Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2004, 09:39
muurbloempje55
muurbloempje55 is offline
ik heb al 2 jaar een vriend gehad,en hij heeft me nu gedumpt via internet. Daar zat ik wel heel erg mee maar we hebben het al allemaal uitgepraat, maar hij zegt dat hij ook wel vrienden met me wil blijven..Maar ik word erg wanhopig zonder hem, ik heb al meer als een week niet gegeten en ik heb zin om hem de hele tijd te bellen en hem te zien,maar hij heeft daar tijdelijk geen zin in.(ik snap niet waarom)wat moet ik hier nou meer?Ik zit er heel erg mee..Ik ben gewoon bang dat we geen vrienden meer blijven en dat ik me altijd zo blijf voelen..Heeft iemand goede raad voor mij?Of dingen die ik kan doen het te accepteren dat het uit is en we nu vrienden zijn?alvast bedankt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2004, 10:05
ScionOfBalance
ScionOfBalance is offline
Hij heeft jouw gedumpt, en das nooit leuk natuurlijk. Maar het leven gaat gewoon door, en jij zal ook wel weer een ander vinden. De enige raad die ik kan geven is dat je het van je afzet en je weer gewoon verder gaat met je eigen dingen. (Vind het wel laf van hem dat hij je via internet (msn?) dumpt... kan hij toch ook gewoon in je gezicht zeggen?)
Oud 19-04-2004, 10:38
Verwijderd
Als je er nog zo mee zit, is het misschien juist wel een goed idee om elkaar een tijdje niet te zien.
Daarna kun je de draad dan weer oppakken en vrienden worden. Dan hoeft hij niet bang te zijn om je weer te kwetsen en zich niet eventueel te ergeren aan je afhankelijkheid, en jij komt gemakkelijker over hem heen en hoeft niet bang te zijn dat het hem te veel wordt.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:00
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Jij wilt graag vrienden blijven maar als je zo over-enthousiast hem te hele tijd wil zien wil hij je niet eens zien...

Probeer het eerste te laten zakken, doe weer wat met vriendinnen, pak je leventje weer op en ga daarna pas kijken of goeie vrienden ook lukt. Denk nu eerst aan jezelf en niet aan je oude relatie, je moet echt zonder hem veder meid....het is over....
Oud 19-04-2004, 18:09
ZerO
ZerO is offline
Je snapt niet waarom hij je niet wilt zien( als vrienden) ?
Omdat het veel te vroeg is om met elkaar om te gaan als vrienden. Je bent erg kwetsbaar op dit moment en je moet gewoon even geen contact met hem hebben. Dat vind jij misschien niet leuk maar het is beter zo. Laat hem vooral met rust je komt nu over als een wanhopige ex en dat is erg vervelend. En ooh wat LAAG van hem om jou over de msn/mail te dumpen
Oud 19-04-2004, 19:37
Verwijderd
Ik zit in ongeveer dezelfde situatie, geef het wat tijd, ook voor jezelf om het te verwerken, soms is het beter om voordat je verder gaat met vriendschap beter om eerst wat afstand te nemen.
Sterkte iig
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:40
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Allereerst inderdaad extreem zwak van hem om je het na 2 jaar uit te maken over internet. Met een korte relatie, ok, maar na 2 jaar doe je dat soort dingen gewoon niet.

Maar ok, over op je vraag. Ik heb ongeveer het zelfde gehad. Het 2 weken (iets korter, ok... ) een relatie, zij maakt het uit (over internet....) en we hebben allebij gezegt: ''We blijven vrienden''.
We hebben elkaar een redelijke tijd niet gesproken. Ik denk dat we er allebij gewoon geen zin in hadden. Maarrrrr.... Na een maandje of 2-3 begonnen we weer wat meer met elkaar om te gaan en op dit moment kan ik me geen betere vriendin indenken dan datzelfde meisje.

Geloof me, geef het even de tijd. Trouwens, dat hij het uitmaakt, betekent niet dat hij zonder gevoelens zit. Ik durf te wedden dat hij het ook jammer vind, dat hij er ook mee in zijn maag zit. Ik zal je de verhalen die ik met me zussen heb meegemaakt besparen, maar jij bent niet de enige die er mee in zijn/haar maag zit. Hij moet er ook even achter komen wat jullie wel en niet doen als vrienden.

Maar echt, als je een paar maandjes wacht (en je vooral niet te veel opdringt, dit laat het waarschijnlijk alleen maar langer duren) zijn jullie binnen no-time weer dikke vrienden!!!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-04-2004 @ 11:38 :
Als je er nog zo mee zit, is het misschien juist wel een goed idee om elkaar een tijdje niet te zien.
Daarna kun je de draad dan weer oppakken en vrienden worden. Dan hoeft hij niet bang te zijn om je weer te kwetsen en zich niet eventueel te ergeren aan je afhankelijkheid, en jij komt gemakkelijker over hem heen en hoeft niet bang te zijn dat het hem te veel wordt.
Dit zou ook mijn verhaal kunnen zijn.
Oud 20-04-2004, 17:52
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
muurbloempje55 schreef op 19-04-2004 @ 10:39 :
hij heeft me nu gedumpt via internet.
Dit is nummer 1 in de lijst van de meest slechtste manieren om het uit te maken!!
Ik vind het heel lullig voor je, maar net zoals de andere zeggen laat het ff zakken en dangaat het wel weer.

Nu is de wond nog vers, maar als je elkaar een tijdje niet gezien hebt dan gaat het wel weer.

Als je er over wil praten, stuur dan ff een PM voor mijn MSN adres.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten