Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 19:02
dead person
dead person is offline
Ben benieuwd wat jullie nou het 'geweldigste' standje vinden
en waarom

*mag ook meerdere noemen*
Oud 07-04-2004, 19:03
Verwijderd
hij naast bed, ik op bed, of langs achteren.... op de een of andere manier voel ik dat gewoon beter dan dat hij gewoon op me ligt of ik op hem
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 19:14
barbara.inc
barbara.inc is offline
Doggystyle

omdat: hij dieper kan komen, en omdat hij dan af en toe ook nog eens een mep op mn kont kan geven
Oud 07-04-2004, 19:26
dead person
dead person is offline
Citaat:
barbelle schreef op 07-04-2004 @ 20:14 :
Doggystyle

omdat: hij dieper kan komen, en omdat hij dan af en toe ook nog eens een mep op mn kont kan geven
misschien beetje stomme vraag... maar hoe laat je hem het best naar binnen gelijden met doggystyle, want mij lukt het namelijk niet echt of je moet je positie zijn, kweet wel dan dat jij op knieen en handen moet zitten maar beetje in details
Oud 07-04-2004, 19:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Doggystyle

Mroaw!

Ik vind eigenlijk alles wel leuk .
Oud 07-04-2004, 19:35
Blondt
Blondt is offline
Ik heb nog niet echt veel standjes uitgeprobeerd, maar ik vind het t lekkerst als ik zelf bovenop lig. Dan kan ik zelf het ritme bepalen en de clitoris word goed gestimuleerd
We hebben 't ook een keer doggystyle (zoals hierboven al genoemd) geprobeert, maar dat deed pijn bij mij, zijn penis stootte binnen ergens tegen aan (baarmoederwant?) wat absoluut geen prettig gevoel was.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 19:40
Poesket
Poesket is offline
OP zn hondjes of als ik op mn buik lig en hij op zn buik op mij en mij van achter neemt

Omdat ik dan alles extra goed en diep voel
Oud 07-04-2004, 19:43
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
dead person schreef op 07-04-2004 @ 20:26 :
misschien beetje stomme vraag... maar hoe laat je hem het best naar binnen gelijden met doggystyle, want mij lukt het namelijk niet echt of je moet je positie zijn, kweet wel dan dat jij op knieen en handen moet zitten maar beetje in details
nou, je zit dus op je knieen en handen, en hij zit of tussen je benen, of met zijn benen buiten jouw benen achter jou. Je voelt er het meest van als hij met zijn benen buiten je jouwe gaat, omdat jij dan je benen dichter bij elkaar hebt (duh). en verder...tja, verder is het voornamelijk wat mikwerk van hem, vrees ik....
Oud 07-04-2004, 19:57
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Doggystyle

idd.
en ik bovenop, omdat ik hem dan kan zien genieten
Oud 07-04-2004, 20:12
Verwijderd
Offtopic: 'Baarmoederwant'.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:30
Drizzt
Drizzt is offline
69
goed gevoel, mooi uitzicht => mooie combinatie
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Drizzt schreef op 07-04-2004 @ 21:30 :
69
goed gevoel, mooi uitzicht => mooie combinatie
Idd....En ik bovenop...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:45
jinx
jinx is offline
69 lijkt me wel lache (nog nooit gedaan)
Oud 07-04-2004, 20:49
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik vind ook alles wel goed (woef! )
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:17
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
69..mwa... wel heel lekker enzo, maar ik vind het moeilijk om me dan op beide dingen te concentreren zeg maar...
wat ik echt lekker vind is wanneer ik onder lig met mn benen in zijn nek..hmm... of ik bovenop, ook heel fijn
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Doggystyle

Inderdaad! En vooral die meppen op mn kont ook. Hij is alleen altijd bang dat ie me pijn doet, terwijl ik nooit pijn voel ofzo, hoe hard ie dan ook slaat (oke, niet al te hard natuurlijk ).

Citaat:

Zoals barbelle al zei: jij je benen wijd op handen en knieen en hij met zijn benen daartussen op zn knieen. Wat ik altijd doe is mn rug wat holler maken. Je hebt dan t idee dat je echt overdreven met je kont in de lucht zit, maar zo is het makkelijker voor hem om bij je binnen te komen heb ik ervaren. En natuurlijk gaat het niet ineen keer helemaal plop goed, maar dat moet ook wennen natuurlijk en uiteindelijk gaat t allemaal heel soepel.. En dan later kun je idd jouw benen tegen elkaar aan en hij met zn benen erbuiten, wat ook heel erg lekker is ja, maar dan moet hij wel zorgen dat hij dus niet te ver terug gaat met het stoten, want hij gaat er dan makkelijker uit en dan heb je m er niet zomaar weer hup in (dat is dus gewoon hetzelfde als met 'de schildpad' (dus doggy achtig alleen dan liggend en jij je benen bij elkaar en hij uit elkaar) )
succes
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:53
Keesje
Keesje is offline
Er is er 1 die me echt gek maakt pff. In bad naja zeg maar uit bad ga ik met me kont op de rand zitten leunend achterover en vasthoudend tegen de muur achter me en haar lekker op en neer gaan das echt lekker veruit de nr1.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 23:39
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Misschien werkt deze tip:
Als je in een ander gemakkelijk standje hem goed in je hebt zitten, dan samen voorzichtig bewegen richting een ander standje (terwijl hij nog in je zit). Is trouwens ook erg opwindend te doen.

Van lepeltje-lepeltje naar doggystyle zal wel het makkelijkst zijn denk ik. Kwestie van met elkaar voorzichtig een kwartslag draaien en op je knieen te komen met hem over jou heen.

Wat mijn favo standje is.. Hmm.. Dat vraagt mijn vriendin ook nogal eens maar dat hangt echt van mijn humeur af.
-Als ik echt botergeil ben ga ik uiteindelijk doggystyle (vind zij ook lekker dan).
-Als ik haar goed wil plezieren dan doe ik weleens die positie maar dat zij dan gaat liggen op haar buik en ik meezak en zij daarna haar benen bij elkaar doet, waardoor alles extra groot en diep voelt bij haar.
-Als ik perse wil klaarkomen doe ik t missionaris standje.
-Als ik gedomineerd wil worden ga ik op mijn rug en zij boven en ga ik bewust helemaal niets doen zodat zij zich uit kan leven op mij.
-Als ik wil domineren doe ik of doggy style of ik doe het missionaris standje, maar pak haar benen beet en til ze recht omhoog, klem ze tussen mijn armen en schouders en begin te bewegen (waardoor ik haar automatisch steeds optil tijdens de daad, wat voor heftige reacties zorgt). Is een beetje moeilijk te omschrijven deze..
-Maar de laatste tijd doe ik graag veel lepeltje-lepeltje. Dan kan je ook zo lekker dicht tegen elkaar aan en kan ik mij in mijn kraakbed een beetje laten gaan zonder dat mijn ouders mee hoeven te genieten.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 23:44
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik vind 69 eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Ik krijg heel makkelijk dat gevoel dat ik moet plassen en daardoor ga ik mij gespannen voelen en tsja en zulke spanning is

Maar misschien komt dat omdat ie van mij gevoelig schijnt te zijn. Althans, dat vertelden ze mij bij een onderzoek ooit bij de GGD dat ie gevoelig was.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 02:38
Oracle
Oracle is offline
allerjezus
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 06:26
Verwijderd
Citaat:
Oracle schreef op 08-04-2004 @ 03:38 :
allerjezus
gek heh, dat seks.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 08:18
beertje007
beertje007 is offline
Doggy Style, dan voel ik alles beter, normale standje ook, 69 vind ik ook erg geil en ik bovenop dat hij dan met m`n tepels op borsten speelt

Vraagje: hij vraagt wel eens, als we doggy Style doen, als ik m`n string wil aanlaten en die dan wat aan de kant doe, hij is helemaal gek op string euhm, vaag ?

maar ik vind alles lekker en kom bij alles klaar, alleen anaal niet.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 09:30
KiMZz
KiMZz is offline
Als je lepeltje-lepeltje doet, hoe beweeg je dan in godsnaam En waar laat je je benen als jongen zijnde dan? Buiten die van het meisje? Of ertussen? En waar laat het meisje ze dan??

Zelf hebben we het nog nooit geprobeerd, maar t lijkt me wel intiem enzo.
Oud 08-04-2004, 09:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Gewoon, je beweegt je kont naar achteren en weer naar voren, zo ingewikkeld is dat toch niet?
En je kan je benen laten waar je wil, gewoon achter elkaar is het makkelijkst denk.
Oud 08-04-2004, 10:13
Geranium
Geranium is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 08-04-2004 @ 10:30 :
Als je lepeltje-lepeltje doet, hoe beweeg je dan in godsnaam En waar laat je je benen als jongen zijnde dan? Buiten die van het meisje? Of ertussen? En waar laat het meisje ze dan??

Jij steekt je billen wat naar achteren en hij kan dan in jou stoten. hij houdt zijn benen op elkaar en jij steekt een been daartussen. Op die manier heeft hij daar ook wat houvast aan.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:50
Stefanie
Stefanie is offline
Schildpadje, als ik dan mn kont naar achteren steek dan komt ie dieper in me, waardoor ik zelf een beetje kan beslissen hoe lekker ik het wil vinden
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:52
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 08-04-2004 @ 10:30 :

Het is niet zo moeilijk als je denkt hoor. Je ligt dus een beetje in elkaar gekronkeld met de jongen achter je. Als hij zn penis er in wil doen til ik meestal mn been een stukje op zodat hij er beter bij kan, en zodra het lukt doe ik mn benen weer bij elkaar. Daarna kun je samen bewegen of de jongen het werk laten doen, en dan kun je ervoor zorgen dat je niet heen en weer schuift (dus je tegenhouden tegen de muur ofzo).
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:06
Verwijderd
Ik vraag me serieus af hoe je ooit als jongen het meisje een mep op haar billen kan geven tijdens doggystyle. Dan zit je toch al met je bekken tegen haar billen aan? Wat doe je dan, je hand daartussen wriemelen ofzo? Lijkt me niet dat je dan nog ook maar het kleinste beetje kracht kunt zetten, dan wordt het meer een aaitje.

Maar ehm, op zich maken alle standjes mij helemaal gek, behalve standjes die pijn doen . Extra lekker vind ik wel als ik op mijn buik lig en hij dus op mij ligt, vooral als hij zijn bovenlichaam dan opricht en met gestrekte armen op zijn handen steunt (maar dat is wel erg zwaar voor hem), en als hij zit terwijl hij een beetje achterover leunt en ik geknield op hem zit met mijn gezicht naar hem toe.

oeh, ook wel lekker is als ik mijn benen in zijn nek leg, als ik dan daarbij ergens op lig, hoger dan hij dus, een tafel ofzo, maar dan wel met een kussen tussen mij en de tafel anders is het zo hard. Of als hij rechtop zit, zoals op een stoel, en ik op zijn schoot terwijl ik voorover leun, maar dan moet er tegenover mij wel iets op kniehoogte zijn dat ik vast kan pakken, anders lukt het niet. Maar deze standjes zijn wat moeilijker, dus die doen we minder vaak

Of bij ik bovenop, als ik over hem heen geknield zit, dat ik dan steeds heel langzaam rechtop ga tot zijn penis er bijna uit valt, en dan weer snel gaan zitten. Ik vind het zelf te veel werk om er helemaal van te kunnen genieten, maar hij maakt dan zulke geile geluiden en gezichten dat 't dat wel waard is

Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 11:10.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:11
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 08-04-2004 @ 12:06 :
Ik vraag me serieus af hoe je ooit als jongen het meisje een mep op haar billen kan geven tijdens doggystyle. Dan zit je toch al met je bekken tegen haar billen aan? Wat doe je dan, je hand daartussen wriemelen ofzo? Lijkt me niet dat je dan nog ook maar het kleinste beetje kracht kunt zetten, dan wordt het meer een aaitje.
Ik heb het weleens gedaan hoor. Meestal lukt dat het best als ik niet zo diep ga, dus zeg maar alleen de eikel erin en eruit en dan is er meer dan genoeg ruimte om een flinke tik te verkopen. Kan natuurlijk ook bij diep erin en bijna er helemaal uit, dat je tussendoor steeds die tik geeft.
Ikzelf mep maar zelden want ik vind het een beetje onwennig of raar overkomen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 08-04-2004 @ 13:11 :
Ik heb het weleens gedaan hoor. Meestal lukt dat het best als ik niet zo diep ga, dus zeg maar alleen de eikel erin en eruit en dan is er meer dan genoeg ruimte om een flinke tik te verkopen. Kan natuurlijk ook bij diep erin en bijna er helemaal uit, dat je tussendoor steeds die tik geeft.
Ikzelf mep maar zelden want ik vind het een beetje onwennig of raar overkomen.
Mjah, maar dan gaat het in andere standjes toch juist beter dan in doggystyle, alsnog? . Als zij bovenop zit en dan voorover leunt ofzo, dan kun je er veel beter bij en dan kun je ook 'naar je toe' slaan, wat makkelijker is dan 'van je af slaan'. Niet dat ik nou zonodig gemept wil worden
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:35
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 08-04-2004 @ 13:13 :
Mjah, maar dan gaat het in andere standjes toch juist beter dan in doggystyle, alsnog? . Als zij bovenop zit en dan voorover leunt ofzo, dan kun je er veel beter bij en dan kun je ook 'naar je toe' slaan, wat makkelijker is dan 'van je af slaan'. Niet dat ik nou zonodig gemept wil worden
Ik denk dat dat niet zozeer met makkelijk te maken heeft maar met dat het geil overkomt. Als ik mij iemand voor moet stellen die tijdens de seks de ander een mep op de bil verkoopt, denk ik ook aan doggy style. Is ook het meest dominant.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Of bij ik bovenop, als ik over hem heen geknield zit, dat ik dan steeds heel langzaam rechtop ga tot zijn penis er bijna uit valt, en dan weer snel gaan zitten. Ik vind het zelf te veel werk om er helemaal van te kunnen genieten, maar hij maakt dan zulke geile geluiden en gezichten dat 't dat wel waard is
Haha, jij laat dat slaan net klinken alsof er mishandeld wordt
Ik vind t wel geil.. Soms wil ik m ook wel gewoon een tik op zn billen geven. En doe dat ook wel eens. Niet zo heel vaak. En het is niet zo dat hij me helemaal bont en blauw slaat maar gewoon af en toe een tik tussendoor. Ik deed t weleens en toen dacht ik een seconde later: he, oeps! wat deed ik nou?

En dat is idd ook erg lekker wat jij zegt en ook vind ik t heel lekker dat ik mijn benen dus heel hoog doe en dat hij dan zo lekker diep kan stoten.

en met lepeltje? ik probeer gewoon stil te liggen en te genieten en hij beweegt dan en dat wisselen we wel af, maar als wij allebei gaan bewegen dan gaat t mis
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:17
leucomelas
leucomelas is offline
doggystyle is echt totaal kwijl... tja, zoiezo alle standjes waar hij achterlangs in me komt.. kweet niet, maar voel er zelf op de een of andere manier toch meer van... verder 69.. yummie, vooral als je helemaal tegen elkaar aan gedrukt bent, en de ander zn bewegingen voelt... *zucht*
of gewoon heel zwaar boven op me liggen... heeft ook wel iets...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:22
juno
juno is offline
Wij hebben zo onze favorieten, dat komt en gaat in vlagen. Er is zoveel lekker en geil, en het gaat bij ons altijd vanzelf, dus net waar ons hoofd naar staat.

Wat voor de meeste fysieke sensaties zorgt bij mij is opbouwen, dus meerdere standjes afwerken waarbij hij steeds dieper en in een andere hoek in me komt. We beginnen ook heel langzaam en nadrukkelijk, en eindigen meestal op topsnelheid. En daarna moeten we aan de zuurstof...

Het soort standje is niet doorslaggevend, maar de soort en tempo van penetratie. dat kun je goed doen of fout in iedere houding.

Hij geniet het meest van meisje boven, vanwege het uitzicht en omdat hij het fantastisch vindt om afgereden te worden, bovendien komt hij dan heel diep, en dan voelt hij heel veel.
Ik doe het meeste werk dan, en bepaal hoe diep en hoe snel, welke hoek. In feite ben ik die arme jongen dan schandelijk aan het misbruiken voor mijn eigen genot, maar hij klaagt niet.

Na flink afzuigen om er goed in te komen, heb ik de neiging om naar boven te glijden, languit op hem te gaan liggen, met mijn benen bij elkaar, en hem tegelijk heel diep te tongzoenen, en het voorste gedeelte van zijn piemel heel zachtjes in me te laten glijden. Zeg maar dubbele penetratie. En dan niet meteen van recht op en neer, nee dat is saai. Kantel je bekken, draai rondjes, hou hem er tegenaan, een een beetje erin, en weer eruit. Dat treiter stadium is zo lekker. Tot we het niet meer houden en hij wat dieper schiet, maar ook dan beheersen we ons nog. Niet te diep, niet te snel, geniet volop van al die bliksemschichten die door je heen flitsen! Ik lig dan nog steeds helemaal gestrekt op hem, mijn benen bij elkaar. Hij kan zo niet diep, maar je voelt heel veel rond de ingang. Daar zitten toch de meeste zenuwen, en die wil ik helemaal gek maken voor we naar de volgende set zenuwen gaan die we kunnen opgebruiken. De G spot! Daar hebje iets diepere penetratie voor nodig, in een iets andere hoek, dus dan richt ik me wat meer op, en ik doe mijn benen iets wijder, zodat ik meer met mijn bekken kan bewegen. Hij kan dan ook met zijn vingers beter erbij.

Pas later trek ik mijn knieen op, en ga steeds meer echt op hem zitten, zodat hij echt diep kan komen. En het kantelen en draaien van mijn bekken, het mezelf naar voren en achteren schuiven over hem heen, mijn klitje tegen zijn buik, dat is veel en veel lekkerder dan recht op en neer. Bovendien word ik daar veel te moe van zeg.

Voor de afdeling recht op en neer, rammen, dus, mag hij het werk doen. Ik ga wel met hem mee, maar hij bepaalt het tempo. Ik zit dan niet echt op hem, met mijn volle gewicht, maar kom een beetje naar boven. Hij moet wel de ruimte hebben om op en neer te kunnen. En dan nog parkeren we hem als hij klaarkomt diep in me en ga ik verder met mijn bekken, dus niet op en neer, maar heen en weer. Voelt heel bijzonder en hij glipt er niet uit.

Op zich kun je het systeem van de graduele penetratie in alle standjes toepassen. Zo worden ze allemaal even lekker.

Je begint in lepeltjes, gaat door naar schildpadje, dan benen wijd en iets omhoog tot lepelrekje en uiteindelijk rammen in doggy.

Of je begint gezellig op je zij, gezichten naar elkaar toe, en gaat dan als meisje onder, benen bij elkaar, en pas later benen optrekken en diep missionaris, eindigend met hem op zijn knieen zittend, en mij optillend bij mijn heupen, ik steunend op mijn handen achter me, een soort kruiwagen, en dan kan hij heel goed lang en diep en hard stoten.

Op een stoel kan het ook, en staand tegen het aanrecht. Ik hou maar op, die post wordt veel te lang.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:26
martijn1905
martijn1905 is offline
Die laatste omschrijving van Juna, dat noem ik nog eens gedetailleerd

Ik weet nooit zo goed welk standje ik nu het lekkerste vind. Doggy Style is inderdaad erg lekker. Zij voelt veel en ik ga vrij diep en voel ook veel. En ze houdt van diep, hoe dieper en steviger de stoten hoe beter ze het vindt, dus...

Verder vind ik het fijn als ik op mijn knieen zit en ik ga dan mijn kont richting matras/grond/whatever en zij gaat op me zitten met gezicht naar me toe of niet, dat maakt niet zo veel uit. Maar dan gaat het heel diep en verder worden we er allebei helemaal gek van.

Ook het 'gewone' standje is nog steeds fijn: wel vermoeiend voor mij, want ik mag dan het werk doen en ze vind het geil als ik op mn armen leun en dus iets boven haar hang...

Standje 69 is erg fijn, als ik me tenminste kan concentreren op haar klitje.

Verder vind ik het schildpadje ook zo fuckin' geil...
Oud 08-04-2004, 20:09
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Eerised schreef op 07-04-2004 @ 20:40 :
als ik op mn buik lig en hij op zn buik op mij en mij van achter neemt

Omdat ik dan alles extra goed en diep voel
idd erg fijn
verder als hij gewoonop zn rug ligt enik bovenop zit dan kanik of hij nog wat extras doen tijdens de daad
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 08-04-2004 @ 10:50 :
Schildpadje, als ik dan mn kont naar achteren steek dan komt ie dieper in me, waardoor ik zelf een beetje kan beslissen hoe lekker ik het wil vinden
ja en op de bank als ik op hem zit met mijn gezicht naar hem toe
Oud 09-04-2004, 08:07
carla-tje
carla-tje is offline
Ben niet zo'n standjes-vrouw. Als je al wat meer ervaring hebt met seks, komt het vaak geforceerd over. Tenminste, dat is mijn mening.

Waar ik wel helemaal van door m'n dak ga is als ik mijn knieën over zijn schouders leg. Geeft een zeer diepe penetratie, soms op het pijnlijke af (als ie tegen de baarmoedermond komt). Maar net die grens tussen pleasure and pain maakt het zo leuk
Oud 09-04-2004, 09:47
Fortisi
Fortisi is offline
Ik heb (zeer) weinig ervaring maar tot nu vind ik gewoon missionaris het best, omdat ik mijn partner vast wil houden.

Maargoed, dat zeg ik nú
Oud 09-04-2004, 16:05
Mary Jane
Mary Jane is offline
ik bovenop-->alsk egt super geil ben
hij bovenop-->als we het doen gewoon "omdat we van elkaar houden"
Doggystyle-->als we allebei kei geil zijn
met men benen in zn nek-->als we zo geil zijn dat we geen bed meer kunnen vinden...
Oud 09-04-2004, 16:24
juno
juno is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 09-04-2004 @ 09:07 :
Ben niet zo'n standjes-vrouw. Als je al wat meer ervaring hebt met seks, komt het vaak geforceerd over.

*Veegt lachtranen weg*.

Ik doe het nou al 16 jaar, dat sexgedoe, en ik zie nog steeds niks geforceerds aan standjes. Afwisseling!

En we ontdekken nog steeds wel eens iets nieuws. Het zijn geen grote ontdekkingen meer, maar hele kleine subtiele details waarvan we ons afvragen hoe het toch mogelijk is dat we daar niet eerder opkwamen...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:57
bram_05
bram_05 is offline
Euhmz...wat is Schildpadje? of kom ik nu héél Bleu over?
Oud 09-04-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
bram_05 schreef op 09-04-2004 @ 17:57 :
Euhmz...wat is Schildpadje? of kom ik nu héél Bleu over?
Ach nee, je hoeft de namen van die dingen toch niet te kennen . Schildpadje is als het meisje op haar buik ligt en de jongen er op zijn buik bovenop. Op www.sexwoordenboek.nl/standjes.html staat wel een uitleg met plaatje.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:05
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Ik weet niet waar jij je kont hebt zitten hoor, maar als mijn vriend mij achterlangs neemt, wordt mijn kont als het ware richting m'n rug geperst, en heeft hij daar nog héél wat vet om op te meppen en in te knijpen. En ja, dat kan nog steeds keihard.

Ik vind dus doggy veruit het geilst. Hij kan dan ook aan mijn haar trekken zodat ik bijna dubbelvouw.
Oud 09-04-2004, 18:07
Nona
Nona is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 09-04-2004 @ 19:05 :
Hij kan dan ook aan mijn haar trekken zodat ik bijna dubbelvouw.
Auw... Nee, mep me dan op m'n kont, maar dubbelgevouwen worden lijkt me toch niet zo lekker...
Oud 09-04-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 09-04-2004 @ 19:05 :
Ik weet niet waar jij je kont hebt zitten hoor, maar als mijn vriend mij achterlangs neemt, wordt mijn kont als het ware richting m'n rug geperst, en heeft hij daar nog héél wat vet om op te meppen en in te knijpen. En ja, dat kan nog steeds keihard.

Ik vind dus doggy veruit het geilst. Hij kan dan ook aan mijn haar trekken zodat ik bijna dubbelvouw.
Maar dan vind ik toch dat 't meer op je onderrug is dan op je kont.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 09-04-2004 @ 19:07 :
Auw... Nee, mep me dan op m'n kont, maar dubbelgevouwen worden lijkt me toch niet zo lekker...
idd. en haren trekken doet pijn
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 22:33
sanguine
sanguine is offline
Citaat:
juno schreef op 08-04-2004 @ 14:22 :
heel verhaal
kijk, hier hebben we nog eens wat aan
Oud 10-04-2004, 02:18
*Shorty*
*Shorty* is offline
maakmegekmaakmegek

ehm... nee kweetniet, doggystyle, maar daar kom ik alleen voor uit als niemand het leest

verder, tsja eh, staand = lekker en op een stoel ook Kvind alles lekker

Laat maar
Oud 10-04-2004, 06:58
92.7
92.7 is offline
Lepeltje-lepeltje & doggy. En dan wel stevig stoten, knijpen en aan haren trekken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten