Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2004, 19:16
lonelynessy
lonelynessy is offline
Halllo wil iemand mij alsjublieft helpen want ik kan dr niet meer tegen. Het zit zo. Vorig jaar kwam er een jongen bij mij in de klas waar ik mee bevriend raakte ik had toen weinig vrienden en was duz toen vet blij en vrolijk. Hij was toen ook de enige persoon tegen wie ik persoonlijke dingen zij. Maar toen in de zomervakantie zei hij dat ie ut volgend schooljaar naast een andere jongen wou zitten (hij kende hem maar sindskort). Dit vond ik al niet leuk maja.. Dat is dit jaar wat al bijna om is.. begin dit schooljaar ging ut goed maar nu is ie helemaal omgeslagen hij zit ALTIJD naast die jongen doet vanalles met hem en laatmij links liggen hij maakt alleen maar domme opmerkingen over mij... maar nu komt het ergste ik mis hem zzzoooooww verschrikkelijk. thuis ben ik vet depri... ik lig thuis vaak te huilen hierom... wat moet ik doen.. ik zie um vet vaak want hij zit in mun klas en dat maakt ut dr niet gemakkelijk om.....HEEEELLLPP!
Oud 30-03-2004, 19:20
Verwijderd
1. Zorg dat je een sociaal leven opbouwt buiten de school om. Ga tennissen ofzo.
2. Zorg dat je wat zelfvertrouwen krijgt.
3. Laat hem lekker links liggen. Het klinkt moeilijk en dat is het ook maar uiteindelijk ben je beter af zonder hem. Of wil je een vriend die je alleen maar aardig vindt als hij niemand anders heeft om mee om te gaan?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:27
Yummie
Yummie is offline
Spreek hem erop aan. Gewoon doen. Vraag hem waarom hij zich nu zo anders tegen jou gedraagt en waarom. Vraag hem hoe hij nu tegen jou aan kijkt.
Als zijn reactie negatief is, try to move on. Alles staat of valt niet met hem. Je komt het wel te boven. Voor hem 10 anderen, die wel de moeite waard zijn.
Succes.
Oud 01-04-2004, 17:39
lonelynessy
lonelynessy is offline
Hey bedankt voor jullie reacties. hier kan ik wel wat meej.. dat van sporten vond ik zelf ook al un goed id miskien ga ik da ook wel doen.. probeer zo veel moguluk uit zn buurt te blijven... maar super bedankt !!
als er nog meer tips zijn PLEEAse stuur ze... tis egg moeilijk om um t vergete..

Oud 01-04-2004, 18:01
kleinedraak
Ben je echt verliefd op hem dan. Of denk je, ik mis hem, dit is raar dus zal ik wel verliefd zijn. Je moet iid ook er andere vrienden op na houden, hoe moeilijk dat waarschijnlijk ook is. Als hij een echte vriend is zou ik zeggen tegen hem dat je het jammer vind dat hij zo tegen je doet. Vraag gerust of er soms iets aan de hand is. Als hij een echte vriend is zal hij dat wel begrijpen. Als je echt verliefd denkt te zijn zou ik hem dit niet vertellen(of snap ik je verhaal nu nie?). Als hij je dadelijk toch niet meer aardig vind kan hij je voor lul gaan zetten, dan kan het zijn dat je helemaal niemand meer hebt. Zo zijn jongens op die leeftijd nu eenmaal.
Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:10
pure_evil
pure_evil is offline
ik zou inderdaad met hem gaan praten, en dan niet waar de hele wereld bij is, maar hem gewoon uitnodigen ofzo. Als je liever niet met hem praat, kun je proberen hem en zijn nieuwe vriend mee uit te nodigen om met zn drieeen iets te gaan doen en zo weer een beetje naar elkaar toe te groeien
Oud 01-04-2004, 19:24
lonelynessy
lonelynessy is offline
hey, ja zorry als ik heel onduidelijk ben ik schrijf altijd op wat op dat moment in mu opkomt snappiej.. marr ik wou ff zeggen dat ik niet egt verliefd op hem ben want ik ben un jongen ( dan zou ut nog kunnen maja ) mar ik mis um zow en als ik hem dan in de klas zie omgaan denk ik HIJ kon verliefd op die jongen zijn.. De titel van mijn post klopt ook niet helemaal maar soms denk ik what the fuck ik lijk wel vlieft op hem . Vandaag heb ik btw ook nog te horen gekregen dat ik met werkweek ga en dat hij ook in dezelfde groep zit als mij met die jongen en een vriend van die jongen.. zij zijn duz nu altijd bijelkaar en ik zie dr nu al tegenop want dan sta ik dr ma un btjah bij.. ma ik houw moed
Oud 01-04-2004, 20:03
LilDushi
LilDushi is offline
probeer weer eens een goed gesprek met hem aan te gaan..waarom hij dit doet enzo..en ja..als het een goed gesprek is zeg hem dat je hem ook niet kwyt wilt..dat hy je toch een beetje gekwets had en dat je een beeetjee een oogje op hem heb
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 13:10
kleinedraak
Als jullie echte vrienden zijn, kun je hem toch best vragen of hij soms verliefd is op die jongen. Vertel er dan wel meteen bij dat je hem niet 'een typische homo' ofzo vindt, en zeg dat je zijn keuze zal respecteren. Of laat jij een echte vriend om zoiets vallen??? Ben vooral niet bang dat als hij homo is hij dalijk ook achter jou aan gaat zitten. Niet elke homo loopt achter de eerste de beste jongen aan, net als hetero's dat ook niet doen Weet je wel zeker dat je stiekem niet een beetje vreliefd op hem bent(omdat je zei dat je hem zo miste enzo). Omdat jij denkt het is niet zo stop je die gevoelens misschien weg. Ik kan het ook TOTAAL mis hebben maar zo komt jij topic nl. op mij over
Sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 16:27
lonelynessy
lonelynessy is offline
Jah hoi ik weer ... sorry dak weer zow vaag ben mar ik denk niet dat hij homo ofzo is helemaal niet. Hij doet alleen zo. ik zou um al helemaal niet laten vallen als ie homo is.. maar van vrienden kunnen we inmiddels nie meer spreken want vanmiddag vertelde hij tegen un klasgenoot hoe leuk hij ut wel niet had met hem en dat ze ZULKE LEUKe dingen deden..ik stond daar toevallig bij, want we moesten iets in groepjes doen... ik had egt zoiets van jah dat is heel leuk voor je... misschien ben ik nu egoistisch dat ik hem nix leuks gun ofzo mar ut is vet moeilijk om hem elke dag vet vrolijk in de klas te zien en mij helemaal negeert. Mar ik zal wat tegen um zeggen. mzzll
of er nog meer tips zijn stuurse plz. of als er mensen zijn met soortgelijke problemen.. post!
Maar egg bedankt iedereen voor de posts!
Oud 03-04-2004, 13:15
kleinedraak
Nou van die verliefdheid snap ik nog steeds nix maar zal wel aan mij liggen(ja ik ben Blond). Dat van die vriendschap herken ik. Ik had een goede vriend en we fietsen altijd samen naar school enzo(hijs 2jaar jonger). Op sommige gebieden istie nogal kinderachtig enzo maar dat accepteerde ik. Nu heeft hij me grotendeels laten vallen voor 2van mijn vriendinnen. Ik ben hier best boos om maar dat weet hij niet, hij is gewoon zo dom dat hij dat niet in de gaten heeft. Vandaag heb ik al mijn moed bijelkaar geschraapt en hem een brief geschreven: ik post hem hieronder wel beetje aangepast dan
Schrijf hem ook(zo'n soort) een brief en als hij daar niet op reageert weet je genoeg. Hoe stom het ook klinkt maar misschien heeft hij niet in de gaten hoeveel pijn hij jou ermee doet. Als hij nix van zich laat horen weet je spijtig wat jij blijkbaar voor hem betekende. Maar als hij echt verliefd zou zijn op die andere jongen wil hij daar nu veel tijd mee doorbrengen, maar kun jij nog altijd zijn beste vriend zijn(hoor je toch zo vaak bij verliefdheid dat ze vrienden ineens laten stikken ).
succes ermee.

Mijn brief:
Hoi T.
Hier een mailtje van mij, aangezien ik van jou toch nix hoor! De laatste tijd gaat het weer slechter met me, maar aangezien het jou toch niet intresseert(of zo lijkt het althans) houd
ik het voor mezelf. Dat vind ik helemaal niet erg hoor, er zijn genoeg anderen waar ik mij verhaal wel bij kwijt kan! Ik heb al genoeg vriendinnen verloren omdat ze vonden dat ik teveel zeurde. Dat wil ik niet nog eens laten gebeuren. Maar ik
vind het ook niet leuk hoe jij nu doet. Steeds is het maar J. en K.waar je het over hebt.
Je gaat liever met hen wandelen, vraagt mij niet mee. Je wilde met hen gaan zwemmen en vroeg mij niet mee, en nu vraag je
zelfs of je met hen naar de M. mag. Niet dat je nix met hen mag doen hoor, daar helemaal niet van. Maar ik dacht dat wij vrienden waren, maar nu vind jij MIJN VRIENDINNEN blijkbaar veel belangrijker.
Waarschijnlijk omdat zij gewoon populair zijn. Nou dat pik ik niet hoor. Ik heb het al zo moeilijk de laatste tijd en kan het er
niet nog eens bij hebben dat 'een vriend' mij zoveel pijn doet. Misschien heb je dit zelf geneens in de gaten.
Toch zou ik graag tekst en uitleg hebben. Als je liever meer met K en J. omgaat oke. Maar dan kun je niet van mij verlangen dat ik jou wel nog als vriend wil en kan komen opdraven wanneer jij dat zou willen. Het komt misschien heel jaloers of egoistisch over en ik wil je helemaal niet opeisen daar gaat het zich niet om.
Ik wil gewoon onze oude vriendschap weer terug, en als dat niet kan............
Helaas maar dan wil ik het wel graag weten. Ik ben op deze manier al teveel pijn gedaan, meer van dat soort dingen kan ik echt niet meer aan. Ik hoop iets van jou op deze mail terug te horen.
Liefs S
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:45
ChiQuita88
ChiQuita88 is offline
Ik ben erg benieuwd wat voor reactie jij op die brief gaat krijgen............ maar op zich wel een goed idee
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:58
kleinedraak
Citaat:
ChiQuita88 schreef op 04-04-2004 @ 12:45 :
Ik ben erg benieuwd wat voor reactie jij op die brief gaat krijgen............ maar op zich wel een goed idee
Wie is jij
Ik heb reactie gekregen, hij zei dat hij het niet zo bedoelde en dat hij niet in de gaten had dat ik het zo moeilijk had en dat het zo slecht met me ging. we gaan binnekort weer eens 'echt' praten. Maar ik ben eik benieuwd wat lonelynessy van mij tip vindt
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 19:56
lonelynessy
lonelynessy is offline
Hey Jah ik ben egg blij voor je dat hij zo positief heeft gereageerd. Ik vind ut een heel goede tip hoor.. en mischien ga ik dat ook wel doen maar ik w8t er eerst even mee. Want ik ben daar nu te boos voor (hij heeft me gwoon geruild en hij weet dat heel goed) Het lijkt me zo eng om hem dan nog onder ogen te komen.. ik zie um elke dag duzz... mar egg heeeeeeellll erg bedankt dat je me zooow goed helpt ik heb ik egg wat aan..
Oud 05-04-2004, 17:19
kleinedraak
Je mag me best PM'en of toevoegen op msn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten