bedankt voor jullie reacties..
ik snap wat jullie bedoelen.. en ben het er ook mee eens.. ik zal er altijd voor hem zijn.. en zal hem altijd steunen vriend of geen vriend..

maar het is gewoon zo moeilijk.. ik houdt echt van hem.. hij ook van mij..maar een relatie kan niet omdat hij zijn ex nog moet verwerken.. (waar hij btw erg close mee was enzo)
En jah.. ik weet zeker dat ie van mijn houdt.. hij zag mij als zijn levenspartner en heeft het ook meerdere malen gezegt tegen mij.. (maar jah.. als je idd nagaat.. mssn zag hij mij wel als zijn ex

) maar dat denk ik niet.. we zijn nu gewoon ''vrienden'' (staat tussen '' omdat ik hem altijd anders blijf zien.. hij zal altijd specialer voor mij zijn dan andere vrienden)
hij is hier erg blij mee.. en heeft ook tegen mij gezegt.. dat ALS hij er eenmaal overheen is.. en de gevoelens voor elkaar nog steeds het zelfde zijn.. dat hij mij met beide armen aanpakt.. en me nooit meer laat gaan
ik hoop dat het goed komt.. en heb hem iig wel laten beloven dat ie als ''date'' met mij naar mijn examenbal gaat

(vond ie wel leuk)
en oww jah.. ik heb ook tegen hem gezegt dat ik altijd van hem zal blijven houden.. en dat ik altijd voor hem klaar sta.. elk moment van de dag...
enne... nogmaals bedankt voor jullie reacties