Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 17:09
Verwijderd
Hoi,

Als ik bezig ben met Single Player en ik kom bij DM-Sulphur aan dan begint de muziek te haperen en heel vaag af te spelen. Niet telkens, hij doet het dan weer ff en lijkt dan net of het stopt dan begint het weer, heel schokkerig dus. Ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben. Had hem al opnieuw geinstalleerd, maar heb het preobleem nu weer en alleen vanaf dat level, maar ik heb er vanf dat punt ook last van bij andere levels. Niet echt bij Multiplayer, iemand een oplossing? Het verknalt m'n speelplezier een beetje.

Het gaat hier om achtergrondmuziek en dus niet om actiegeluiden ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 17:49
Titus
Titus is offline
heb je een originele versie, dus met ceedee?
Oud 06-04-2004, 18:07
Verwijderd
duh, anders post ik hier niet.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:11
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
MCH schreef op 06-04-2004 @ 19:07 :
duh, anders post ik hier niet.
Offtopic: Je moest eens weten hoeveel mensen dat zelfs nie begrijpen

Iig heb je de nieuwste updates? en heb je je drivers van je geluidskaartje al up to date (al zal het daar wel nie aan liggen aangezien de rest van de levels het wel doen). Verder kan ik je nie helpen, want ik heb het spel nie. maar er worden met 1 van de bovenstaande 2 tips gigantisch veel 'problemen' opgelost
Oud 07-04-2004, 00:11
matrix21
matrix21 is offline
Ikzelf heb dit probleem ook.
Bij mij doet ie het bij elk level maar alleen in singleplay.
Multiplay werkt perfect.
Ik dacht dat het aan het interne geheugen lag. Misschien dat ik er 512 mb bijprik dan heb ik 1024 moet toch genoeg zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:32
Smobbo
Smobbo is offline
je mag toch wel aannemen dat 512 genoeg is om het geluid te draaien
Oud 07-04-2004, 15:16
matrix21
matrix21 is offline
Uiteraard word die 512 niet alleen gebruikt voor het geluid he?
Maar je hebt gelijk. Ik vind ook dat het wel genoeg moet zijn. Maar ik heb anders ook geen idee hoe het kan.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 18:04
Verwijderd
DX9.0b installeren en eventueel WHQL-certified drivers voor je geluidskaart installeren. Ook even klooien met de geluidssettings van Windows zelf, bijv. hardware-accelleratie een streepje terugzetten.

Geheugen heeft er iig geen fuck mee te maken (zoals iedereen met gezond verstand zelf ook al inzag).
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:14
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-04-2004 @ 19:04 :
DX9.0b installeren en eventueel WHQL-certified drivers voor je geluidskaart installeren. Ook even klooien met de geluidssettings van Windows zelf, bijv. hardware-accelleratie een streepje terugzetten.

Geheugen heeft er iig geen fuck mee te maken (zoals iedereen met gezond verstand zelf ook al inzag).
Aangezien mijn hd als een gek leest als het spel hapert denk ik dat het met het geheugen te maken heeft.. noem mij maar gek dan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten