Nou van die verliefdheid snap ik nog steeds nix maar zal wel aan mij liggen(ja ik ben Blond). Dat van die vriendschap herken ik. Ik had een goede vriend en we fietsen altijd samen naar school enzo(hijs 2jaar jonger). Op sommige gebieden istie nogal kinderachtig enzo maar dat accepteerde ik. Nu heeft hij me grotendeels laten vallen voor 2van mijn vriendinnen. Ik ben hier best boos om maar dat weet hij niet, hij is gewoon zo dom dat hij dat niet in de gaten heeft. Vandaag heb ik al mijn moed bijelkaar geschraapt en hem een brief geschreven: ik post hem hieronder wel beetje aangepast dan

Schrijf hem ook(zo'n soort) een brief en als hij daar niet op reageert weet je genoeg. Hoe stom het ook klinkt maar misschien heeft hij niet in de gaten hoeveel pijn hij jou ermee doet. Als hij nix van zich laat horen weet je spijtig wat jij blijkbaar voor hem betekende. Maar als hij echt verliefd zou zijn op die andere jongen wil hij daar nu veel tijd mee doorbrengen, maar kun jij nog altijd zijn beste vriend zijn(hoor je toch zo vaak bij verliefdheid dat ze vrienden ineens laten stikken

).
succes ermee.
Mijn brief:
Hoi T.
Hier een mailtje van mij, aangezien ik van jou toch nix hoor! De laatste tijd gaat het weer slechter met me, maar aangezien het jou toch niet intresseert(of zo lijkt het althans) houd
ik het voor mezelf. Dat vind ik helemaal niet erg hoor, er zijn genoeg anderen waar ik mij verhaal wel bij kwijt kan! Ik heb al genoeg vriendinnen verloren omdat ze vonden dat ik teveel zeurde. Dat wil ik niet nog eens laten gebeuren. Maar ik
vind het ook niet leuk hoe jij nu doet. Steeds is het maar J. en K.waar je het over hebt.
Je gaat liever met hen wandelen, vraagt mij niet mee. Je wilde met hen gaan zwemmen en vroeg mij niet mee, en nu vraag je
zelfs of je met hen naar de M. mag. Niet dat je nix met hen mag doen hoor, daar helemaal niet van. Maar ik dacht dat wij vrienden waren, maar nu vind jij MIJN VRIENDINNEN blijkbaar veel belangrijker.
Waarschijnlijk omdat zij gewoon populair zijn. Nou dat pik ik niet hoor. Ik heb het al zo moeilijk de laatste tijd en kan het er
niet nog eens bij hebben dat 'een vriend' mij zoveel pijn doet. Misschien heb je dit zelf geneens in de gaten.
Toch zou ik graag tekst en uitleg hebben. Als je liever meer met K en J. omgaat oke. Maar dan kun je niet van mij verlangen dat ik jou wel nog als vriend wil en kan komen opdraven wanneer jij dat zou willen. Het komt misschien heel jaloers of egoistisch over en ik wil je helemaal niet opeisen daar gaat het zich niet om.
Ik wil gewoon onze oude vriendschap weer terug, en als dat niet kan............
Helaas maar dan wil ik het wel graag weten. Ik ben op deze manier al teveel pijn gedaan, meer van dat soort dingen kan ik echt niet meer aan. Ik hoop iets van jou op deze mail terug te horen.
Liefs S