![]() |
||
Ik weet niet of sommigen van jullie de FunPrice kennen?
Maar ze hebben nu hun eigen samengestelde PC's, Waarvan 1-tje die heet: "Smart & Easy systeem". Citaat:
<-- hier kun je ut plaatje zien > Wat kan ik me hiervan voorstellen? Zou iik bv. Games kunnen spelen zoals: UnrealTournament 2003, GTA ViceCity, Postal2, Halo? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nForce 2 IGP presteert zoals een GeForce 4 MX, kun je prima mee gamen. En er zijn ook onboard videokaarten met eigen dedicated geheugen. En ook bij laptops zijn bijna alle videokaarten onboard, een aantal hebben vrij redelijke performance, alhoewel dat nog niet met een goede desktop kaart te vergelijken is. Maaruh @ topicstarter. Koop die PC niet, en nee je kunt daar niet de spellen mee spelen die je aangaf. Als je goedkope PC wilt kun je beter andere componenten kopen.
||
Citaat:
![]() Alleen de nieuwere games zul je wel veel verschil zien. Maar je kunt met een MX440 prima UT2003, UT2004, Quake3, en de meeste andere spellen prima spelen. Prima budgetkaart.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |