Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou heel veel kaarsjes neerzetten en gebruik maken van de situatie: romantische avond er van maken.
|
Vast balen dat m'n computer niet werkt (en als tk op dat moment te forummen zat al helemaal).
Daarna gewoon verder in het boek lezen waar ik al me bezig ben. Als het overdag is is dat helemaal geen probleem en als het donker is gewook naar beneden en daar zijn er waarscheinlijk kaarsen aan en dan daar wat lezen.
|
Na 3 minuten duisternis staren heb ik al de neiging om de tv of computer aan te zetten omdat ik me verveel. Of dan wil ik een lampje aandoen omdat ik wil lezen. Of ik wil thee zetten in de waterkoker want ik heb dorst.
Ik ben verslaafd aan electriciteit ![]()
|
Als de electriciteit uit is gevallen ga ik iets doen wat ik nooit mocht doen. ik steek mijn vingers in het stopcontact.
Twee voordelen: 1 er gebeurt niets 2 niemand kan het zien
|
Verwijderd
|
Heb ik een keer gehad, in de avond, ineens was het pikke-donker... niet alleen binnen, maar ook overal op straat. 't Hele blok zat zonder stroom. Er liepen steeds meer mensen naar buiten en uiteindelijk zaten we met een hele groep op straat met allemaal kaarsen. Dat was echt raar, maar erg leuk. Het was lekker weer, dus het kon heel goed. Dat was echt gezellig
![]() Als nu de stroom uit zou vallen, zou ik alleen geen internet meer hebben, de laptop doet het nog zeker zo'n 8 uur. Dus dan ga ik fijn spelletjes op de laptop spelen ![]() Maar als die ook niet zou werken, dan zou ik huiswerk gaan maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is altijd wel eng.. *gaat een snoer-telefoon erbij kopen* |
![]() |
||
Citaat:
Een keertje was er in de herfst/winter de stroom op onze school uitgevallen. De noodverlichting ging aan, maar dat zijn van die kleine lampjes, dus het was best wel donker. Vooral in de garderobe/ kluisjes. In een hoek deed een noodlampje het niet en daar was het helemaal donker, dus wou iedereen daar gaan staan. Na een lange strijd had onze groepje die hoek bemachtigd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou de stop vervangen
![]() Als de oorzaak niet in huis ligt kun je weinig doen, ik zou wat gaan lezen en wachten tot de stroom er weer opkomt. Wat ik 's avonds zou doen weet ik niet, misschien wat met anderen praten of zo...
|
Overdag zou ik me toch wel vermaken (als het echt niet anders kan, zou ik altijd nog huiswerk kunnen gaan maken...). 's Avonds ga ik dan wel wat lezen of socializen met m'n familie en lekker vroeg m'n bedje in.
Ondertussen kook ik dan wel vanbinnen om dat de stroom het nog steeds niet doet, hoor.
|
|