Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2004, 11:02
Stefanie
Stefanie is offline
Wie gaan er op vakantie/zijn er op vakantie geweest in en rond Benidorm? Wat heb je allemaal bezocht behalve het strand Pretparken zoals Terra Mitica en Aqualandia? En wat vond je dr van?
Advertentie
Oud 09-02-2004, 16:31
Quiana
Quiana is offline
Geduld is een schone zaak, zeker als je bedenkt dat in de
+/- 5,5 uur die je hebt gewacht de meeste forummers naar
school gaan, werken enz.

Over Benidorm kan ik vrij weinig vertellen helaas.
Oud 09-02-2004, 16:35
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
in de zomer dus flink druk daar

ben ook in calpe geweest is wel mooi daar, had mooi uitzicht op het strand en als ik naar links keek zag ik een rots van zo'n 300 meter..

mooie vrouwen daar
neem aan ook mannen hoor

en lekker eten natuurlijk!!
Oud 09-02-2004, 17:05
Blues
Blues is offline
Benidorm toppie! (zover ben ik 'r maar 'n paar keer geweest) zitten meestal in 't huis in de buurt (Jalon, spreek uit als Galon)
Oud 09-02-2004, 17:27
Verwijderd
ik wil dr mss heen maar wat iik van mensen hoor:

1000den winkels --> shoppuh
veel disco's, hoge gebouwen, altijd druk

maar ook heel gezellie

gaan dus=====>>>
als ik zow dr over typ wil ik dr ook heen
Oud 10-02-2004, 18:12
Blues
Blues is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 09-02-2004 @ 18:27:
ik wil dr mss heen maar wat iik van mensen hoor:

1000den winkels --> shoppuh
veel disco's, hoge gebouwen, altijd druk

maar ook heel gezellie

gaan dus=====>>>
als ik zow dr over typ wil ik dr ook heen
Dat van die winkels valt vuis tegen hoor, allemaal van die toeristen zooi, niet echt zoals in Nederland, maar 'r zitten wel leuke dingetjes tussen
Oud 11-02-2004, 16:25
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik ben afgelopen zomer een week in Benidorm geweest, supervakantie gehad maar ik vindt Benidorm absoluut geen aanrader.

Strand is goed te doen, voor 3 euro heb je een stoel en voor 6 euro een stoel en parasol. Water vond ik schoon, en als je dieper gaat zie je onder je vrij grote vissen zwemmen.

Ik ben er een week geweest, maar wij zijn niet verder gekomen als het nachtleven en het strand. Het nachtleven is maar net waar je van houdt => Feestcafe de Kroon vindt ik absoluut een aanrader. Een beetje skihutachtig gebeuren, met als extra voordeel dat er veel Nederlanders komen. Ook organiseren zij twee keer per week een kroegentocht, is wel makkelijk (en heel gezellig). Je hebt een hele engelse straat, met allemaal engelse pubs en discos. Op zich wel ok, maar door gebrek aan gezellige nederlanders daar is het wat minder. Dan heb je tenslotte ook nog een straat met grote discotheken (Pacha, KU, KM) erg duur, en viel ook tegen. Wil je er heen kan je beter een discokaart kopen, dan ben je goedkoper uit.

Wij waren van plan naar dat waterparadijs te gaan maar we konden geen taxi krijgen, dus dat ging over (te warm om met de bus te gaan). De bussen rijden trouwens regelmatig en is heel goedkoop.

Nou dit is voorlopis wel genoeg lijkt me zo .
Oud 14-02-2004, 19:24
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Ik ben vorig jaar in Benidorm geweest, ik vond het over-de-top-toeristisch...maar dat wist je vast al..

Verder waren er enorm hoge golven toen wij er waren, en ik heb daarmee echt grootse schik gehad haha

Maja en de winkels zijn echt prut, maar ze hebben wel een Zara..
Oud 18-02-2004, 12:33
santa
santa is offline
Benidorm is een stad me alleen maar appartementen ik heb veel liever Altea... is rustiger en kalmer ... al de kleine dorpjes in de bergen zijn ook wel de moeite waard natuurlijk ...
Oud 23-02-2004, 17:47
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
ben vorig jaar in Benidorm geweest, het waterpretpark viel erg tegen. Lange rijen, toch ook wel duur van wat je ervoor krijgt.
Verder waren er hoge golven toen ja, dat was echt gaaf.
Maar verder is het een leuke stad!!!
Oud 24-02-2004, 11:45
Erbenda
Erbenda is offline
Ik ben aantal jaar geleden 2x naar Benidorm geweest.
Tja het is erg toeristisch en er zijn ook veel Nederlanders. Ik vond het er opzich nog wel leuk, al moet je niet te lang blijven...
Oud 18-04-2004, 11:58
Verwijderd
ik wil in de herfstvakantie naar benidorm, heef iemand een tip voor een goed hotel = lekker eten, goede ligging, mooie kamers.
Advertentie

Regels voor berichten