Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bij mij had ik een keer ook zo'n probleem. Kan je tijden naar zoeken. Oplossing was toen bij pptp (wan instellingen) had ik het ipadres ingevuld die de router moest hebben van planet. Alleen was ik vergeten het vinkje Use the following IP address aan te vinken. Dus stond ie nog op Obtain an IP address automatically. Maar planet geeft geen automatisch ip adressen maar vaste ip adressen. Misschien is dit bij jou ook zo? (kleine gok) Anders moet je eens je instellingen posten (natuurlijk niet je username en passwoord) misschien zie ik iets verkeerds. Ik heb ook die sweex router trouwens. Opzich goed ding maar je betaald duidelijk niet voor goede handleiding ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb naar buiten gepingt met mijn eigen ip, en dan komt alles wel over. Het mac-adress kloon ik ook, maar elke keer als ik dat doe verandert ie weer. De firewalls staan ook uit, maar een verbinding blijft uit.
Zo heb ik gepingt naar mijn eigen ip wat ik van @home krijg: http://srv04.pcextreme.nl/~melo-g.nl/ping.bmp |
![]() |
|
klinkt als... dns probleempjes?
Probeer eens te pingen naar 213.239.131.14 en vervolgens naar www.scholieren.com. Als het eerste wel lukt en het laatste niet, kun je er donder op zeggen dat dat het is ![]()
Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 10:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.sweexeurope.com/media/pro...oads/@home.pdf Veel plezier |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Krijg wireless internet niet geinstalleerd langejongen | 15 | 09-12-2009 16:21 | |
Software & Hardware |
waarom werkt me router niet All Out Of Love | 19 | 02-02-2007 11:02 | |
Software & Hardware |
[NETWERK] Met externe PC -> Hoe?! Spammie | 24 | 25-10-2006 16:59 | |
Software & Hardware |
[router/modem] Hoe te laten werken? D@mien | 7 | 21-12-2004 14:29 | |
Software & Hardware |
[Internet] Verbinding maken met mIRC mislukt Verwijderd | 1 | 24-06-2004 11:22 | |
Software & Hardware |
Met een Router/chello kun je geen verbinding meer maken met zone.com? Poor twisted me | 19 | 05-08-2003 11:06 |