Advertentie | |
|
![]() |
|
Op www.movies.go.com kun je filmtrailers (previews) kijken. je kunt da ook proberen bij Lycos en dan naar films gaan.
![]()
||
Citaat:
ik heb hem al gezien ![]()
|
Ik ben er gister heen geweest, echt superkoel! Bij sommige stukjes heb ik echt in een deuk gelegen (dat ie campagne ging voeren, whaha
![]() ![]() ![]()
|
heb vanochtend ff het eerste half uur gekeken, vond het niet echt grappig, maar ik lach meestal niet zo snel sochtends dus ga ik em nog maar een keer kijken met wat vrienden onder het genot van een biertje en een jointje
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Net ff gezien. DiVXje. Als ik naar de bios was geweest vond ik 't 't geld niet waard. Ik vond het wel leuk, sommige stukjes bijzonder grappig. Maar niet echt dat ik de hele tijd in een scheur heb gelegen en ik vond het verhaal gewoon niet sterk. Een komedie moet wmb. wel een verhaal hebben. Geef mij dan maar die Engelse humor van John Clease en consorten: bijv. Faulty Towers. Dat is veel meer mijn stijl, daar lig ik echt van in een scheur.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wat komt er vanavond voor interessants op tv? koelieboelie | 248 | 22-10-2005 16:21 |