Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben afgelopen zomer een week in Benidorm geweest, supervakantie gehad maar ik vindt Benidorm absoluut geen aanrader.
Strand is goed te doen, voor 3 euro heb je een stoel en voor 6 euro een stoel en parasol. Water vond ik schoon, en als je dieper gaat zie je onder je vrij grote vissen zwemmen. Ik ben er een week geweest, maar wij zijn niet verder gekomen als het nachtleven en het strand. Het nachtleven is maar net waar je van houdt => Feestcafe de Kroon vindt ik absoluut een aanrader. Een beetje skihutachtig gebeuren, met als extra voordeel dat er veel Nederlanders komen. Ook organiseren zij twee keer per week een kroegentocht, is wel makkelijk (en heel gezellig). Je hebt een hele engelse straat, met allemaal engelse pubs en discos. Op zich wel ok, maar door gebrek aan gezellige nederlanders daar is het wat minder. Dan heb je tenslotte ook nog een straat met grote discotheken (Pacha, KU, KM) erg duur, en viel ook tegen. Wil je er heen kan je beter een discokaart kopen, dan ben je goedkoper uit. Wij waren van plan naar dat waterparadijs te gaan maar we konden geen taxi krijgen, dus dat ging over (te warm om met de bus te gaan). De bussen rijden trouwens regelmatig en is heel goedkoop. Nou dit is voorlopis wel genoeg lijkt me zo ![]() |
![]() |
|
Ik ben vorig jaar in Benidorm geweest, ik vond het over-de-top-toeristisch...maar dat wist je vast al..
Verder waren er enorm hoge golven toen wij er waren, en ik heb daarmee echt grootse schik gehad haha ![]() ![]() Maja en de winkels zijn echt prut, maar ze hebben wel een Zara..
|
![]() |
Benidorm is een stad me alleen maar appartementen ik heb veel liever Altea... is rustiger en kalmer ... al de kleine dorpjes in de bergen zijn ook wel de moeite waard natuurlijk ...
|