Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben 7 weken lang staflid geweest tijdens 1 van onze interne opleidingen. Echt werelds, heel veel vrijheid, heel afwisselend (van advies geven aan de cursisten op rechtspositioneel gebied tot het wekelijkse menu samenstellen samen met de kok, echt vanalles en nog wat) en niet heel de dag achter een bureau.
Wat ook nog wel lekker was, de opleiding werd in een conferentie-oord in de bossen van Elspeet gegeven een prachtige natuur en heerlijk 5 dagen in de week niet afwassen, koken, afruimen, bed opmaken en dat soort shit en dat op kosten van de baas. Gewoon je bed uitrollen en achter je ontbijt schuiven en dan aan je werk beginnen zonder in de file of in een stinktrein te hoeven staan. Dit was voor mij toch wel de ideale baan en kon er alles in kwijt wat ik enigszins aan werk leuk vind.
|
Verwijderd
|
een baan die:
-leuk is dat je niet met tegenzin naar je werk gaat. -leuke collega's heeft -waar een beetje geld mee te verdienen is -waar je veel met mensen omgaat ik denk dat er best veel werk leuk is.. het ligt eraan wat je er van maakt. een ideaal beroep vind ik advocaat |
![]() |
|
mijn ideale baan heb ik op dit moment wel eigeniljk bij de thuiszorg.. werk als thuishulp (ik zeg niet dat ik dat eeuwig ga doen) en tis ideaal want ik kan onderling met mn klanten regelen als ik een keer vrij wil zijn dat ik n andere dag kom zodat ik bv geen vakuren op hoef te nemen... er word niet op je lip gekeken de hele tijd je bepaald zelf hoe je werkt...
en t verdient goed! kep leuke klanten dus dat zit ook lekker... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Mijn ideale baan is een baan waarin ik wat voor mensen beteken, waarmee ik mensen kan helpen, waar ik altijd voor moet blijven leren, ook vind het belangrijk om veel contact met mensen te hebben.
Oftewel, ik word belastingadviseur. ![]() Dit klinkt allemaal overdreven, maar het is wel zo.
||
Citaat:
Leukste Vakantiebaan is: Inleverchauffeur bij van Dijk studieboeken. Verdient aardig, je hebt verschrikkelijk veel vrijheid (als je in de auto stapt ben je namelijk al aan het werk!) en je hebt gigantisch veel lol!!! Suc6 ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saainomi #1900 Trimm Trabb | 500 | 12-01-2014 10:08 | |
Psychologie |
Werken als hulpverlener & niet zo sociaal vaardig zijn? Verwijderd | 17 | 06-10-2010 20:48 | |
De Kantine |
Saaie Harry Potter #1046 Verwijderd | 500 | 14-07-2010 12:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
De Kantine |
de ideale baan..... MissCzechMeOut | 6 | 04-06-2002 18:04 |