Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 20:11
SilentFairy
SilentFairy is offline
Ja, ik ben pas geleden geopereerd, en ik word gek van t thuis zitte. Aangezien mn pa jarig is vandaag zit ik nu aan mn 2e biertje. Iemand enig idee of ik nog erg moet matigen gezien de narcose die toch nog in mn lichaam zit?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 20:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Nee hoor, absoluut niet.

Ligt er wel aan waar je voor geopereerd bent. Als je arts heeft gezegd dat je op dit moment geen alcohol mag gebruiken moet je dat niet doen.

Maar over de verdoving hoef je je geen zorgen te maken, dat is binnen een dag helemaal weg, laat staan na twee weken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 22:06
SilentFairy
SilentFairy is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 03-04-2004 @ 21:16 :
Nee hoor, absoluut niet.

Ligt er wel aan waar je voor geopereerd bent. Als je arts heeft gezegd dat je op dit moment geen alcohol mag gebruiken moet je dat niet doen.

Maar over de verdoving hoef je je geen zorgen te maken, dat is binnen een dag helemaal weg, laat staan na twee weken.
Mn arts heeft geen fuck gezegd... Ja, dat ik me rustig moet houden... (heb een borstverkleining gehad, ivb met mn rugpijn... is mn rugpijn nu voor een groot deel weg, mag ik nog niet veel doen )
K mag alleen niet roken, maar da's logisch lijkt me, ivb met het helen van de wond.

K heb trouwens gehoord dat het een stuk langer duurt dat die narcose je lichaam uit is...
2 maanden tot een half jaar oid.
Mjah, dat zal dan wel zijn tot het spulletje je lichaam uit is.
K heb trouwens liggen kotsen tot 3 dagen na mn operatie, dus dat van een dag klopt niet helemaal. En k ben dr nog steeds soms best moe van.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 23:09
Verwijderd
Citaat:
SilentFairy schreef op 03-04-2004 @ 23:06 :
En k ben dr nog steeds soms best moe van.
ja dat had ik ook na mn borstverkleining. snel moe en erg moe.. ook met opletten in de klas merkte ik t wel..
heb je veel pijn (gehad) trouwens?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 23:34
Verwijderd
Citaat:
K heb trouwens gehoord dat het een stuk langer duurt dat die narcose je lichaam uit is...
Mjah, dat zal dan wel zijn tot het spulletje je lichaam uit is.
K heb trouwens liggen kotsen tot 3 dagen na mn operatie, dus dat van een dag klopt niet helemaal. En k ben dr nog steeds soms best moe van.
Ik geloof dat de narcose na 10 dagen zo'n beetje uit je lichaam hoort te zijn, maar uiteraard verschilt dit per persoon en per operatie. Ik ben 5 weken geleden geopereerd (aan m'n neus) en ben nog steeds elke dag ontzettend moe, ik kan echt hele dagen slapen.
Uiteraard verschilt het ook per persoon hoe misselijk je van de narcose en de operatie zelf bent. Ik heb ook 2 dagen bloed en gal overgegeven

Sterkte in ieder geval

En volgens mij kan je gewoon een paar biertjes drinken hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 23:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Dat is onzin.

Heb je geen pijnstillers? Op recept?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:07
SilentFairy
SilentFairy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-04-2004 @ 00:09 :
ja dat had ik ook na mn borstverkleining. snel moe en erg moe.. ook met opletten in de klas merkte ik t wel..
heb je veel pijn (gehad) trouwens?
Pff, toen ik net wakker werd uit mn narcose... verschrikkelijk
Kreeg toen gelukkig snel morfine. Maar dat kotsen, tot 3 dagen erna deed zooo'n pijn!!!
K heb vanaf de 4e dag na mn operatie geen pijnstillers gehad, had ik ook niet meer nodig.
Tuurlijk deed (en doet) t nog wel pijn, maar t is allemaal te dragen.
Kep alleen soms heel erg steken in mn borst (schijnt normaal te zijn) en da's wel irritant.

Mjah, k voel me verder wel redelijk nu... Maar idd heel snel moe, moet snel liggen enzow, omda'k t anders niet volhoudt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:36
Verwijderd
Citaat:
SilentFairy schreef op 04-04-2004 @ 12:07 :
Pff, toen ik net wakker werd uit mn narcose... verschrikkelijk
Kreeg toen gelukkig snel morfine. Maar dat kotsen, tot 3 dagen erna deed zooo'n pijn!!!
K heb vanaf de 4e dag na mn operatie geen pijnstillers gehad, had ik ook niet meer nodig.
Tuurlijk deed (en doet) t nog wel pijn, maar t is allemaal te dragen.
Kep alleen soms heel erg steken in mn borst (schijnt normaal te zijn) en da's wel irritant.

Mjah, k voel me verder wel redelijk nu... Maar idd heel snel moe, moet snel liggen enzow, omda'k t anders niet volhoudt.
Ow, vervelend zeg. Ik beschouw mijzelf eens maar weer als een gelukkig persoon
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 12:31
SilentFairy
SilentFairy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-04-2004 @ 12:36 :
Ow, vervelend zeg. Ik beschouw mijzelf eens maar weer als een gelukkig persoon
Och, als ik sommige verhalen hoor... k ben allang blij da'k geen complicaties heb
En k ben dr heel blij mee da'k t heb gedaan.
Wat een verlichting zeg!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
SilentFairy schreef op 04-04-2004 @ 13:31 :
Och, als ik sommige verhalen hoor... k ben allang blij da'k geen complicaties heb
En k ben dr heel blij mee da'k t heb gedaan.
Wat een verlichting zeg!
ja die verhalen soms.
ik was in een privékliniek geopereerd. heb 1 overnachting gehad en mocht toen alweer naar huis.
die dag ging t echt slecht. maar daarna eigenlijk nooit meer pijn gehad.
had wel een beetje allergische reactie op dat plakverband.. dus was blij toen dat eraf mocht Die drains waren wel irritant. Kan me alleen niet goed meer herinneren of dat heel erg veel pijn deed met eruit halen. T deed volgens mij wel pijn, maar niet zo heeeel erg veel.

Fijn he. Ik moest er elke dag naar kijken en nu nog steeds
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:40
SilentFairy
SilentFairy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-04-2004 @ 15:13 :
ja die verhalen soms.
ik was in een privékliniek geopereerd. heb 1 overnachting gehad en mocht toen alweer naar huis.
die dag ging t echt slecht. maar daarna eigenlijk nooit meer pijn gehad.
had wel een beetje allergische reactie op dat plakverband.. dus was blij toen dat eraf mocht Die drains waren wel irritant. Kan me alleen niet goed meer herinneren of dat heel erg veel pijn deed met eruit halen. T deed volgens mij wel pijn, maar niet zo heeeel erg veel.

Fijn he. Ik moest er elke dag naar kijken en nu nog steeds
1 dag wow... k ben op een vrijdag geopereerd, en op een woensdag mocht ik weer naar huis... 6 dagen, 5 nachtjes dus
Verschrikkelijk... Snurkende mannen op mn kamer, eten dat niet te vreten was...
K heb sinds dat de tape (5 dagen na mn operatie) eraf mocht, onwijs jeuk op mn rug enzow soms... En k ben vet aan t vervellen op mn borst, maar waarschijnlijk komt dat ook omdat het niet meer zo hangt.

Die drains deden wel vet pijn, vooral omdat die linker precies tegen een zenuw aan zat. Het eruit halen deed nog meer pijn, maar dat duurt maar heel kort gelukkig
En sindsdien gaat t eigenlijk alleen maar steeds beter.

En k kijk er idd iedere dag naar, steeds ff voor de spiegel staan. Ongelofelijk, het verschil. Maar wel heel mooi
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 19:02
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
SilentFairy schreef op 03-04-2004 @ 21:11 :
Ja, ik ben pas geleden geopereerd, en ik word gek van t thuis zitte. Aangezien mn pa jarig is vandaag zit ik nu aan mn 2e biertje. Iemand enig idee of ik nog erg moet matigen gezien de narcose die toch nog in mn lichaam zit?
hahaha dat je daar uberhaupt een topic over gaat maken

nee dat maakt volges mij niets uit

ben toevallig 4 weken geleden geopereerd ofzo op een maandag, en die vrijdag daarop en zaterdag zat ik al aan de pils en nix geen last gehad ofzo ermee. dus ik zou er nog maar 1 nemen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten