Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() op de meshcap,strakke heupbroek en hippe riem na dan |
![]() |
||
Citaat:
oh wacht, je bent al voorzien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm, versleten lichte spijkerbroek, leuke allstars of van die vertrapte Timberlands, leuke capuchontrui of rugbyshirt met een overhemd eronder is altijd nog erg nice. Ik hou niet (meer) zo van dat extreme, vind veel goed.
![]() Iets netter vind ik ook leuk, fijne kleur dockers met een polootje en een longsleeve eronder bijvoorbeeld, of gewoon een mooie rugby, broques eronder.. ![]() Qua uiterlijk; blond, halflang haar, verwilderde krullen, blauwe ogen, niet al te lang, rrrr ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
-wijde/skatebroeken
-strakke shirtjes/band shirts -vestje/capuchondingtrui -adidasjes of all stars -half lang haar -breed/gespierd bovenlichaam -gespierde rug -smallere taille -brede boven/onderarme -piercings/tattoo's geen bezwaar En mijn jongen voldoet daar aan en is zooo goddelijk mooi ![]()
|
ik hou voornamelijk van moooie spijkerbroeken andere broeken zijn ook ok, zolang ze maar laag hangen.. nu bedoel ik niet van die lelijke veel te grote (overseas)broeken maar gewoon mooie broeken! een strakker shirtje leuke assesoires en mooiie schoenen. all stars of nikes of mooie skateschoenen vb. etnies, niet van die brede skate schoenen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
-Beetje baggy broek, niet te wijd, als in lompe overseas broeken, maar gewoon een beetje laaghangend, met schuif/klikriem
-hoodie erboven, zwart of grijs -of... blousje (wit) met kraagje onder shirt/trui (donker) -geen ketting -armbandjes: hooguit één of twee, maar wel simpel houden. -oldskool skateschoentjes of nike dunks (hoe heten ze nou precies?) -haar door de war -brede onderarmen -de rest niet AL te breed -piercings geen probleem, als het er niet meer dan twee zijn... en als ik ze niet op de meest vreemde plaatsten tegenkom ![]() Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 16:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
hmm..dat is verschillend, maar over het algemeen ga ik voor netjes.
Zwarte nette broek en een (liefst donker) overhemd met een colbertje, en natuurlijk nette schoenen. Maar een kakker ziet er ook wel leuk uit, mist het niet té is...en uiteraard met broques, of andere nette schoenen... Netjes jaaa ![]() Helemaal geweldig is natuurlijk een superouderwets pak, met jaquet en een horloge aan een kettingkje, maargoed, waar vind je tegenwoordig zo iemand ![]()
|
-mooie tattoos/piercings ook geen bezwaar
-hij mag alleen wijde broeken dragen -hoodie of shirt van skatemerk of band oid. -skateschoenen [mooie, geen blije alto dingen] of old school nikes oid. liefst een beetje mij in de mannelijke versie, mijn boyfriend is een mix tussen skate/hardcore/hiphop en ik vind het geweldig ![]()
|
|