![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() K mag alleen niet roken, maar da's logisch lijkt me, ivb met het helen van de wond. K heb trouwens gehoord dat het een stuk langer duurt dat die narcose je lichaam uit is... 2 maanden tot een half jaar oid. Mjah, dat zal dan wel zijn tot het spulletje je lichaam uit is. K heb trouwens liggen kotsen tot 3 dagen na mn operatie, dus dat van een dag klopt niet helemaal. En k ben dr nog steeds soms best moe van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb je veel pijn (gehad) trouwens? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uiteraard verschilt het ook per persoon hoe misselijk je van de narcose en de operatie zelf bent. Ik heb ook 2 dagen bloed en gal overgegeven ![]() Sterkte in ieder geval ![]() En volgens mij kan je gewoon een paar biertjes drinken hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb je geen pijnstillers? Op recept? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kreeg toen gelukkig snel morfine. Maar dat kotsen, tot 3 dagen erna deed zooo'n pijn!!! K heb vanaf de 4e dag na mn operatie geen pijnstillers gehad, had ik ook niet meer nodig. Tuurlijk deed (en doet) t nog wel pijn, maar t is allemaal te dragen. Kep alleen soms heel erg steken in mn borst (schijnt normaal te zijn) en da's wel irritant. Mjah, k voel me verder wel redelijk nu... Maar idd heel snel moe, moet snel liggen enzow, omda'k t anders niet volhoudt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En k ben dr heel blij mee da'k t heb gedaan. Wat een verlichting zeg! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik was in een privékliniek geopereerd. heb 1 overnachting gehad en mocht toen alweer naar huis. die dag ging t echt slecht. maar daarna eigenlijk nooit meer pijn gehad. had wel een beetje allergische reactie op dat plakverband.. dus was blij toen dat eraf mocht ![]() Fijn he. Ik moest er elke dag naar kijken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Verschrikkelijk... Snurkende mannen op mn kamer, eten dat niet te vreten was... K heb sinds dat de tape (5 dagen na mn operatie) eraf mocht, onwijs jeuk op mn rug enzow soms... En k ben vet aan t vervellen op mn borst, maar waarschijnlijk komt dat ook omdat het niet meer zo hangt. Die drains deden wel vet pijn, vooral omdat die linker precies tegen een zenuw aan zat. Het eruit halen deed nog meer pijn, maar dat duurt maar heel kort gelukkig ![]() En sindsdien gaat t eigenlijk alleen maar steeds beter. En k kijk er idd iedere dag naar, steeds ff voor de spiegel staan. Ongelofelijk, het verschil. Maar wel heel mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee dat maakt volges mij niets uit ben toevallig 4 weken geleden geopereerd ofzo op een maandag, en die vrijdag daarop en zaterdag zat ik al aan de pils ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blowen verstandig na een ernstige ziekte? Dmnq | 15 | 12-03-2004 23:06 | |
Psychologie |
Samenvatting Sweet_Hadar | 3 | 14-01-2004 17:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |