Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn kat kan heel vervelend miauwen (ze is doof en hoort zichzelf dus niet.. waarschijnlijk komt het daardoor) en soms erger ik me daar aan, maar het is zooo'n lieve schat.. dus nee, echt heel erg kan ik het niet vinden. Het gezoem van muggen 's nachts (in de zomer dan
![]() |
![]() |
|
mensen die denken dat als ze een paard hebben of alleen rijden denken dat jij beter bent dan iedereen. bv als je er afvalt dat ze dan er iets van zeggen!! of niet weet hoe iets heet en je daar gelijk op afkeuren. of als je op straat aan het paardrijden bent mensen beginnen te tuuten! (heb ik geen last van want ze schrikt toch niet)
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oude mensen die hun hond vetmesten en dan trots verkondigen dat het zo'n rustig beestje is en nooit aan de lijn trekt. Ja, dat krijg je als hij hoogstens 100 meter achter elkaar kan waggelen.
![]() Sowieso mensen die hun huisdier laten bedelen, de vlaschaaltjes leeg laten likken, chocola geven (dit is giftig voor honden!), of volstoppen met stukjes kaas en ander ongezond spul. Oh ja en ik heb een hekel aan vegetariërs die hun kat groenvoer geven. En als klap op de vuurpijl mensen die hun hond niet opvoeden en jaren later de hond voortdurend uitkafferen, omdat hij zo ongehoorzaam en ongeremd is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En die vraag stelde ik trouwens om even veilig te stellen dat het hier niet gaat om het dier zijnb elang maar jouw belang, dan weten we duidelijk waar we het over hebben. |
![]() |
|
dat ik vandaag een hond van het kruispunt moest halen, omdat ie van z'n erf wasgelopen en dan te horen krijg: Ja, sorry, doet ie wel vaker
Of mensen die een hond hebben, maar 'm totaal niet begrijpen. Och, het grootste probleem bij dieren vind ik dat ze zoveel last hebben van mensen. Van de week was er weer een pup verzopen door iemand... Jah, je maakt wat mee op de dierenambulance. zo van: Ow, die pup willen we toch maar niet, verzuip m dan maar Mensen ![]()
||
Citaat:
Voorbeeld: Waar ik woon kan je heerlijk in de omgeving paardrijden, er is strand in de buurt een polder waar je je gang kan gaan enz. Er is dan ook geen paardenstal midden in het dorp. Toch struikel je over de paardenstront. Ja dan heb ik zoiets van "dit is niet nodig" Als je de ruimte hebt om ergens te gaan rijden waar niemand er last van heeft dan doe je dat toch daar en dan ga ja toch niet door het dorp rijden. Ikzelf doe dat ook niet.
|
Ik vind het vreeeeselijk irritant dat veel mensen niet nadenken voor ze een huisdier aanschaffen! Zien ze een beestje in de winkel: ahhh, wat schattig! Kopen ze meteen een kooi, voer en bodembedekking en mee naar huis. Ondertussen weten ze nog niets van hoe je het beestje moet houden. Soms gaan ze dat dan nog opzoeken, vaak niet, wordt het beestje vaak verkeerd gehouden.
En dan, na een tijdje, is het beestje niet meer interessant, en dan kwijt het weg in zn kooitje, of wordt het terug gedumpt bij de dierenwinkel of asiel, of wordt het in de natuur gezet (waar het diertje natuurlijk nooit kan overleven!!) Wat ik op zich niet irritant vind, maar wel jammer, is dat mensen zulke vreselijke vooroordelen hebben over ratten. Ratten zijn geweldige huisdieren. Ontzettend mensgericht, ze zullen vrijwel nooit bijten, je kunt ze los laten lopen, zelfs mee naar buiten nemen..... wat is er nu mis met ratten? De staart natuurlijk.... ![]() Die staart heeft namelijk hele enge tanden die heel hard bijten ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |