Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 15:45
Hollandia
Hollandia is offline
Ik heb een vraagje met betrekking tot overgang van 4 naar 5VWO. Op het moment heb ik het profiel NT met ec1,2 en informatica. Maar ik denk dat ik NT niet ga halen, omdat mijn punt voor Natuurkunde en Scheikunde niet bijster hoog zijn. Ik zou wel overgaan met het huidige rapport. Zou ik nu nog naar 5VWO kunnen als ik van profiel ruil? Door bijvoorbeeld Ak en Gs2 in de zomer in te halen of zoiets? Weet iemand dat? Bedankt alvast.
Oud 06-04-2004, 15:58
Gothic
Gothic is offline
je moet wel overgaan met het andere profiel, dat betekent dat je dit jaar nog je profiel moet omzetten en dit jaar je vakken nog moet inhalen... je kunt namelijk niet met ontbrekende vakken overgaan
Oud 06-04-2004, 16:00
Verwijderd
ik heb het geluk dat ik alleen nog maar een stroom hoefde te kiezen in de 4de. Ik heb de natuurstroom gekozen, met ec1. We hadden alles verder hetzelfde met de maatschappijstroom. Ik kon geen natuurkunde dus ik ga E&M doen.
Raar dat dit niet op alle scholen zo is, ik vind ons systeem veel beter.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:18
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-04-2004 @ 16:58 :
je moet wel overgaan met het andere profiel, dat betekent dat je dit jaar nog je profiel moet omzetten en dit jaar je vakken nog moet inhalen... je kunt namelijk niet met ontbrekende vakken overgaan
Bedankt, op deze reactie zat ik dus te wachten.
Oud 06-04-2004, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Hollandia schreef op 06-04-2004 @ 18:18 :
Bedankt, op deze reactie zat ik dus te wachten.
nou sorry hoor, ik wou gewoon ff laten weten hoe het bij mij op school gaat
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:01
thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
Hollandia schreef op 06-04-2004 @ 16:45 :
Ik heb een vraagje met betrekking tot overgang van 4 naar 5VWO. Op het moment heb ik het profiel NT met ec1,2 en informatica. Maar ik denk dat ik NT niet ga halen, omdat mijn punt voor Natuurkunde en Scheikunde niet bijster hoog zijn. Ik zou wel overgaan met het huidige rapport. Zou ik nu nog naar 5VWO kunnen als ik van profiel ruil? Door bijvoorbeeld Ak en Gs2 in de zomer in te halen of zoiets? Weet iemand dat? Bedankt alvast.
Bij ons wast heel makkelijk, gs2 hoefde je maar 1 of 2 p's in te halen, ak begon bij ons pas in de vijfde. Er zijn zelfs mensen die halverwege de vijfde zijn overgestapt... maar over t algemeen ist heel goed mogelijk..

Je kun natuurlijk ook NG gaan doen.. scheelt echt in na en sk en hoef je alleen bio in te halen. Wat voor cijfers haal je btw op die vakken, dan?

grtz, thabomb
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:18
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 06-04-2004 @ 18:36 :
nou sorry hoor, ik wou gewoon ff laten weten hoe het bij mij op school gaat
volgens mij bedoelde ze het niet negatief hoor
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:36
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
Fatality schreef op 06-04-2004 @ 21:18 :
Ten eerste is het een hij

Ten wteede bedoelde ik het ook niet negatief, maar bij ons is dat dus helaas niet van toepassing
Oud 07-04-2004, 14:28
Verwijderd
Als je wilt weten hoe het op jouw school zit moet je het daar natuurlijk vragen, aan je mentor bijvoorbeeld

Maar om nu nog ak en gs2 in te halen lijkt me wel erg veel (al heb ik deze vakken zelf niet). biologie1,2 inhalen is dan misschien makkelijker, maar onderschat dat ook niet.. (bij ons zou je dan een heel boek + po van een boel uren in moeten halen :/)

Als ik jou was zou ik gewoon goed leren voor na en sk, dat kost waarschijnlijk de minste tijd Neem desnoods bijles!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 16:54
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
bij ons koos je in de 4e een stroom.. en geen profiel. Zo kon je altijd nog overstappen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:18
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Bij ons op school heb je ook stromen .
Een vriendin van mij doet nu nog Natuurstroom, met bijvak ges2. Natuurkunde en wiskunde B gaan niet echt goed en dus wil ze overstappen op E&M volgend jaar, met dan als bijvakken bio1+sk2 (ze wil HBO-v gaan doen). Nou, ze mag overstappen van de decaan, al is ze nu wel AK aan het inhalen, dat is geen probleem. Had ze geen ges2 gekozen als bijvak, dan was het overstappen niet gelukt, dat is namelijk te veel om in te halen.
Oud 07-04-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Fatality schreef op 06-04-2004 @ 21:18 :
owh dat dacht ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten