Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk je dat hij dat doet? Hij heeft zijn troon al bestegen en kijkt dus niet meer naar verhalen die te min voor hem zijn ![]() Verder, Simoen, wat stamp je het toch heerlijk de grond in. Ik wil de Spaanse Roos nu wel zien kronkelen om daar onderuit te komen, eigenlijk ![]() ![]() No offence Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry, als ik dom gedrag vertoon... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||||||||
Ik ben het helemaal eens met je, Chick Rock, dus het ligt niet aan jou!
Die eerste zinnen zijn óf fout óf ik interpreteer ze verkeerd. Maar ik gok op dat eerste. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Chick Rock merkte iets op over dat namengebruik, daar ben ik het mee eens, je moet er op letten dat je niet te vaak de namen gebruikt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals Grim en de rest al zeiden, ik mis de spanning. Het wordt langdradig, ja, zelfs in dit korte stukje en dat zegt al teveel. Een vervolg bijvoorbeeld is voor mij hierdoor niet nodig, want ik verlies alle moed om verder te lezen. Omdat het begin zo saai is, nodig je niet uit verder te lezen. Let vooral op de spelling en in sommige delen op stijl en zorg ervoor dat je er spanning in legt! -Silla. |
![]() |
|
Zo, dat zijn aardig wat reacties
![]() Simoen : Helaas moet ik je meedelen dat ik niet kijk naar Baantjer oid. En nee, het was mijn plan niet om het zo cliché te maken... ![]() Grim : Kronkel, kronkel. Je fijne gedachten nu bevredigt? ![]() Chick Rock : Bedankt voor je reacties, je hebt inderdaad gelijk. Ik ga het gauw verbeteren.. Wees ook niet bang dat ik dat lullig opvat, ik vind het aardig dat je mijn stukje kritisch doorkijkt en de fouten eruit haalt. En als je mijn stukje niet mooi/goed vind is dat toch prima ! Silla : Zo, dat is aardig wat. Ja, je hebt absoluut gelijk in je verbeteringen. Wat is het toch heerlijk dat er mensen als jij zijn die even de moeite nemen om werkelijk alles ![]() ![]() Bedankt mensen.. voor het nuttige commentaar. Binnenkort komt er een nieuw stuk! Niet dat iemand dat ook maar gaat lezen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, ik ga het lezen ![]() Grim |
![]() |
|
|
![]() |