Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ow, het schijnt iets met lichaamsgeur te maken te hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een leuk karakter is natuurlijk een vereiste om een duurzame relatie te kunnen volhouden, maar op het eerste gezicht gaat het toch echt alleen maar om uiterlijk. Wie dat ontkent is naïef. Maar ontopic: een eerste indruk maakt écht indruk als ze spraakzaam is, brutaal, grappig, lieve, mooie ogen en een aanstekelijke lach heeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In ieder geval, voor mijn gevoel vinden jongens zeker bij 't uitgaan het figuur enz het belangrijkst, en natuurlijk vooral als ze een lekker kort rokje aan hebben...jongens zijn zooooo voorspelbaar. Uit mijn omgeving ken ik genoeg knappe (qua gezicht/uitstraling) meiden zonder maatje 34, en minder knappe met maatje 34, en die laatste groep krijgt ALTIJD meer aandacht van de jongens...dus iets anders zul je mij niet wijs kunnen maken. Dat wil overigens niet zeggen dat de 1e groep mensen nooit relaties heeft, maar daar hebben we het ook niet over, het gaat over eerste indrukken.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar t heeft ook veel te maken met hoe je bent en hoe je met mensen omgaat enzo.. ik heb een vriendin (ok ze ziet er ook wel leuk uit enzo, maar ik kan nou niet zeggen dat ze veel mooier is dan iedereen) en die krijgt echt heel veel aandacht..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ze hebben vetkwabben vlak boven hun heupbroek natuurlijk zijn er ook meisjes die te mager zijn om een figuur te ontdekken en sommige meisjes hebben wel een mooi figuur, maar de meeste nederlandse meisjes niet, hier komt het appelfiguur meer voor dan het peerfiguur |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OK ff explainen: Ik had al een keer met haar gezoend (nou ja, zij zoende mij meer), maar toen kende ik haar helemaal nog niet goed. Zij vond mij wel heel leuk en mijn vrienden hebben mij ook weken zitten te pushen. Nadat we die ene keer gezoend hadden wilde ik haar eerst beter leren kennen en vrienden blijven en dan zouden we zien. Na 2 weken veel geSMSt en geMSNt te hebben kende ik haar al goed en ik vond haar heel aardig, lief, eerlijk. Toen was het carnaval en ze zat zo ongeveer de hele tijd in mijn kop, ik dacht steeds aan haar. Met carnaval (waar mensen in Maastricht elkaar vaak “vinden” wat de liefde betreft, maja iemand daarboven uit omgeving Utrecht of een Hollander begrijpt dat uiteraard niet, die kan zich daar niets bij voorstellen) hebben we weer gezoend en zijn we iets begonnen. Uiterlijk heeft er dus helemaal niet toe gedaan. Of het nou een knap meisje of een minder knap meisje is geweest toen we de eerste keer zoenden, ik wilde haar in alle gevallen toch eerst liever leren kennen. By the way, mijn vrienden zeggen ook dat ze niet aantrekkelijk is, terwijl die me toch wat gepusht hebben om iets met haar te beginnen. Maar goed, wat mijn vrienden zeggen doet er niet toe. En daarbij komt nog eens dat ik hiervoor nog NOOIT een relatie heb gehad en dat ik nogal onzeker op gebied van de liefde ben. Maar knap of niet: op dit moment voel ik me vrij goed bij deze relatie.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||