![]() |
|
Verwijderd
|
Goede avond heren en dames
Vandaag was ik naar een vriend van mijn broer gegaan om zijn pc te maken. Hij had namelijk net een nieuwe pc/router/draadloos internet. Ik moest zijn internet proberen te regelen. Ik had alles mooi ingesteld en het internet op 1 computer werkte. Maar nu komt het probleem. Op zijn eigen computer is nu mooi internet, draadloos te verstaan. Ik heb de router ingesteld en zijn netwerkkaart ook. Maar bij de andere computer wil het maar niet lukken. Bij de melding ipconfig/release en ipconfig/renew krijg ik steeds de melding. Server DHCP werkt niet, release verlopen. Maar op de andere computer heeft hij wel internet. Wat ook raar is dat steeds het oude ip terug komt van ISDN op de 2e computer. Om deze router/netwerk kaart gaat het: Router: e tech wireless adsl router (annex b) www.e-tech.nu pci kaart: MSI wirless 11g PCI card PC54g www.msi.com Ik heb volgens mij alles al gedaan, weet iemand nog een oplossing.... |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk Paperz | 3 | 05-06-2010 19:50 | |
Software & Hardware |
Geen toegang tot draadloos netwerk. freakinaround | 2 | 06-09-2008 14:18 | |
Software & Hardware |
Hoe Stel Ik Een Draadloos Netwerk In??? Bats | 8 | 17-08-2007 18:07 | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk probleem Lyne | 6 | 22-01-2007 20:21 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Draadloos netwerk werkt niet??? Verwijderd | 18 | 23-02-2005 19:34 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Configureren draadloos netwerk DT | 2 | 29-11-2003 20:27 |