Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 10:48
Verwijderd
hey, ik was gisteravond op mn werk en rond een uur of half twaalf kreeg ik ineens erge steken in mn buik rond mn maag, vooral aan de rechterkant.
Tis de hele nacht doorgegaan ben af en toe naar de wc geweest, klein beetje ontlasting en diarree. Heb niet geslapen, en als ik op mn buik duw doet het gigantisch pijn.
het voelt ook gezwollen aan daarbinnen
ik zit nu te wachten tot 1 van mijn ouders opstaat (tis hier nu kwart voor 7) om te vragen of een van ze me naar de dokter kan brengen want het lijkt me geen nromaal krampje of groeipijn
eerst dacht ik dat het aan mn avond eten loag (twee hamburgers en beetje patat) maar dat zou dan allang over moeten zijn toch
het doet echt zo zeer
iemand zoiets gehad, idee wat ik heb?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 10:50
Verwijderd
Mja, naar de dokter gaan is wel een goed idee natuurlijk.

Misschien lag het wel aan die hamburgers, waren ze niet goed doorbakken oid.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 10:52
Verwijderd
tis nu 14 uur later, ik hoop dat het die hamburgers zijn...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 06-04-2004 @ 11:52 :
tis nu 14 uur later, ik hoop dat het die hamburgers zijn...
Ook al zijn het die hamburgers, dan nog is het niet goed dat het zo lang zo'n pijn doet. Dan is er dus alsnog iets mis met die hamburgers geweest, en daar kan je góed ziek van worden.

Hoe dan ook dus naar de dokter. Als hij zegt dat het een buikgriep is, nou fijn. Als het iets anders is, ben je er in ieder geval op tijd bij.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 11:00
Verwijderd
ja ik ga ook zo naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 12:04
rare kwast
rare kwast is offline
rechts zit je blinde darm kan het iets me te maken hebben

maar ff vraagje als je niet aan de pil bent en je nu ongeveer je ovulatie hebt kan dat onwijs zeer doen!
Oud 06-04-2004, 18:35
Verwijderd
daar dacht ik ook aan, maar ik ben dus wel aan de pil dus dat was em niet. Maar goed, blijkt nu waarschijlijk buikgriep te zijn... nog steeds erge buikpijn maar de steken zijn iets minder dus ik ga het maar uitzieken dan
nooit geweten dat griep zo'n pijn kan doen,
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-04-2004 @ 13:04 :
maar ff vraagje als je niet aan de pil bent en je nu ongeveer je ovulatie hebt kan dat onwijs zeer doen!
ff tussendoor
oh daarom had ik zulke krampen vanmorge, dat deed echt pijn maar ben nu tijdje niet aan de pil dusja
'k heb nu ook lichtbruine afscheiding, dat zit de hele tijd in me inlegkruisjes.. komt dat daar ook door ?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:49
Verwijderd
Mijn broer is ooit heel erg ziek geweest door te rauw vlees. En hij had oowk super buik pijn en moest ook wel heel de tijd kotsen.... Miskien lag het daaraan maar ik denk dat het vanzelf wel over gaat...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 19:37
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
ff tussendoor oh daarom had ik zulke krampen vanmorge, dat deed echt pijn maar ben nu tijdje niet aan de pil dusja
'k heb nu ook lichtbruine afscheiding, dat zit de hele tijd in me inlegkruisjes.. komt dat daar ook door ?
dat van die afscheiding weet ik niet precies
maar die pijn lijkt op menstruatie pijn en zit links of rechts
dan weet je dat je over 2 weken weer aan de buurt bent
*hiep hoi*

Regels voor berichten