Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 19:51
Susanne
Susanne is offline
Ik denk dat wel veel mensen een vleugel willen met een brede oprijlaan en mooie boompjes aan de zijkant, maar dit zal voor velen niet zijn weggelegd..
Waar moet jouw huis dan wel aan voldoen? Hoe wil jij later je huis in richten? Heel ruim met bijvoorbeeld veel design, of meer het massa-ikea idee, of ben je zelf misschien super creatief? Ben je van plan aparte kamers te creeren om te wassen, kids te laten spelen, slapen etc etc, of ben je meer van de ruime inrichting? Wil je bijvoorbeeld hip keukengerei, of doe je het wel met het hema-spul of maakt het je helemaal niets uit?
Oud 04-04-2004, 21:18
rodina
rodina is offline
-bungalowtje in de duinen, met grenzend aan de achtertuin bos, 200 meter bij de voortuin vandaan strand.

-veel ramen.

-tuintje

-privacy

en verder boeit het niet.
Oud 04-04-2004, 21:23
battlestar
battlestar is offline
zo'n oud jaren 30 herenhuis lijkt me geweldig, veel glas in lood, hoge plafonds, hoge ramen, ornamenten, schuif/klapdeuren

meubels allemaal antiek maar niet te klassiek, niet te veel kleine prullaria, geen kitsch.
bang&olufsen stereo+tv installatie, (moderne) kunst aan de muren
wel een redelijk strakke keuken, maar wel gezellig
moet wel een tuin bij zitten of een groot dakterras, ik moet iig naar buiten kunnen

mijn kinderen moeten wel een eigen kamer hebben dan, en evt. studeerkamer erbij, zolder zou ook mooi zijn.

het liefst aan de rand van het centrum of in de stad zelf, als het maar niet te ver overal vandaan is (ik moet alles iig op de fiets kunnen bereiken), maar er moet wel een parkeergelegenheid zijn

nee, een nieuwbouwhuis lijkt me nix, nadeel aan zo'n oud huis is dan wel dat er veel onderhoud aan zit, maar dat moet mijn vriend/man dan maar doen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 21:27
Apomes
Apomes is offline
dat is niet moeilijk voor mij (OPGEPAST: gekke (idioote) fantasie volgt )

Wit, Tempel achtig met ionische zuilen, in de voortuin links en rechts van het 'huis' twee 4 meter hoge beelden van Apollo en Hermes in Marmer

Volgt u mij naar binnen

1 grote hal met rood tapijt, opzij terug allemaal ionische zuilen en ertussen 2-meter hoge marmere beelden van alle olympsiche goden, op de wanden griekse schilderijen uit de renaissance (replica's), onderste verdieping geen kamers

Grote trap naar boven

6 kamers (alle kamers in griekse oudheid stijl, behalve badkamer die mag in romeinse stijl )
Voor elke deur staan weer 2 beelden van 2-meter hoog (apollo & Hermes)

1: slaapkamer
1: woonkamer
1: keuken
1: badkamer
1: rommelkamer
1: bureau

zoals je ziet, zal ik nog lang kunnen sparen of mss die superpot winnen zoals in amerika van 200.000.000 $
Oud 04-04-2004, 21:30
thunder110
thunder110 is offline
Nou ja, het gaat hier om droomhuizen, of het ooit haalbaar is weet ik niet. Maar dan zou ik een grachtenpand willen bewonen in Amsterdam (centrum), of een herenhuis aan de Amstel.

En anders een mooi pand in oud-west, oud-zuid, of een studio in de binnenstad.

Qua interieur wordt het respectievelijk design of een combinatie massaproducten en design.
Oud 04-04-2004, 21:50
jaimster
jaimster is offline
Ik wil later een oud huis uit 1860..mag ook wel 10 jaar later
Veel licht in en veel groen rondom het huis...

minimaal:
3 badkamers
5 slaapkamers
2 kleedkamers
1 studeerkamer
1 ontvangstkamer
1 eetkamer
1 huiskamer
1 keuken
1 washok
....ik ga later als ik groot ben héél rijk trouwen

en veel van phillip starck in m'n huis en veel ander design....
ja dat was het wel...
Oud 05-04-2004, 08:37
Susanne
Susanne is offline
Oh, ik wil later wel een supergroot huis, een soort vinnex-idee met erg veel dezelfde huisjes op elkaar undoweiter. En wil ook een brede oprijlaan, met mooie boompjes aan de zijkant die in de zomer van die rose bloesems hebben Inrichting wil ik heel ruim houden, bijvoorbeeld een televisie en 2 stoeltjes of zo en verder niets, dat vind ik echt tof. Wat de kamers betreft; ik wil ze zo symmetrisch mogelijk hebben, met heel grote vazen of boedda's of andere stoere beeldjes die ik heb meegenomen van al m'n wereldreizen Verder wil ik het zo origineel mogelijk hebben, keukengerei en dat soort dingen heb ik nog nooit zo over nagedacht, interesseert me nu ook nog niet
Oud 05-04-2004, 08:57
Verwijderd
Ik wil twee huizen, een groot huis in Limburg (een mooie ruime klassieke villa met twee gargaes) en eentje in Oostenrijk (met zwembad in de tuin) ofzo. Of noord-italie lijkt me ook bruut. Maar dat zal toch wel niet lukke....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 09:18
beuk
beuk is offline
Een mooi oud grachtenpand, met statige zware deuren, veel hout, houten vloeren die enigszins kraken. Veel boekenkasten, hier en daar een plant. Oude banken waar je lekker in wegzakt. Een riant dakterras waar je lekker in de zon kan zitten.
Een ruime keuken waar je fatsoenlijk kunt koken.
Steriel witte minimalistische ruimtes zijn aan mij niet besteed. Ik wil m'n troep kunnen laten slingeren zonder dat het echt een chaos wordt.
Midden in het centrum van een middelgrote oude stad, alles op loopafstand, en altijd parkeerplek voor de deur.
Oud 05-04-2004, 09:25
cyntha
cyntha is offline
Het maakt mij eigenlijk niet uit wat voor huis ik later heb, als ik er maar gelukkig ben. Maar het liefste wil ik een niet al te groot huis met veel ramen en een tuin. Dat wordt dus niet zo moeilijk zoeken voor mij
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 09:28
Dolores
Dolores is offline
Geen idee, maar het staat iig in Frankrijk.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 10:17
alguien
alguien is offline
Heb je dat huis gezien van die ontwerpster van Baby Fat Fashions bij Cribs...? OMFG!!! Dat is bijna te asociaal. Ik denk niet eens dat ik daar zou willen wonen.
Mijn droomhuis is een oud huis met hoge plafonds, brede vensterbanken waar je op kunt zitten, glas in lood e.d. Dat vind ik zo mooi, die hoge plafonds lijken me alleen best moeilijk schoon te maken, maar ach dan neem ik gewoon een schoonmaakster. Dat kan ik dan ook wel betalen, als ik zo'n huis kan betalen Ik wil sowieso een piano die in de woonkamer prijkt, en venetiaanse maskers aan de muur. Verder zou een grote tuin ook niet verkeerd zijn.

Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 10:19.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 10:34
Daan
Daan is offline

Dit is wel een lekker huisje.
-8 slaapkamers
-eigen heliport
-9 badkamers
-5000 vierkante meter woonoppervlak
-1000 vierkante meter terras
-eigen strand
voor 'slechts' $ 17.000.000
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 11:59
beuk
beuk is offline
Citaat:
kakker4life schreef op 05-04-2004 @ 11:34 :
~
mja, maar je tikt één keer je wijntje om en je betaalt je scheel voor een nieuw tapijt.. niks voor mij
Oud 05-04-2004, 12:17
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik wil een mooi oud grachtenpand. Het moet er heel klassiek uitzien met een donkere vloer, lambrisering en andere ornamenten. Maar met high-tech apparatuur; plasma tv, B&O elektronica etc.
Ik heb niet echt nagedacht over de inrichting. Beetje modern en klassiek met houten meubels, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:19
Verwijderd
Hmm...

Ik wil later graag een huis met de woonkamer niet op de begane grond, maar op de eerste verdieping - en dan de slaapkamers bijvoorbeeld wel op de begane grond, of op de tweede verdieping.

Verder houd ik van kleur, vooral lichte houtkleuren en verder standaardkleuren als groen, geel, rood en blauw. En mijn badkamer wil ik graag blauw betegeld.

En als ik echt gruwelijk rijk ben wil ik als vloer van mijn badkamer een aquarium, maar dat zit er niet in
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:23
Saimun
Saimun is offline
Als het maar een veranda heeft
Oud 05-04-2004, 12:40
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:43
Verwijderd
Citaat:
ZoHee schreef op 05-04-2004 @ 13:23 :
Als het maar een veranda heeft
Inderdaad. Een veranda en veel grote, hoge ramen. Liefst met aan de bovenrand zo'n beetje glas in lood.
Jaren 30 stijl met mooie brede dakrand en dergelijke.
Houten vloeren. Liefst geborsteld parket want dan kun je gewoon alles laten vallen, deuken vallen niet op. Dat is maar goed ook want die 3 katten, cavia en konijn maken anders van die krassen in de gelakte vloer. Overal veel hout trouwens.
Muren in lichte kleuren, niet wit.
Overal boekenkasten en verder niet te veel prullen.
Heel grote eettafel, zeker voor 6 personen. Ook een tafel in de ouderwetse keuken.
Iedereen een eigen kamer. Niet alleen de kinderen, ik ook.
En een lekker ruime tuin, deels met fruitbomen en groente, deel gras met een geit en een deel om te relaxen. Op eht gras moeten trouwens ook madeliefjes om kettingen mee te kunnen rijgen. En een kampvuurplaats of vuurkorf.
Gewoon een -naar mijn mening- gezellig huis.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:23
Faery
Faery is offline
Mm. Woonbootje.
Oud 05-04-2004, 14:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
meerdere huisjes

1. leuk pandje/appartement aan brouwersgracht, mix klassiek met modern, veel kunst

2. kasteeltje ergens in schotland of frankrijk, lekker klassiek maar wel comfortabel. beetje herstellen en hier en daar verbeteren (verwarming zou fijn zijn)

of (liefst en maar mag ook of zijn)

2. oud klooster/fabriek/kerk ofzo. of heel industrialistisch (fabriek/ loods) of juist meer mediteraan(klooster/wijnmakerij ofzo) beetje zoals huis Paulina Rubio (oude blablafabriek als ik me goed herriner met uitzicht op barcelona, zie mtv cribs) of zoals in blairwitch 2 (ja kutfilm) dat gebouwding midden in het bos.
inrichting strak (de stoelen van die kerel die laatst die film met al die moteren heeft gemaakt)
Oud 05-04-2004, 14:17
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 04-04-2004 @ 22:30 :
Nou ja, het gaat hier om droomhuizen, of het ooit haalbaar is weet ik niet. Maar dan zou ik een grachtenpand willen bewonen in Amsterdam (centrum), of een herenhuis aan de Amstel.
Ik ook!
Oud 05-04-2004, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 05-04-2004 @ 14:23 :
Mm. Woonbootje.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 14:57
Verwijderd
een appartement zoals beschreven in de ontdekking van de hemel lijkt me wel wat...
of een oud en statig herenhuis met veel kamers en ingericht met oude/oud uitziende meubels. zodat het er wel een beetje rommelig uitziet maar wel erg gezellig...
plaats maakt me niet zoveel uit maar mocht het midden in de stad staan wil ik nog een schattig klein huisje aan een meer waar je kan zwemmen enzo...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 15:24
Verwijderd
hmm *denkt na*

offtopic: daarom is The Sims best een leuk spelletje, zelf je huisjes ontwerpen enzo

Maarem tja. Gewoon niet al te groot, met voornamelijk Ikea-spul omdat dat zo lekker goedkoop is, maar het mag wel een beetje opgevrolijkt worden met iets heel aparts ofzo. Niet heel erg veel kleur, beetje neutraal. Groot 2-persoonsbed en een super lekkere bank en een houten vloer ennem... grote ramen met lichte gordijnen, zodat er lekker veel zon naar binnen komt...

Is er uberhaupt wel iemand die al deze posts leest?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2004, 15:29
frozenfountain
frozenfountain is offline
Een herenhuis aan de Amstel wil ik ook wel.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 16:40
mmuddy
mmuddy is offline
ik wil een kasteel.
Oud 05-04-2004, 17:02
Fleur
Fleur is offline
Liefst een 3 kamer woning in Amsterdam.
Ik zou het inrichten met vooral IKEA spullen en dan wat aparte spullen er bij en persoonlijke dingetjes (moet wel echt _mijn_ huis worden)
Ik denk dat ik het vrij rustig zou houden qua meubels en dan hier en daar wat gekleurde dingen om het vrolijk te maken.
Verder veel hout en misschien 1 muur of een deel in een aparte kleur.
Ik zou vragen of mijn vriend een mooi schilderij wil maken en dat ergens ophangen.
Oud 05-04-2004, 17:11
Maija
Maija is offline
Ik wil een woonboot,

Ik woon nu zo'n villa (zie oprijlaan van 30 meter .. weet je hoe lang fietsen alleen al..), en dat is veel te veel werk, ivm met tuin enzow.. en de poetsvrouw/tuinman komen maar 1keer per week..
Dus poetst mn moeder zich nogsteeds kapot... neej neej.. liever klein gezellig, dan zo'n groot shithuis waar ik nu in woon!!
Oud 05-04-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
BizZz schreef op 05-04-2004 @ 18:11 :
Ik wil een woonboot,

Ik woon nu zo'n villa (zie oprijlaan van 30 meter .. weet je hoe lang fietsen alleen al..), en dat is veel te veel werk, ivm met tuin enzow.. en de poetsvrouw/tuinman komen maar 1keer per week..
Dus poetst mn moeder zich nogsteeds kapot... neej neej.. liever klein gezellig, dan zo'n groot shithuis waar ik nu in woon!!
Geef maar aan mij.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 17:15
Maija
Maija is offline
GRAAG.. maar mischien ligt ut ook aan mn ouders die erin wonen!!
Oud 05-04-2004, 17:39
Nuck
Nuck is offline
Een grachtenpand in Amsterdam of een mooi buitenhuis ergens met veel ruimte .
Oud 05-04-2004, 18:03
snoodaard
snoodaard is offline
Wel dope dat niemand realistisch is . Want dat was toch niet de inslag van dit topic, right ?

Ik wil een huis waar ik me thuis voel, hoe dat er op dat moment uit gaat ziet weet ik niet. Qua inrichting moet het met niet té steriel zijn. Wat luxe en design sluit ik hier dus zeer zeker niet mee uit. De enige concrete eisen die ik op dit moment heb is het hebben van een luxe badkamer, een grote slaapkamer met erg comfortabel bed, een daktaras en in de woonkamer een echte vensterbank, maar die maak ik zelf wel.

Natuurlijk is een statig herenhuis, een geweldig grachten pand, een betoverend kasteel of een onbetaalbaar nep-huis in Amerika wel leuk, maar laten we eerlijk wezen, het merendeel eindigt toch wel in een rijtjes huis of op 3 hoog nog steeds de droom van een vrijstaand landhuis achter na jagend. Dus lijkt het me eerder prioriteit om me lekker te voelen op de plek waar ik moet zitten tot ik mijn droom heb verwezenlijkt.

Hoe dan ook, leuk topic Sus
Oud 05-04-2004, 18:09
Daan
Daan is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 05-04-2004 @ 19:03 :
Wel dope dat niemand realistisch is . Want dat was toch niet de inslag van dit topic, right ?

Ik wil een huis waar ik me thuis voel, hoe dat er op dat moment uit gaat ziet weet ik niet. Qua inrichting moet het met niet té steriel zijn. Wat luxe en design sluit ik hier dus zeer zeker niet mee uit. De enige concrete eisen die ik op dit moment heb is het hebben van een luxe badkamer, een grote slaapkamer met erg comfortabel bed, een daktaras en in de woonkamer een echte vensterbank, maar die maak ik zelf wel.

Natuurlijk is een statig herenhuis, een geweldig grachten pand, een betoverend kasteel of een onbetaalbaar nep-huis in Amerika wel leuk, maar laten we eerlijk wezen, het merendeel eindigt toch wel in een rijtjes huis of op 3 hoog nog steeds de droom van een vrijstaand landhuis achter na jagend. Dus lijkt het me eerder prioriteit om me lekker te voelen op de plek waar ik moet zitten tot ik mijn droom heb verwezenlijkt.

Hoe dan ook, leuk topic Sus
Oh, realistisch.
Als het realistisch moet zijn dan neem ik genoegen met een leuk appartementje in een grote stad, zoals New York of London.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 18:13
Otis
Otis is offline
ik wil een leuke studio met uitzicht op de eiffeltoren en een marmerenvloer en een jacuzzi.Parijs dus!
Ook wil ik graag een beschilderd plafond en een rode leren chaisse-longue met een geile man daarop, halfnaakt.
Ik wil een grote huiskamer met open haard.
ik wil een grote keuken met een kok en een typisch amerikaanse dikke ijskast.
ik wil een ronddraaiend shagadelic bed.
ik wil een soort hugh hefner appartement maar dan niet met vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 18:15
Laïs
Laïs is offline
Ik heb duizeeeend droomhuizen,voor iedere Elien van mij eentje.

Alleszins wil ik een grote rommeltuin,zoals de vader van een vriendinnetje van mij. zooo mooi. met zelfgemaakte beelden erin [die ik laat maken natuurlijk] en verwilderd gras,die we niet laten ontmossen,want dan zakt het niet meer zo in.

en ook wel een mengeling van oud/modern. we zien wel wat het wordt,in de krant staan er soms mooie ombouwingen. die ik natuurlijk direct ook wil. maar waarschijnlijk wordt het toch een saai rijtjeshuis. met een leuke inrichting voorgevel doet me niets.
Oud 05-04-2004, 18:17
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
mijn droomhuis...tja..euh...

ik vind eigenlijk alles best..zolang dr maar een mooie tuin bij zit...en het huis in een land waar de zon altijd schijnt
Oud 05-04-2004, 19:37
Maija
Maija is offline
Ik wil een grote woonboot,
Of zo'n herenhuis aan een gracht.. met mooie brede vensterbanken.. enzow..

Er moet tenminte water in de buurt zijn..
Oud 05-04-2004, 19:40
Stefanie
Stefanie is offline
Een hele grote villa met veel en hele ruime kamers En een huishoudster natuurlijk, want ik ga niet zelf al die kamers schoonmaken

*zoekt plaatje*

Dit huis is echt supermooi!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 21:11
Verwijderd
een grachtenpand met een huiskamer, keuken, slaapkamer, logeerkamer, een badkamer en een bibliotheek/werkkamer... ik zou iedere kamer anders willen inrichten, van klassiek met burberryruit, tot minimalistisch in de jaren 80 stijl...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 13:25
Saimun
Saimun is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 05-04-2004 @ 20:40 :
Een hele grote villa met veel en hele ruime kamers En een huishoudster natuurlijk, want ik ga niet zelf al die kamers schoonmaken

*zoekt plaatje*

[afbeelding]

tja komt toch weer een beetje door de veranda he
Waar veranda's al niet voor kunnen zorgen....
Oud 07-04-2004, 22:04
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline

WOONBOOT! Maar oke, dit is dan niet zo'n mooie...

En nog iets, ik vroeg me af om meerdere mensen dit wel eens hebben. Altijd als ik ergens langs rij/fiets en ik zie een huis/schuur/pakhuis of iets dergelijks staan, krijg ik helemaal zin om het te verbouwen en in te richten en te verven enz.
B-tje vreemd he
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 08:33
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 07-04-2004 @ 23:04 :
[afbeelding]

WOONBOOT! Maar oke, dit is dan niet zo'n mooie...

En nog iets, ik vroeg me af om meerdere mensen dit wel eens hebben. Altijd als ik ergens langs rij/fiets en ik zie een huis/schuur/pakhuis of iets dergelijks staan, krijg ik helemaal zin om het te verbouwen en in te richten en te verven enz.
B-tje vreemd he
heb ik ook
hehe vaak heb ik dat ook met mensen
Oud 08-04-2004, 08:50
Stevill
Stevill is offline
Een gotishe kerk vol maagden zal voldoen.
Oud 08-04-2004, 09:08
Verwijderd
Zolang ik maar een

Een gewone koelkast heb

Zo'n oven

Heb om bier koud te houden

Ben ik tevreden
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 09:56
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 05-04-2004 @ 19:03 :

Ik ga later als dokter veel centjes verdienen en met een rijke kerel trouwen, best realistisch toch
Oud 08-04-2004, 12:41
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 05-04-2004 @ 20:40 :

*zoekt plaatje*

[afbeelding]

damn die wil ik
Oud 08-04-2004, 13:14
Verwijderd
hmm leuke vraag!!
mijn droomhuis is een enorme oude boerderij (ik vervang wel de dakbedekking door goede dakpannen). lekker dicht bij amsterdam, maar toch buiten de stad. lekker groot stuk land erbij waar ik een enorm terras, groot grasveld (met de kindjes en beestjes spelen ), zwembad, tennisbaan, enz. kan laten aanleggen.
en dit moet het huis dan nog hebben:
6 slaapkamers
2 logeerkamers
1 grote huiskamer, met open haard natuurlijk en veel zachte kussens, banken, grote tafel waar we gezellig kunnen zitten spelletjes doen enz.
1 grote keuken met lekker veel ruimte en grote ijskasten met ijsblokjes makers
1 grote eetkamer
2 studeerkamers (voor mij en mijn man ieder 1)
4 badkamers (1 voor mij en mijn man, 1 voor mijn dochters, 1 voor mijn zoons en 1 voor de gasten)
1 fitnesszaal
1 washok
1 rommelkamer
en bij elke slaapkamer een kleedkamer (aanliggende kamer voor de kleren)
2 dierenkamers (met speeltjes voor mijn katten, konijntjes, enz.)
1 kamer voor mijn huishoudster die ook nog eens de oppas van mijn kinderen is als mijn man en ik werken.

zo dat was het wel zo'n beetje...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 05-04-2004 @ 19:13 :
chaisse-longue met een geile man daarop, halfnaakt.
waarom niet naakt?

mijn droomproject:

een appartementen complex AAN een kerk.
sijl van de kerk: liefst florentijns model uit de renaissance, of een laat gohtische kerk in engelse stijl, met fijn beeldhouwstructuren in de kruisgewelven.
het middenschip is de entree, en vanuit de zijschepen ontstaan de appartementen, die naar buiten toe gebouwt worden op de plekken waar normaal de steunberen zitten (luchtbogen aan de buitenkant van de kerk.
zo zie je in de zijschepen moderne architectuur, tussen de oude kerk van de kerk opgaan. de rest zit aan de buitenkant. de appartementen zitten in 2 lagen boven elkaar, verder niet, anders belemmeren zij de lichtinval via de glas in lood ramen naar het middenschip, waardoor het magische van de kerk zou verdwijnen.
de appartemneten op de begane grond hebben een ruime tuin met achterin oude grote bomen. de appartementen op de 1e verdieping een enorm dakterras.

dit mensen, worden natuurklijk geen suffe appartementen voor je opa en oma, zodat die de kerk naast hun deur hebben. want de stijl van inrichting van de kerk endergelijke zullen daarvoor niet bestemd zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:10
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 08-04-2004 @ 16:04 :
waarom niet naakt?

(..)
Er moet ALTIJD wat te raden overblijven
Reageren

Regels voor berichten