Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*knuffiej*
kleef met je mee... raah, kzou em ff door mekaar willen schudden!!! moet je dr nou mee? Ms moet jij het maar uitmaken.. En dan zijn er 2 mogelijkheden, of hij denkt van ja maar.. DAt wil ik niet! En is eindelijk es duidelijk.. of hij doet er nix mee, dan is de boodschap ook duidelijk.. En dan dat je het ook uitmaakt van: ik kan niet eeuwig op je blijven wachten en wil gwoon duidelijkheid want met dit gevoel kan ik ook nix dus maak ik het uit.. Maar ja, dat moet je dan wel kunnen... En hij moet dan owk ff zoals binnen de 2 mogelijkheden reageren.. LoL.. jongens.... |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het echt een kut streek van hem!! Het zou mij echt helemaal slopen als mijn vriend het op zo'n manier uit zou maken... Ik vind het wel heel vreemd dat ie steeds zegt dat ie van je houdt en je niet kwijt wil, maar dat ie vervolgens nix van zich laat horen en je zelfs blokkeert! Dat is trouwens ook kinderachtig, maar goed... Uhm, ik denk dat je je maar eens moet gaan afvragen of het zo nog wel zin heeft? En als jullie het uiteindelijk toch weer proberen, is het dan nog wel hetzelfde, geloof je hem dan nog wel, doet ie dit dan niet nog een keer? Tsjah.. Kweet niet of uitmaken een optie is voor jou? Als je zoveel van iemand houdt maak je het niet zo makkelijk uit natuurlijk. Zou ik ook niet kunnen!! Najah, denk goed na en praat met hem! Bel hem op, spreek iets af en vraag (lees: eis!) duidelijkheid!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jah het punt is....vorige weel belde ik hem steeds op, sprak met hem af, en vroeg duidelijkheid.
Zodra hij me ziet, doet hij heel schijnheilig en zegt dat hij nog van me houdt. Maar hij wordt heel snel kwaad en geïrriteerd. Vroeger zat hij juist zo vaak mogelijk op msn om mij te kunnen spreken... ![]() En belde hij elke dag... Wanneer hij me ziet zegt ie dat hij zal bellen, maar hij doet het elke keer niet. En toen ik vorige week dan belde zei hij: "ja ik was net van plan JOU te bellen.." Daarom heb ik nu expres een tijdje gewacht met bellen. En ook om hem tijd te geven na te denken want ik dacht dat hij dat nodig had. Wat ik doe is ff afwachten en hem dan opbellen, deze week. Ik hou het kort en vraag wanneer we afspreken, ik kies een moment uit wanneer ik hem echt LANG kan zien, liefst de hele dag en dan ga ik hem duidelijkheid vragen, face to face. Hopend dat hij dan wél eerlijk zal zijn ![]() Ik heb me iig nog nóít zo bedrogen gevoeld, ik voel me nu alsof ik nix meer waard ben ![]() Thanx voor jullie reacties ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Echt lief ![]() Neej, het wordt nix meer, daar ben ik nu wel van overtuigd. Ik had hem duzz een week niet gesproken en hij zou me bellen, naja, zie m'n bovenstaande posts. Gister was ik het zat, dus ik belde hem. Hij ontkende gewoon dat ie me geblokkeerd heeft op msn en daarna hing hij ineens op ![]() Ik wist niet wat ik moest doen, duzz ik belde terug na een half uur. Zegt ie: "je moet niet steeds bellen, anders laat ik m'n telefoon blokkeren.." ![]() Terwijl hij vorige week dinsdag in de taxi stapte met de woorden "ik hou van je" en "ik bel je." En ik belde hem alleen terug omdat ie zow raar ophing ![]() Naja vervolgens had hij het "stervensdruk" en geen tijd om te praten, terwijl hij wel op mIRC loopt te chatten met z'n vrienden en te gamen. Hij kon niet eens 1 dagje tijd maken om te praten (en ik weet gewoon dat hij het echt niet zo druk heeft), duzz zie ik hem een paar uurtjes op maandagavond. En daarna nooit meer denk ik ofzow... ![]() Terwijl hij zei dat hij vrienden wou blijven... Mensen denken nu van, waarom loopt je achter zo'n eikel aan, maar 5 maanden was hij onwijs lief en attent, had altijd tijd voor me etc. Ineens is hij zo geworden en ja ik weet wel waarom... Hij voelt nix meer voor me en durft de confrontatie niet eens blablabla.....gewoon laf dus... Maar ik voel me in ieder geval alsof ik nix meer waard ben. Ik ben het verdomme niet eens waard om fatsoenlijk gedumpt te worden blijkbaar ![]() Naja, dit moest er ff uit ![]() ![]() xxx Alicia sterkte Misty ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik & mijn vriendin zijn ook wel is door tijden heengegaan, dat ik haar gewoon negeerde. Ik ben niet het sociale type en heb soms mijn ruimte nodig om op te laden, en als mijn vriendin dat niet begrijpt en gaat trekken, kan ik heel erg chagerijnig terugbijten. Maar dat betekent niet dat ik niet meer van haar hou... .. Misschien heeft je (ex)vriendje ook zo iets, en is die hevig in de war, omdat die aan de ene kant liefde voor je voelt, maar aan de andere kant even alleen wilt zijn. In zo'n situatie is het heel erg moeilijk om dan je meisje te dumpen; zeker omdat je nog van haar houd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit soort dingen hoor ik ook vaker van mensen en kan ik wel begrijpen....maar het punt is dat ik me duzz wél altijd in een persoon probeer te verplaatsen (in tegenstelling tot hem volgens mij maargoed) en als iemand zo'n reactie geeft als jij dan ga ik hem bijna weer begrijpen en krijg ik zelfs nog valse hoop dattie nog wel van me houdt. Ik heb hem een week met rust gelaten, en ik ben iemand die ervan houdt om recht door zee behandeld te worden. Dat hij gewoon zegt waar het op staat, bedoel ik. En hij vertoont duidelijk een soort van vluchtgedrag, dat is een conclusie waar volgens mij geen twijfel over bestaat. Ik heb hem gevraagd of hij meer vrijheid wou en meer tijd voor zichzelf, of hij even rust wilde of wat dan ook en dan reageert hij ook zo vaag. Hij reageert mij gewoon té vaag en ontloopt de verplichting om de waarheid te zeggen en daar kan ik slecht tegen. Als ik hem bel, zoals gister, vind ik dat hij best normaal met me kan praten. Zeker na een week rust. Maar ipv dat hij praat, of dat hij zegt dat hij gewoon geen zin heeft om met me te praten, verschuilt hij zich weer achter een kutsmoesje. En het is niet echt zo dat hij nog van me houdt volgens mij, maar dit is gewoon écht zijn manier van dumpen. En dat vind ik nogal triest als je het 5 maanden hebt gehad en allerlei mooie beloftes doet. Door de ex die ik vóór hem had was ik nog al aso gedumpt vond ik. Daar had ik het met Michel over gehad. Hij zei dat als het fout ging tussen ons, hij er ruim vantevoren over zou beginnen, zodat er nog wat aan te doen was. En hij zou me nóóit ineens gaan negeren of dumpen alsof ik een oud speeltje was. Nou ik merk het maar weer ![]() Maargoed, iig bedankt voor je reactie ![]() kuzzies, Alicia |
![]() |
|
Tja.. ik vind idd wel dat op een gegeven moment duidelijkheid moet komen. Ik weet zelf ook dondersgoed, hoe het is, om in een (beeindigde) relatie geen duidelijkheid te hebben; slopend is het.
Nou ja, veel succes. P.S. (over vaag gesproken, en geen antwoord geven) Mijn vriendin (sis.bliz) had je nog een mailtje gestuurd omtrend bi-meeting maar daar heb je nooit meer op gereageerd. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
want die heb ik niet gehad en ik had eerst zo'n wxs-mailadres in m'n info en daar heb ik 'm sowieso niet op ontvangen. Maar aangezien de rest van m'n family daar ook kijkt kan ie weleens verwijderd zijn ![]() ![]() Toen heb ik maar m'n hotmailadres in m'n info gezet want er is toch niemand meer die 'm kan lezen nu. Maar daar heb ik 'm ook niet op gehad. Nou worden die scholieren.com mailtjes wel in de junkmail gezet dus misschien dat ie daar is terechtgekomen. Wil ze 'm nog een keertjuh sturen? *kijkt lief* ![]() kuzzies Alicia |
![]() |
||
Citaat:
Maar je kan haar ook gewoon mailen en vragen hoe/wat: roze_prinsesje@hotmail.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik zal voor je duimen ![]() maandag ga ik praten...... ![]() ![]() kuzzies Alicia |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken kan prima via sms/msn catootje | 90 | 08-11-2004 16:45 | |
Liefde & Relatie |
'je anders voordoen dan je bent' goeie manier om t uit te maken? hagelslag | 10 | 17-05-2003 10:41 | |
Liefde & Relatie |
geen wederzijdse verliefdheid, poging tot moord? moenbase | 69 | 31-08-2002 12:44 | |
Liefde & Relatie |
Helemaal jouw tiep! Cinamon | 20 | 07-07-2002 13:16 | |
Liefde & Relatie |
hoe durf je piedie | 32 | 23-05-2002 19:40 |