![]() |
|
Denk niet dat het een soa is.
Heb totaal met 2 jongens seks gehad.. De eerste 1x met condoom, en de laatste die ook mijn huidige vriend (al voor 15 maanden) vrij ik altijd met alleen de pil. Maar beide jongens waren nog maagd..
||
Citaat:
En het lijkt me wel sterk als ik iedere keer dat ik heftige seks heb gehad blaasontsteking krijg.. en het is ook geen soa, bij mij niet in ieder geval.. ik heb me al een paar keer laten testen.
Laatst gewijzigd op 19-03-2004 om 17:19. |
![]() |
|
Ik dacht eerst ook dat het een schimmelinfectie was ( mn moeder ook) dus heb ik tabletten en zalf ertegen gebruikt maar dta hielp dus ook niet...
Maandag moet ik toch naar de huisarts dus vraag het dan even, maar dacht dat er misschien mensen waren die het ook hebben gehad en dus wisten wat ik er tegen moest doen.. Vind het niet zo'n prettig idee om mn huisarts te vragen om er even naar te kijken..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
het kan dan misschien zo zijn dat de blaasontsteking meestal een beetje 'sluimert' maar weer 'opspeelt' als je sex hebt. Het kan in elk geval geen kwaad om altijd zodra je moet plassen naar de wc te gaan, veel te drinken, te zorgen dat je genoeg vitamine c binnenkrijgt en ook altijd na de sex naar de wc te gaan.
Je zegt trouwens ergens 'normaal gebruiken we daar vaseline voor'. Gebruiken jullie altijd vaseline tijdens de sex? Dan is misschien is je vagina daardoor geirriteerd geraakt, is het geparfumeerde vaseline oid? |
![]() |
||
Citaat:
Van de kruitvat.. Miss moet ik er ook even bij vermelden dat ik op vakantie geweest ben in egypthe.. missschien dat het er iets mee te maken heeft ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mja glijmiddel is zowiezo beter en ook aangepast aan de zuurgraad in je vagina. ik heb het zelf ook gehad dat branderige gevoel en heb me ook laten onderzoeken op soa maar dat was het niet. waarschijnlijk ben je gewoon te droog, want vagina vocht kan ook een beetje opdrogen tijdens de sex dus gewoon hup met dat glijmiddel en als het dan niet beter gaat dan toch maar even onderzoeken idd. en je huisarts krijgt dagelijks dat te zien, en die is niet anders gewend dus daar hoef je je niet voor te schamen.
|
Vaseline is wat droog, vind ik. Het gaat eigenlijk nog steeds te stroef. Maar olijfolie, dus ongeparfumeerd, werkt echt uitstekend tijdens en zorgt na afloop ook voor een beschermlaagje. Het nadeel is dat je tijdens de sex de onbedwingbare neiging krijgt om "O sole mio" te gaan zingen...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
xxx
||
Citaat:
|
Heyhey, dit is een bekend fenomeen... ik heb er zelf ook wel eens last van. Het werkt verzachtend als je er na het vrijen gelijk en lekker koel washandje op houdt, dat onderdrukt het branderige gevoel. Ook een vaginale douche (verkrijgbaar bij drogist) werkt hierbij verzachtend. En wat je natuurlijk ook kunt doen is ff lekker spoelen met een koele douche. Het heeft overgins niets met een SOA of een blaasontsteking te maken maar met de zuurgraad van het vocht van jullie beiden dat samen komt tijdens het vrijen of het kan komen doordat je niet vochtig genoeg bent. De vagina kan hierdoor geirriteerd raken en als je dan naar de wc gaat om even een plas te doen brand de urine erg op de geirriteerde huid daaromheen. Veel sterkte aan iedereen die hiermee zit en ik hoop dat je wat hebt aan de tips.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Branderig gevoel oog. MarcWeller | 7 | 18-08-2013 21:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn/branderig gevoel in bovenbeen (straalt uit naar enkel) Afwezig | 7 | 31-10-2010 13:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Branderig gevoel -x-Anoniem-x- | 5 | 05-08-2009 14:56 | |
Seksualiteit |
Beide een branderig gevoel.. blueeyes_jochie | 2 | 28-10-2005 12:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
brandend gevoel Anaïs | 16 | 13-11-2004 10:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk/Pijn/Bloed/branden gevoel...... HelpMePlease | 15 | 22-01-2002 20:56 |