Beetje vage topic-titel, sorry.
Maar het gaat slecht met me. Ik heb een mijn halve leven darmproblemen gehad en had toen ook laxeermiddelen. Nu heb ik die problemen niet meer, maar ik vond laatst wel erg sterkte laxeermiddelen terug. Die slik ik nu weer, omdat ik mezelf echt haat. Ik heb boulimia gehad, maar er hard tegen gevochten waardoor ik het aardig heb overwonnnen. Daarna kreeg ik buien dat ik dagenlang alleen avondeten at. Nu wil ik afvallen. Terwijl ik weet dat het slecht is. Ik blijf die laxeer middelen maar slikken, Het ene in me zegt dat ik ze gewoon moet slikken, het andere zegt dat ik ze weg moet gooien. Maar dat lukt me niet. Ik slik en slik en slik. NU ga ik ook op fitness, en ik hoopte dat mijn ouders het zouden verbieden, maar nee hoor, ze vinden het goed en betalen het zelfs voor me. Ik wil dit helemaal niet, maar hetgene in me wat maar wilt afvallen is zo sterk. Bij am is het helemaal niet zo, daar heb ik geen 'tegenspraak'. ik word gewoon gek van mezelf. Ook mijn zelfhaat. ik vind alles echt verschrikkelijk aan mezelf. Zelfs mijn eigen stem, de dingen die ik zeg erger ik me altijd aan. Sorry beetje nutteloos iets, maar ik weet niet meer wat ik moet doen. Deze week moet ik gebeld worden voor het riagg, maar ik heb er totaal geen zin in.