Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jaren 30 stijl met mooie brede dakrand en dergelijke. Houten vloeren. Liefst geborsteld parket want dan kun je gewoon alles laten vallen, deuken vallen niet op. Dat is maar goed ook want die 3 katten, cavia en konijn maken anders van die krassen in de gelakte vloer. Overal veel hout trouwens. Muren in lichte kleuren, niet wit. Overal boekenkasten en verder niet te veel prullen. Heel grote eettafel, zeker voor 6 personen. Ook een tafel in de ouderwetse keuken. Iedereen een eigen kamer. Niet alleen de kinderen, ik ook. En een lekker ruime tuin, deels met fruitbomen en groente, deel gras met een geit en een deel om te relaxen. Op eht gras moeten trouwens ook madeliefjes om kettingen mee te kunnen rijgen. En een kampvuurplaats of vuurkorf. Gewoon een -naar mijn mening- gezellig huis. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als het realistisch moet zijn dan neem ik genoegen met een leuk appartementje in een grote stad, zoals New York of London. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waar veranda's al niet voor kunnen zorgen....
||
![]() |
Citaat:
![]() hehe vaak heb ik dat ook met mensen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn droomproject: een appartementen complex AAN een kerk. sijl van de kerk: liefst florentijns model uit de renaissance, of een laat gohtische kerk in engelse stijl, met fijn beeldhouwstructuren in de kruisgewelven. het middenschip is de entree, en vanuit de zijschepen ontstaan de appartementen, die naar buiten toe gebouwt worden op de plekken waar normaal de steunberen zitten (luchtbogen aan de buitenkant van de kerk. zo zie je in de zijschepen moderne architectuur, tussen de oude kerk van de kerk opgaan. de rest zit aan de buitenkant. de appartementen zitten in 2 lagen boven elkaar, verder niet, anders belemmeren zij de lichtinval via de glas in lood ramen naar het middenschip, waardoor het magische van de kerk zou verdwijnen. de appartemneten op de begane grond hebben een ruime tuin met achterin oude grote bomen. de appartementen op de 1e verdieping een enorm dakterras. dit mensen, worden natuurklijk geen suffe appartementen voor je opa en oma, zodat die de kerk naast hun deur hebben. want de stijl van inrichting van de kerk endergelijke zullen daarvoor niet bestemd zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |