeft?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 13:56
KreZor
KreZor is offline
Twijfelen hoeft niet altijd negatief te zijn. Misschien denkt ze er nu wel over na of ze écht bij je wil blijven, en of haar gevoel sterk genoeg is om de volgende fase van jullie relatie in te gaan. Ik heb zelf ook meerdere crises gehad omdat ik zelf twijfelde. We zijn nog steeds samen, en na die periodes ging het alleen maar beter. Misschien kun je wel met haar praten, en haar de ruimte geven om er goed over na te denken. Ik zou in elk geval niet meteen opgeven

succes.
Oud 07-11-2005, 14:51
kopspijker87
kopspijker87 is offline
Hebben 8 maanden gehad, 2,5 maand pauze, en nu weer een maand aan... Toen het weer net aan was zat ze nog wel beetj met andere jongen in haar hoofd, dat is nu zo goed als over... maar ze voelt niet meer hetzelfde als in die acht maanden, en nu vraagt ze zich dus af wat ze voor me voelt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 14:52
JJ13
JJ13 is offline
als ik smoorverliefd ben (wat ik op dit moment ben ) zou ik er alles voor doen om bij elkaar te blijven. als 1 twijfelt, hoef je het niet meteen uit te maken. je kan er met elkaar over praten om te kijken of je er samen uit kunt komen.
Oud 07-11-2005, 18:01
Louel
Louel is offline
Ja idd, mijn vriendje twijfelde ook zo'n 3 maanden lang (ofzo), en ik was natuurlijk nog smoor verliefd. Inmiddels is alles volgens mij weer goed. Gewoon proberen om over alles te praten waar het fout gaat, en hopen dat het dan goed komt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 18:23
Verwijderd
Als het al uit is geweest en er na een maand alweer gedonder is, dan zou ik het waarschijnlijk uit maken als ik jou was, maar ik ken de verdere omstandigheden uiteraard niet.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 20:40
Verwijderd
Geef haar, zeg, nog twee weken, en laat haar dan beslissen. Dit doet jou pijn en is voor haar hoogstwaarschijnlijk ook niet tof.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 08:15
nl2suzy
nl2suzy is offline
Tsja, iedereen twijfelt wel is, maar als je nu net weer een maand bij elkaar bent en ze dan (alweer) twijfelt.. tsja dan zou ik toch is denken van wil ik dit wel die onzekerheid..

Natuurlijk moet je niet meteen weggooien wat je hebt. En als ze uiteindelijk er voor kiest dat er teveel twijfel is dan zal het voor jou wel even moeiiljk zijn omdat jij heel veel van haar houd.. Maarja, alles is beter dan te leven met iemand die niet voor de volle 100procent voor je gaat..
Reageren

Regels voor berichten