Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 10:38
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
hey,

ik heb een vraagje...eigenlijk een probleem ehh.. ik ben verliefd op een jongen.. waar ik echt de rest van mijn leven mee wil en kan delen (hij ook zei ie).. hij is ook verliefd op mij .. maar hij heeft nog erg veel verdriet van zijn vorige relatie (net 1 maand uit) en wil nu geen relatie meer voor een tijdje.. (we hebben toch nog 2 weken met elkaar gehad.. maar hebben we stop gezet hier door) ik voel me echt verschrikkelijk hier door.. en hij ook omdat hij zijn vorige ex nog moet verwerken (en nu mij ook nog).. ik heb hier alle begrip voor.. maar ik wil hem gewoon niet kwijt.. ik denk namelijk dat ALS het nu uit is (wat het is) dat het dan nooit meer goed komt.. en dat wil ik niet.. ik wil hem voor altijd in mijn leven..(als mijn geliefde)

wat moet ik doen.. hem overtuigen dat ik er ook voor hem kan zijn als zijn vriendje.. of moet ik het eerst laten rusten en gewoon zijn kameraad zijn.. en hopen dat het ooit nog goed komt...

ik weet het echt niet meer..
Oud 04-04-2004, 10:46
Sentingua
Sentingua is offline
Rustig.
Puf eens uit.
Blijf gewoon de band houden zoals die was.
Maar dan in vriendschap.
Geef elkaar de tijd.
En als je dan echt voor elkaar gemaakt bent. Kom je uiteindelijk bij elkaar terug.

Time will tell
Oud 04-04-2004, 10:47
Charlottetje
Charlottetje is offline
voor mijn gevoel is het altijd behoorlijk onzinnig om een relatie niet te beginnen, omdat een andere relatie net voorbij is, maar ik heb wat dat betreft natuurlijk geen recht van spreken.

ik denk dat je best nu gewoon een vriend van hem kan zijn, hem kan steunen nu en als hij dan over die vorige relatie heen is kunnen jullie samen altijd nog een relatie beginnen!
Hij is tenslotte ook verliefd op jou, toch?!
Oud 04-04-2004, 10:50
Verwijderd
hoe moeilijk dat ook is, geef hem de tijd om tot zichzelf te komen, als je aan hem blijft plakken is dat alleen maar vervelend, en is de kans dat het goed komt veel kleiner.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:34
Pixxa
Pixxa is offline
ikzelf was gouw over mn relatie met mn ex heen maar dat lag anders, ik wou zelf verder met mn leven zonder haar ...

in jou geval zou ik iig niet gaan pushen, als hij er moeite mee heeft moet tie dat zelf verwerken, je kan op zn minst wel laten blijken dat je er voor ehm bent ...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 12:04
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Misschien lullig om te zeggen, maar weet je wel zeker dat hij echt verliefd op je is? Zoekt hij niet gewoon troost bij je? Ik zelf heb dat ook gehad toen mijn eerste relatie uit ging. Er was een leuke andere jongen die mij de nodige aandacht gaf, dat was heel fijn. En ik dacht ff dat ik misschien wel verliefd op hem was, maar dat was niet zo. In feite zoek je op dat moment alleen maar een vervanger, en aangezien die vervanger niet hetzelfde is als je ex, is dat dan niet zoals je zou hopen dat het is.

Laat hem gewoon eerst met rust. Hij moet al zijn gevoelens op een rijtje zetten. Als hij echt zijn ex verwerkt heeft, en hij vindt je dan nog steeds leuk, ja, dan zou ik er helemaal voor gaan Natuurlijk kun je hem wel wat meer aandacht dan normaal geven, zodat ie ziet dat jij echt gek op hem bent!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 12:25
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
bedankt voor jullie reacties..

ik snap wat jullie bedoelen.. en ben het er ook mee eens.. ik zal er altijd voor hem zijn.. en zal hem altijd steunen vriend of geen vriend.. maar het is gewoon zo moeilijk.. ik houdt echt van hem.. hij ook van mij..maar een relatie kan niet omdat hij zijn ex nog moet verwerken.. (waar hij btw erg close mee was enzo)

En jah.. ik weet zeker dat ie van mijn houdt.. hij zag mij als zijn levenspartner en heeft het ook meerdere malen gezegt tegen mij.. (maar jah.. als je idd nagaat.. mssn zag hij mij wel als zijn ex ) maar dat denk ik niet.. we zijn nu gewoon ''vrienden'' (staat tussen '' omdat ik hem altijd anders blijf zien.. hij zal altijd specialer voor mij zijn dan andere vrienden)

hij is hier erg blij mee.. en heeft ook tegen mij gezegt.. dat ALS hij er eenmaal overheen is.. en de gevoelens voor elkaar nog steeds het zelfde zijn.. dat hij mij met beide armen aanpakt.. en me nooit meer laat gaan

ik hoop dat het goed komt.. en heb hem iig wel laten beloven dat ie als ''date'' met mij naar mijn examenbal gaat (vond ie wel leuk)

en oww jah.. ik heb ook tegen hem gezegt dat ik altijd van hem zal blijven houden.. en dat ik altijd voor hem klaar sta.. elk moment van de dag...

enne... nogmaals bedankt voor jullie reacties
Oud 04-04-2004, 12:44
Go
Go is offline
Doe rustig aan en wees realistisch.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:53
pyres
pyres is offline
stel je niet zo aan
er zwemmen meer vissjes in de zee
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 14:05
Charlottetje
Charlottetje is offline
maar als je die visjes niet tegenkomt en dit een heeel goed visje is, dan wil je die toch wel heel graag hebben!
Niet alle visjes zijn voor iedereen 'goed genoeg'

als je begrijpt wat ik bedoel...
Oud 05-04-2004, 14:13
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
precies! ik wil geen ander visje.. ik wil dit visje! hij is gewoon perfect voor mij.. alleen hij moet nog zoveel verwerken.. en ik begrijp dat ik hem alleen kan helpen als ''kameraad''.. maar het is ook verwarrend.. hij heeft namelijk ook teksten zoals; For,you see, each day I love you more, today more than yesterday and less than tomorrow.. en dit slaat op mij.. ik weet dat hij nog gevoelens voor mij heeft... maar hij kan ze niet uitdrukken omdat hij ook nog zijn ex moet verwerken..

ik weet het.. het is verwarrend..
Oud 05-04-2004, 14:52
Verwijderd
Als jullie echt zoveel van elkaar houden als je beweerd dan is dat over een tijdje nog wel zo (lijkt mij). Hij heeft dan de tijd gehad om over zijn ex heen te komen. Misschien blijkt over een tijdje dat hij toch niet zoveel van jou (of jij van hem) houd dan je eerst gedacht had. Geef het tijd…
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten