Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 11:13
Verwijderd
Een vriendin van me heeft "verkering" met m'n vriend/ex (Michel) gehad toen ze 12 waren.
Ik hoorde zaterdag hoe het was uitgegaan: hij liet ineens nix meer van zich horen!!
Maargoed, hij was 12, kinderverkering, blablabla.

Ik heb het 18 april 5 maanden met hem gehad. Toen kreeg ik nog 5 rozen en 1 witte voor de maand die nog zou komen, dat deed hij altijd.
Vlak daarvoor had hij nog bij me geslapen en gezegd dat hij me nooit meer kwijt wou. Dat heeft hij héél vaak gezegd.

Door de ex die ik vóór hem had was ik nog al aso gedumpt vond ik. Daar had ik het met Michel over gehad. Hij zei dat als het fout ging tussen ons, hij er ruim vantevoren over zou beginnen, zodat er nog wat aan te doen was.
En hij zou me nóóit ineens gaan negeren of dumpen alsof ik een oud speeltje was....

In het weekend, 20 april, kregen we vette ruzie. Maar daarna zei hij dat hij van me hield, me niet kwijt wou, en opnieuw wou beginnen. Alleen....hij belde niet meer en kwam afspraken niet na.

De laatste keer dat ik hem zag was met Koninginnedag. Eerst zei hij dat hij ff alles moesten verwerken en daarna opnieuw wou beginnen... binnen een uur nam hij dat terug.

Hij wou erover nadenken. En omdat ik al zo'n 1,5 week achter hem aanliep en hém belde, vroeg ik of hij MIJ kon bellen.
"Ja, natuurlijk" zei hij.

Ik ben erachter dat hij me al 1,5 week geblocked heeft op msn, terwijl hij zei dat hij gewoon nooit meer op msn kwam, alleen ff om te kijken of IK er was en daarna weer wegging.
Lies, lies.....

Sinds Koninginnedag nix meer van hem vernomen.
Tis 2 weken voor m'n examen....
Ik word echt helemaal gek. Ik vertrouw nooit iemand en ik d8 dat hij wél lief was.....

Maakt hij het nou uit op dezelfde trieste manier als toen hij 12 was???!!!
Terwijl het eerst zow serieus voor hem was, ik zou een ring krijgen die van z'n opa was geweest, etc.
5 maanden, ik d8 dat ik hem kende.....
Ik hou écht van hem!!!!!!!!

Wat vinden jullie hiervan en wat zouden jullie in mijn plaats doen..???

Liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2002, 11:24
Verwijderd
wat ontzettend moeilijk.. Ik heb echt geen idee wat ik zou doen!!!! Ik kan je dus ook echt niet helpen..

Slaat ook wel echt nergens op van hem.. tsja. je kan duidelijkheid eisen, maar of je dat dan ook krijgt..

Misschien moet je maar afstand van hem nemen, maar das owk weer makkelijk gezegd van mij, das natuurlijk errug moeilijk als je zoveel van hem houdt.. maar bedenk is, als het nu weer goed zou komen, hoeveel zou je hem nog vertrouwen? Zou je hem geloven als hij zou zeggen, ik wil je nooit meer kwijt? Zou je hem geloven als hij zou zeggen dat hij het nooit op die manier uit zou maken etc. Misschien kan het wel nooit meer hetzelfde worden en is het daarom beter het los te laten..

Hij zal wel een uitmaakcomplex hebben ofzow. dat ie dr superslecht in is (blijkt wel al bij die keer dat ie 12 was) en ms heeft ie allerlei goede voornemens gehad maar kan ie ze niej nakomen ofzow.. maar ik vinnut iig nogal eikelachtig..

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hij zal wel een uitmaakcomplex hebben ofzow. dat ie dr superslecht in is (blijkt wel al bij die keer dat ie 12 was) en ms heeft ie allerlei goede voornemens gehad maar kan ie ze niej nakomen ofzow.. maar ik vinnut iig nogal eikelachtig..

Sterkte!
thanx

jah het lijkt erop dat hij ontzettend laf is....
Maar hij wist hoe ik over zoiets d8, hij wist het!!
Ik heb hem gevraagd, zeg alsjeblieft gewoon dat je niet meer van me houdt, doe niet zow moeilijk!
Zegt ie: "Nee want ik hou nog wél van je."

Nou ik weet het niet. Respect heeft hij iig 5 maanden niet gehad voor me, want dan zou hij dat nog steeds wel hebben
Ik ga echt helemaal kapot hier..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 11:58
Verwijderd
*knuffiej*

kleef met je mee...

raah, kzou em ff door mekaar willen schudden!!! moet je dr nou mee?

Ms moet jij het maar uitmaken.. En dan zijn er 2 mogelijkheden, of hij denkt van ja maar.. DAt wil ik niet! En is eindelijk es duidelijk.. of hij doet er nix mee, dan is de boodschap ook duidelijk..

En dan dat je het ook uitmaakt van: ik kan niet eeuwig op je blijven wachten en wil gwoon duidelijkheid want met dit gevoel kan ik ook nix dus maak ik het uit..

Maar ja, dat moet je dan wel kunnen... En hij moet dan owk ff zoals binnen de 2 mogelijkheden reageren.. LoL..

jongens....
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:24
Piccola
Piccola is offline
Ik vind het echt een kut streek van hem!! Het zou mij echt helemaal slopen als mijn vriend het op zo'n manier uit zou maken... Ik vind het wel heel vreemd dat ie steeds zegt dat ie van je houdt en je niet kwijt wil, maar dat ie vervolgens nix van zich laat horen en je zelfs blokkeert! Dat is trouwens ook kinderachtig, maar goed... Uhm, ik denk dat je je maar eens moet gaan afvragen of het zo nog wel zin heeft? En als jullie het uiteindelijk toch weer proberen, is het dan nog wel hetzelfde, geloof je hem dan nog wel, doet ie dit dan niet nog een keer? Tsjah.. Kweet niet of uitmaken een optie is voor jou? Als je zoveel van iemand houdt maak je het niet zo makkelijk uit natuurlijk. Zou ik ook niet kunnen!! Najah, denk goed na en praat met hem! Bel hem op, spreek iets af en vraag (lees: eis!) duidelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:33
Verwijderd
jah het punt is....vorige weel belde ik hem steeds op, sprak met hem af, en vroeg duidelijkheid.

Zodra hij me ziet, doet hij heel schijnheilig en zegt dat hij nog van me houdt. Maar hij wordt heel snel kwaad en geïrriteerd.
Vroeger zat hij juist zo vaak mogelijk op msn om mij te kunnen spreken...
En belde hij elke dag...
Wanneer hij me ziet zegt ie dat hij zal bellen, maar hij doet het elke keer niet.
En toen ik vorige week dan belde zei hij: "ja ik was net van plan JOU te bellen.."

Daarom heb ik nu expres een tijdje gewacht met bellen.
En ook om hem tijd te geven na te denken want ik dacht dat hij dat nodig had.
Wat ik doe is ff afwachten en hem dan opbellen, deze week.
Ik hou het kort en vraag wanneer we afspreken, ik kies een moment uit wanneer ik hem echt LANG kan zien, liefst de hele dag en dan ga ik hem duidelijkheid vragen, face to face. Hopend dat hij dan wél eerlijk zal zijn

Ik heb me iig nog nóít zo bedrogen gevoeld, ik voel me nu alsof ik nix meer waard ben

Thanx voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
*verhaal*
dank je!!
Nee ik vind het juist onwijs lief dat iemand zo'n lange reply geeft, ook de andere reply's hier zijn wel lang, maar ik vertel zelf ook altijd gigantische verhalen...
Ik heb je toegevoegd op msn trouwens

Liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 07:57
Verwijderd
Citaat:
-=Misty=- schreef:

Hey Alicia Silverstone.
Ik wilde hier eigenlijk ook een heel lang verhaal neerzetten, maar hierboven staat eigenlijk alles al in. Ik weet alleen dat ik nu weet wat je doormaakt, omdat ik er zelf ook midden in zit. Ik wens je echt heel veel sterkte toe en ik hoor denk ik nog wel op msn of op het forum hoe het gegaan is. En je komt er wel over heen. Of het komt goed met hem of niet, maar wat er ook gebeurd het word beter. Dat gaat het bij mij ook zo gauw ik morgen gepraat heb. Als het niks word ga ik gewoon door met mijn leven. (niet dat het ook nog aan raakt, want dat is iets wat ik nooit meer zou willen daarvoor heeft hij me te veel geflikt) Maar ik hoop dat we elkaar nog recht aan kunnen kijken.
Als het dus niks meer word tussen jou en hem dan heb je er nog een behoorlijke tijd verdriet van, maar dat gaat over. Weet ik zeker.
In ieder geval heel veel sterkte!
Danke je!!!!
Echt lief

Neej, het wordt nix meer, daar ben ik nu wel van overtuigd.
Ik had hem duzz een week niet gesproken en hij zou me bellen, naja, zie m'n bovenstaande posts.
Gister was ik het zat, dus ik belde hem.
Hij ontkende gewoon dat ie me geblokkeerd heeft op msn en daarna hing hij ineens op
Ik wist niet wat ik moest doen, duzz ik belde terug na een half uur.
Zegt ie: "je moet niet steeds bellen, anders laat ik m'n telefoon blokkeren.."
Terwijl hij vorige week dinsdag in de taxi stapte met de woorden "ik hou van je" en "ik bel je."
En ik belde hem alleen terug omdat ie zow raar ophing
Naja vervolgens had hij het "stervensdruk" en geen tijd om te praten, terwijl hij wel op mIRC loopt te chatten met z'n vrienden en te gamen. Hij kon niet eens 1 dagje tijd maken om te praten (en ik weet gewoon dat hij het echt niet zo druk heeft), duzz zie ik hem een paar uurtjes op maandagavond.
En daarna nooit meer denk ik ofzow...
Terwijl hij zei dat hij vrienden wou blijven...
Mensen denken nu van, waarom loopt je achter zo'n eikel aan, maar 5 maanden was hij onwijs lief en attent, had altijd tijd voor me etc. Ineens is hij zo geworden en ja ik weet wel waarom...
Hij voelt nix meer voor me en durft de confrontatie niet eens blablabla.....gewoon laf dus...
Maar ik voel me in ieder geval alsof ik nix meer waard ben.
Ik ben het verdomme niet eens waard om fatsoenlijk gedumpt te worden blijkbaar

Naja, dit moest er ff uit
xxx

Alicia

sterkte Misty
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 08:05
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik ben het verdomme niet eens waard om fatsoenlijk gedumpt te worden blijkbaar
Misschien is die hevig in de war. Trek je teveel aan hem, bel je hem te vaak op, wil je te vaak bij hem zijn?

Ik & mijn vriendin zijn ook wel is door tijden heengegaan, dat ik haar gewoon negeerde. Ik ben niet het sociale type en heb soms mijn ruimte nodig om op te laden, en als mijn vriendin dat niet begrijpt en gaat trekken, kan ik heel erg chagerijnig terugbijten.

Maar dat betekent niet dat ik niet meer van haar hou...

..

Misschien heeft je (ex)vriendje ook zo iets, en is die hevig in de war, omdat die aan de ene kant liefde voor je voelt, maar aan de andere kant even alleen wilt zijn.

In zo'n situatie is het heel erg moeilijk om dan je meisje te dumpen; zeker omdat je nog van haar houd.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:

Misschien is die hevig in de war. Trek je teveel aan hem, bel je hem te vaak op, wil je te vaak bij hem zijn?

Ik & mijn vriendin zijn ook wel is door tijden heengegaan, dat ik haar gewoon negeerde. Ik ben niet het sociale type en heb soms mijn ruimte nodig om op te laden, en als mijn vriendin dat niet begrijpt en gaat trekken, kan ik heel erg chagerijnig terugbijten.

Maar dat betekent niet dat ik niet meer van haar hou...

..

Misschien heeft je (ex)vriendje ook zo iets, en is die hevig in de war, omdat die aan de ene kant liefde voor je voelt, maar aan de andere kant even alleen wilt zijn.

In zo'n situatie is het heel erg moeilijk om dan je meisje te dumpen; zeker omdat je nog van haar houd.
ja, kijk......weet je wat het is...
dit soort dingen hoor ik ook vaker van mensen en kan ik wel begrijpen....maar het punt is dat ik me duzz wél altijd in een persoon probeer te verplaatsen (in tegenstelling tot hem volgens mij maargoed) en als iemand zo'n reactie geeft als jij dan ga ik hem bijna weer begrijpen en krijg ik zelfs nog valse hoop dattie nog wel van me houdt.
Ik heb hem een week met rust gelaten, en ik ben iemand die ervan houdt om recht door zee behandeld te worden.
Dat hij gewoon zegt waar het op staat, bedoel ik.
En hij vertoont duidelijk een soort van vluchtgedrag, dat is een conclusie waar volgens mij geen twijfel over bestaat.

Ik heb hem gevraagd of hij meer vrijheid wou en meer tijd voor zichzelf, of hij even rust wilde of wat dan ook en dan reageert hij ook zo vaag.
Hij reageert mij gewoon té vaag en ontloopt de verplichting om de waarheid te zeggen en daar kan ik slecht tegen.
Als ik hem bel, zoals gister, vind ik dat hij best normaal met me kan praten. Zeker na een week rust.
Maar ipv dat hij praat, of dat hij zegt dat hij gewoon geen zin heeft om met me te praten, verschuilt hij zich weer achter een kutsmoesje.

En het is niet echt zo dat hij nog van me houdt volgens mij, maar dit is gewoon écht zijn manier van dumpen. En dat vind ik nogal triest als je het 5 maanden hebt gehad en allerlei mooie beloftes doet.
Door de ex die ik vóór hem had was ik nog al aso gedumpt vond ik. Daar had ik het met Michel over gehad. Hij zei dat als het fout ging tussen ons, hij er ruim vantevoren over zou beginnen, zodat er nog wat aan te doen was.
En hij zou me nóóit ineens gaan negeren of dumpen alsof ik een oud speeltje was.

Nou ik merk het maar weer

Maargoed, iig bedankt voor je reactie
kuzzies,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 08:35
Marcade
Marcade is offline
Tja.. ik vind idd wel dat op een gegeven moment duidelijkheid moet komen. Ik weet zelf ook dondersgoed, hoe het is, om in een (beeindigde) relatie geen duidelijkheid te hebben; slopend is het.

Nou ja, veel succes.

P.S. (over vaag gesproken, en geen antwoord geven) Mijn vriendin (sis.bliz) had je nog een mailtje gestuurd omtrend bi-meeting maar daar heb je nooit meer op gereageerd.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Nou ja, veel succes.
thanx

Citaat:

P.S. (over vaag gesproken, en geen antwoord geven) Mijn vriendin (sis.bliz) had je nog een mailtje gestuurd omtrend bi-meeting maar daar heb je nooit meer op gereageerd.
jah dat vat ik duzz niet.....
want die heb ik niet gehad en ik had eerst zo'n wxs-mailadres in m'n info en daar heb ik 'm sowieso niet op ontvangen. Maar aangezien de rest van m'n family daar ook kijkt kan ie weleens verwijderd zijn
Toen heb ik maar m'n hotmailadres in m'n info gezet want er is toch niemand meer die 'm kan lezen nu.
Maar daar heb ik 'm ook niet op gehad.
Nou worden die scholieren.com mailtjes wel in de junkmail gezet dus misschien dat ie daar is terechtgekomen.
Wil ze 'm nog een keertjuh sturen? *kijkt lief*
kuzzies

Alicia
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 08:58
Marcade
Marcade is offline
Citaat:

thanx

jah dat vat ik duzz niet.....Wil ze 'm nog een keertjuh sturen? *kijkt lief*
Hmm, denk niet dat dat zal gebeuren, sinds de meeting niet meer doorgaat.

Maar je kan haar ook gewoon mailen en vragen hoe/wat: roze_prinsesje@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:

Hmm, denk niet dat dat zal gebeuren, sinds de meeting niet meer doorgaat.

owkeej.......najaaah dan zal ik ergens anders m'n vriendinnetjuh vandaan moeten halen
maar wáár
maargoe ik mail wel
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 09:07
Marcade
Marcade is offline
Citaat:

owkeej.......najaaah dan zal ik ergens anders m'n vriendinnetjuh vandaan moeten halen
maar wáár
maargoe ik mail wel
Ja 's goed ... *smst naar vriendin dat alicia gaat mailen* ..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 13:19
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
-=Misty=- schreef:
(wil iedereen duimen? )
*begint vast met duimen*
Succes vanavond!!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:05
Verwijderd
Citaat:
-=Misty=- schreef:

Wat je als laatste zei heb ik ook. Dat je nooit iets waard bent geweest enzo. Maar vanavond gaan we dus weer praten (wil iedereen duimen? ) Ik hoop dat jij ook nog de kans krijgt om goed met hem te praten en duidelijkheid hebt. Succes maandagavond!
Ik ga ook voor je duimen meissie! Veel succes!!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:20
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-=Misty=- schreef:
Ik denk dat mijn topic elk moment gesloten kan worden vanwege Warbringer=ex... maar ja...
thx voor het duimen!
Goeie intuitie heb je.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:07
Verwijderd
Citaat:
-=Misty=- schreef:

al 2! yes!

maar dit is eigenlijk een topic van Alicia Silverstone en zo krijg ik een beetje het gevoel dat ik haar topic aan het jatten ben.
Ik denk dat mijn topic elk moment gesloten kan worden vanwege Warbringer=ex... maar ja...
thx voor het duimen!
ach jaaah we zitten allebei een beetjuh met hetzelfde probleem toch?
ik zal voor je duimen
maandag ga ik praten......

kuzzies

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten