Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2004, 17:55
Laurina
Laurina is offline
Wat vinden jullie op het 1e gezicht leuk aan een meisje of jongen?
dat wil ik namelijk wel is weten

als er hier al een topic over is, laat ajb ff weten

Laatst gewijzigd op 14-04-2004 om 19:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2004, 18:18
Gent
Gent is offline
Heb je even?

Komtie (of laat ik het zo zeggen 3 van de allerbelangrijkste anders blijf ik gaan):

- Uitstraling
- Vrouwelijke kleding
- Verzorgd uiterlijk
Oud 14-04-2004, 18:24
Wave
Wave is offline
Het lijkt me eigenlijk dat dat per jongen verschillend is........of niet soms?
Ieder meisje valt toch ook weer ergens anders op bij een jongen?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 18:28
Laurina
Laurina is offline
jaaa weet ik ook wel, maar vooral gewoon om wat hoogte te krijgen
Oud 14-04-2004, 18:42
Wave
Wave is offline
Citaat:
Laurina schreef op 14-04-2004 @ 19:28 :
jaaa weet ik ook wel, maar vooral gewoon om wat hoogte te krijgen
oke, vraag me alleen af of je er veel mee op schiet.....ik zou bijvoorbeeld ook niet aan kunnen geven waar ik op val bij een jongen......

Ow, het schijnt iets met lichaamsgeur te maken te hebben
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 18:55
Laurina
Laurina is offline
ja , zo iets heb ik ook gehoord met lichaamsgeur..
maar ik vroeg het me gewoon af..

ik val bijvoorbeeld op ogen, dat wil natuurlijk niet zeggen als een jongen geweldig mooie ogen heeft dat ik meteen verliefd ben, maar het heeft er wel mee te maken
Oud 14-04-2004, 19:01
Finduilas
Finduilas is offline
hmm vandaar dat ik nog geen jongen heb... da zou handig zijn, kun je zelf bepalen of je n jonge wil ofnie.. wil je ff geen jonges meer... gwoon zorge da je stinkt! ok das overdreven ik weet et...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:10
Verwijderd
Jongens vallen op vanalles. Volgens mij is dat het enige juiste antwoord.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:24
Verwijderd
Tits 'n ass.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:25
kastdeur
kastdeur is offline

Lekkerrr he.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:27
*Latego*
*Latego* is offline
Duidelijk genoeg
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:28
Pixxa
Pixxa is offline

Mijn droomvrouwtje, zucht
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 20:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 14-04-2004 @ 20:28 :
[afbeelding]

Mijn droomvrouwtje, zucht
Dacht ik toch effe dat ik naar Patty Brard zat te kijken...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 20:12
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 14-04-2004 @ 21:01 :
ja leek idd zo. maar dat is toch die vrouw die dr uit wil zien als een tijger ofzo? rrrrauw
Oud 14-04-2004, 20:25
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Als ik uitga:

gezicht (lach)
ogen

uiterlijk veel belangrijker dan innerlijk.

kleding niet belangrijk of moet wel heel slecht zijn.

Een meisje waar ik verkering mee zou willen hebben:

Uiterlijk en innerlijk even belangrijk.

Uiterlijk zie boven.
Innerlijk: Leuk kunnen praten, net zoals ik met een van mijn vrienden praat, beetje hersens is nooit weg een gesprek over msn zie ik niet zitten, en niet zo'n zeikerd zijn die elke dag bij je wilt zijn 2/3 keer per week is genoeg dat houdt verkering ook spannender.
Ik heb bijvoorbeeld een goeie vriendschap met m'n neef ( nee niet zo een) maar zien elkaar weinig daarom is het leuk elkaar weer te zien.
Oud 14-04-2004, 20:30
relisys
relisys is offline
Innerlijk is toch wel ut belangrijkste....
Bedoel, wa heb je aan een vriend(in) die eruit ziet als een god(in), ma niet meer te vertellen heeft als je hond
Natuurlijk is uiterlijk ook wel belangrijk, maar dit is niet hetgene waarom je verkering met iemand moet nemen...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:39
Verwijderd
Citaat:
icey cold schreef op 14-04-2004 @ 21:30 :
[B]Innerlijk is toch wel ut belangrijkste..../B]
Wat een lulkoek...het ging juist om de eerste indruk. De eerste klap is een daalder waard, you'll never get a second chance to make a first impression, et cetera.

Een leuk karakter is natuurlijk een vereiste om een duurzame relatie te kunnen volhouden, maar op het eerste gezicht gaat het toch echt alleen maar om uiterlijk. Wie dat ontkent is naïef.

Maar ontopic: een eerste indruk maakt écht indruk als ze spraakzaam is, brutaal, grappig, lieve, mooie ogen en een aanstekelijke lach heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:44
Kadaver
Kadaver is offline
Donker haar en lichte ogen, of licht haar en donkere ogen

Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:48
CyWu
CyWu is offline
dit meisje hierboven is heel mooi.

euhm ik val op donker haar, mooi figuur(op het eerste zicht), ogen en ja al die crap.
Oud 14-04-2004, 22:58
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 14-04-2004 @ 21:01 :
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 23:13
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
stijl
houding
uitstraling
manier van dansen
Oud 14-04-2004, 23:14
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Ogen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 23:20
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
n zandloperfiguur, wat veel nederlandse meisjes overigens niet hebben
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 23:28
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 15-04-2004 @ 00:20 :
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 13:16
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik val op vrouwen.... tenzij ik struikel... dan val ik meestal op de grond..
Oud 15-04-2004, 13:22
Verwijderd
ik val op meisjes met bruin/donkerblond haar
verder moet ze"iets" hebben ("iets" is moeilijk uit te leggen,je hebt het of niet,ik zie bij de eerste keer dat ik een meisje zie of ze imo "iets" heeft of niet)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 13:22
FaZ
FaZ is offline
Ik val op

- Nederlandse dames
- Alternatief muziek luisterend
- Leuk en spontaan uiterlijk
Oud 15-04-2004, 21:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op het eerste gezicht kijk je alleen maar naar het uiterlijk. Kijk, mijn vriendin ziet er niet super uit, en nadat we ook 1 keer gezoend hadden wilde ik nog vrienden blijven. Maar omdat ik hier daarna goed heb leren kennen op MSN en zo, vond ik haar echt een superlief meisje en ben wat met haar begonnen. Op termijn kijk ik dus naar het innerlijk en hoe een meisje is. Das veel belangrijker.

Maar goed, ff terug naar het eerste gezicht:
- Leuk koppie (ogen vooral)
- Leuk figuurtje (gewoon normaal, niet te dik)
- Geen kort haar!!! Daar knap ik echt op af. Lange / middellange losse haren siert een meisje, ik vind dat zo mooi
- En natuurlijk wat ze uitstraalt
Oud 15-04-2004, 21:25
snoodaard
snoodaard is offline
Ik op stoepranden, maar dat was onder invloed

En natuurlijk de bovengenoemde cliché's. Om eerlijk te zijn, is het vrijwel altijd in eerste instantie uiterlijk. Period.
Oud 15-04-2004, 21:32
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
ik wel

Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-04-2004 @ 22:22 :
...Kijk, mijn vriendin ziet er niet super uit, ...t
ik zou er echt niet tegen kunnen als mijn vriendje mij uiterlijk niet aantrekkelijk zou vinden...
Oud 15-04-2004, 21:42
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 15-04-2004 @ 22:32 :
ik wel

ik zou er echt niet tegen kunnen als mijn vriendje mij uiterlijk niet aantrekkelijk zou vinden...
Je kunt het ook anders bekijken.. Als ik mocht kiezen tussen meer accent op het uiterlijk of accent op een beter innerlijk dan wist ik het wel.
Oud 15-04-2004, 21:55
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-04-2004 @ 22:22 :
Kijk, mijn vriendin ziet er niet super uit,
Dat zeg je toch niet over je vriendin??? Hallelujah...ik neem aan dat als je verliefd bent dat je alles aan je vriendin mooi vindt, en anders kun je 't maar beter uitmaken lijkt me!?

In ieder geval, voor mijn gevoel vinden jongens zeker bij 't uitgaan het figuur enz het belangrijkst, en natuurlijk vooral als ze een lekker kort rokje aan hebben...jongens zijn zooooo voorspelbaar.
Uit mijn omgeving ken ik genoeg knappe (qua gezicht/uitstraling) meiden zonder maatje 34, en minder knappe met maatje 34, en die laatste groep krijgt ALTIJD meer aandacht van de jongens...dus iets anders zul je mij niet wijs kunnen maken. Dat wil overigens niet zeggen dat de 1e groep mensen nooit relaties heeft, maar daar hebben we het ook niet over, het gaat over eerste indrukken.
Oud 15-04-2004, 21:55
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 15-04-2004 @ 22:42 :
Je kunt het ook anders bekijken.. Als ik mocht kiezen tussen meer accent op het uiterlijk of accent op een beter innerlijk dan wist ik het wel.
ja ok, daar heb je gelijk in. maar ik wil toch iemand die zich lichamelijk tot me aangetrokken voelt. ik heb bijv. een vriendin die het echt niet uitmaakt hoe iemand eruit ziet. en ik hoef nou ook geen onwijze 'hunk' ofzo, maar hij moet wel iets hebben. en ik wil dat hij dat dan ook bij mij heeft.
Oud 15-04-2004, 21:59
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
SlackerBitch schreef op 15-04-2004 @ 22:55 :
Uit mijn omgeving ken ik genoeg knappe (qua gezicht/uitstraling) meiden zonder maatje 34, en minder knappe met maatje 34, en die laatste groep krijgt ALTIJD meer aandacht van de jongens...dus iets anders zul je mij niet wijs kunnen maken.
hmmm, daar merk ik nooit zoveel van. ik heb nou niet echt maatje 34 (eerder 42/44 ), maar ik krijg niet echt minder aandacht van jongens dan de rest van mijn vriendinnen..
Oud 15-04-2004, 22:01
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 15-04-2004 @ 22:59 :
hmmm, daar merk ik nooit zoveel van. ik heb nou niet echt maatje 34 (eerder 42/44 ), maar ik krijg niet echt minder aandacht van jongens dan de rest van mijn vriendinnen..
Ik weet niet, misschien heeft dat ook wel iets met de omgeving te maken, met de mensen die je tegenkomt tijdens 't uitgaan ofzo...
Oud 15-04-2004, 22:05
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
SlackerBitch schreef op 15-04-2004 @ 23:01 :
Ik weet niet, misschien heeft dat ook wel iets met de omgeving te maken, met de mensen die je tegenkomt tijdens 't uitgaan ofzo...
hmmm misschien
maar t heeft ook veel te maken met hoe je bent en hoe je met mensen omgaat enzo.. ik heb een vriendin (ok ze ziet er ook wel leuk uit enzo, maar ik kan nou niet zeggen dat ze veel mooier is dan iedereen) en die krijgt echt heel veel aandacht..
Oud 15-04-2004, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Nee? Wat hebben ze dan? *kijkt verbaasd naar zandloper-figurige klasgenoten, vriendinnen etc*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 23:55
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Dat zeg je toch niet over je vriendin??? Hallelujah...ik neem aan dat als je verliefd bent dat je alles aan je vriendin mooi vindt, en anders kun je 't maar beter uitmaken lijkt me!?
Pff wat een onzin..je kunt je vriendin echt wel niet aantrekkelijk vinden. Liefde maakt niet altijd blind
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 00:42
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-04-2004 @ 00:22 :
Nee? Wat hebben ze dan? *kijkt verbaasd naar zandloper-figurige klasgenoten, vriendinnen etc*
ze hebben een kleine kont en grote tieten
ze hebben vetkwabben vlak boven hun heupbroek
natuurlijk zijn er ook meisjes die te mager zijn om een figuur te ontdekken en sommige meisjes hebben wel een mooi figuur, maar de meeste nederlandse meisjes niet, hier komt het appelfiguur meer voor dan het peerfiguur
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 03:43
Floris_22
Floris_22 is offline
Het is gewoon het gehele plaatje als je iemand tegenkomt. De rest komt daarna wel.
Oud 16-04-2004, 07:20
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
bambi ogen!
Oud 16-04-2004, 10:31
Punkygirl
Punkygirl is offline
Blond haar, dikke tieten, strak kontje, een mooi aangekleed, het liefst geen hersenen zodat ze gelijk kunnen neuken.

Nu ff serieus..
Uiterlijk speelt natuurlijk mee, lief karakter, goed mee kunnen praten, moet met zn vrienden kunnen omgaan en niet teveel zeuren.
(tenminste dat is ong mijn vriends mening)
Oud 16-04-2004, 11:51
boer
boer is offline
persoonlijk vind ik iemands stem ook wel best belangrijk
Oud 16-04-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 16-04-2004 @ 01:42 :
ze hebben een kleine kont en grote tieten
ze hebben vetkwabben vlak boven hun heupbroek
natuurlijk zijn er ook meisjes die te mager zijn om een figuur te ontdekken en sommige meisjes hebben wel een mooi figuur, maar de meeste nederlandse meisjes niet, hier komt het appelfiguur meer voor dan het peerfiguur
Dan kom je in de verkeerde buurten. De meiden die ik ken hebben vrijwel allemaal de heupen breder dan het middel -> zandloperfiguur. Misschien niet allemaal met de ideale 90-60-90 maten, maar toch tenminste de rondingen. Die appelfiguren van jou zijn veruit in de minderheid...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 13:23
Verwijderd

zo iets...
tara elders <3
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 15:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Joh, jij weet nog niet eens hoe het gegaan is. Kennelijk lees je ook niet goed. Makkelijk oordelen zo he. Lekker ook dat als jij het zou uitmaken en dan als argument zou gebruiken daarvoor dat je je vriend niet knap vindt. Lekker argument zeg… sjongejongejonge, het gaat er (zeker op lange termijn) niet om hoe je vriendin eruit ziet, maar om het innerlijk van het meisje. En ik kan je verzekeren: ik heb een leuke, lieve vriendin. Iemand die me vertrouwt en die ik ook vertrouw, geen zeikerdje die me elke dag wil zien, iemand die heel lief is maar ook wel een beetje lef heeft. Best wel een typetje voor mij.

OK ff explainen: Ik had al een keer met haar gezoend (nou ja, zij zoende mij meer), maar toen kende ik haar helemaal nog niet goed. Zij vond mij wel heel leuk en mijn vrienden hebben mij ook weken zitten te pushen. Nadat we die ene keer gezoend hadden wilde ik haar eerst beter leren kennen en vrienden blijven en dan zouden we zien. Na 2 weken veel geSMSt en geMSNt te hebben kende ik haar al goed en ik vond haar heel aardig, lief, eerlijk. Toen was het carnaval en ze zat zo ongeveer de hele tijd in mijn kop, ik dacht steeds aan haar. Met carnaval (waar mensen in Maastricht elkaar vaak “vinden” wat de liefde betreft, maja iemand daarboven uit omgeving Utrecht of een Hollander begrijpt dat uiteraard niet, die kan zich daar niets bij voorstellen) hebben we weer gezoend en zijn we iets begonnen.

Uiterlijk heeft er dus helemaal niet toe gedaan. Of het nou een knap meisje of een minder knap meisje is geweest toen we de eerste keer zoenden, ik wilde haar in alle gevallen toch eerst liever leren kennen. By the way, mijn vrienden zeggen ook dat ze niet aantrekkelijk is, terwijl die me toch wat gepusht hebben om iets met haar te beginnen. Maar goed, wat mijn vrienden zeggen doet er niet toe. En daarbij komt nog eens dat ik hiervoor nog NOOIT een relatie heb gehad en dat ik nogal onzeker op gebied van de liefde ben. Maar knap of niet: op dit moment voel ik me vrij goed bij deze relatie.
Oud 16-04-2004, 19:51
Verwijderd
-Gezicht
-Uitstraling
-niet rokend

Laatst gewijzigd op 16-04-2004 om 19:54.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 20:13
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 16-04-2004 @ 20:51 :
-Gezicht
-Uitstraling
-niet rokend
Klopt, ik val trouwens ook op onbereikbare meisjes.
Oud 16-04-2004, 21:55
Verwijderd
Uhm waar jongens opvallen. Wat mij altijd weer opvalt is dat jongens toch wel vaak naar billen kijken. Verder is het innerlijk zeer belangrijk. Ok het oog wil ook wel wat.

En belangrijk ROOK NIET. En verder spontaan en een leuke lag doen wonderen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 22:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sybje schreef op 16-04-2004 @ 22:55 :
En verder spontaan en een leuke lag doen wonderen.
Goede spelling ook...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten