Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
meer reacties van vrouwen a.u.b.
||
Citaat:
![]() En nou niet zo generalizeren meisje.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
( vrij naar Hans Teeuwen ) |
![]() |
||
Citaat:
maar het feit DAT ik het draag, DAT ik het als foto neerzet, wil niet zeggen dat ik me profileer als lustobject, nee dat ligt aan de OGEN die er naar kijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ik jouw in bikini zie kijk ik, en niet omdat ik je als lustobject beschouw, want daarvoor ben je echt mijn type niet, maar omdat je toevallig langs zou lopen, en ik niet tegen je op wil botsen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Knap hoor |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee ik ben niet trots als mannen ( gechargeerd) met hun tong uit hun mond hangen, dan ben ik niet trots maar misselijk.
||
Citaat:
2) where's your sense of humor? flushed down the toilet?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Optima: studeerde jij geen Nederlands? |
![]() |
||
Citaat:
why? als dit gaat om inconsequentie in typ/spelling: bij Nederlands geven ze geen spellingscursussen, en ik typ crappy en spellen vindt ik miereneukerij
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2) Het zal me worst wezen wat jij van mijn humor ( zo was het eerlijk gezegd niet bedoelt ) vindt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus ze moeten jouw om toestemming vragen om naar je te kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
PS blijkbaar is het voor jou wel persoonlijk, dus pakken de meeste forummers het anders aan dan als je het anders geformuleerd had |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar om toch een poging te wagen: het is de verleiding van het Kwaad die de mens ertoe wil aanzetten zich te verliezen in zondige begeertes, die aangewakkerd worden door bijna naakt over straat te lopen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat optima dat niet bedoelt, maar het is wel een apart scenario. Volgens mij is de stelling misschien wat ongelukkig verwoord. Als mensen naar je kijken is wel okee, maar als mensen je met zo'n ranzige blik aan gaan lopen gapen is dat natuurlijk niet prettig. De zomermode, doet mij zelf niet zo kijken naar anderen, maar als een meid zich aantrekkelijk kleedt, kijk ik heel soms wel even vanuit mijn ooghoeken, maar juist zo onopvallend mogelijk omdat ik weet dat het niet prettig zou zijn om aangestaard de worden kijk ik 1 seconde en ook pas als ik weet dat de ander dat niet doorheeft. En iemand uitkleden met mijn ogen heb ik geloof ik nog nooit gedaan (al zullen er vast zat mannen zijn die dat wel doen). |
![]() |
||
Citaat:
Juh. dat je t idee krijgt dat ze hun hand in hun broek gaan doen. Da's geen fijne blik nee, maar dat zie ik wel als lastig vallen, hoor. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iedere (letterlijk, iedere) psychologische eigenschap heeft een bepaalde verdeling met een standaarddeviatie. Voor het geval dat jij niet erg statistisch onderlegd bent: dat betekent dat niet iedereen gelijk is. En dat betekent weer dat je niet kunt stellen dat mannen altijd naar vrouwen kijken. Zelfs niet als je het woord 'heteroseksueel' in die zin toevoegd. Tuurlijk zullen er mannen zijn die een mentaal plaatje maken hoe jij er zonder kleding uitziet, en ik kan me best voorstellen dat je dat vervelend vind. Dit neemt niet weg dat waarschijnlijk het merendeel van de mannen dit niet doet. Die zien een mooie vrouw, kijken even, en kijken weg. Net zoals jij dat waarschijnlijk zult doen als er een aantrekkelijke man voorbijloopt. Moraal: als jij je frustratie wilt uiten, prima. Maar ga niet als een soort Maria de zondigheid der mannen prediken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|