Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb zo'n uberfoute Quicksilver bloemen surfbroek.
Maargoed volgens mij heb ik nog een weddenschap staan om in string op een lokaal nepstrand rond te lopen. Verder zijn van die strakke zwemshorts ook lekker fout en dus eventueel de aankoop waard.
|
Ik ben een btje verslaafd aan bikini's kopen
![]() Wil voor deze zomer iig nog een zwarte, en een turkwaas. ![]()
|
Ik heb een roze, een turkoise en een zwarte.
Voor dit jaar weet ik het nog niet.. Ik wil altijd minimaal 2 bikini's met hetzelfde model, dan hoef je geen randjes te smeren ![]() Die fruitbikini's vind ik wel lauw, gewoon met kersen ofzo erop ![]()
|
![]() |
van hunkmoller (hoe fout) zwart met gekleurde bloempjes, bovenstuk heeft geen bandjes soort .. hoe noem je dat ook alweer.
en groene van h&m van vorig jaar->bovenstuk zit prima maar broekje staat lelijk -> dat combo idee is wel goed idee
|
![]() |
Ik heb zelf nog een feloranje triangel bikini van Ralph Lauren, vorig zomer heb ik die het meest aan gehad maar is een beetje verkleurd door het weer en zo dus er moet wel weer een nieuwe komen.. Verder heb ik nog een rose triangel maar heb ik niet veel aangehad vorig jaar, weet niet waarom
|
Ik heb een vrij korte lichtblauwe met oranje bloemen (wel gewoon boxer model) en een wat langere blauw met oranje speedo. De speedo heb ik toch het meeste aan omdat ik daar ook in kan werken en die korte is toch eigenlijk net iets te kort
![]() verder ben ik niet echt van plan om een nieuwe te kopen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo...zucht...frustratie...k ben namelijk al 3x wezen winkelen op zoek naar een bikini....iedere keer...mission failed..!
||
![]() |
Citaat:
Zelf had ik al: -een zwarte triangel-bikini van Mango -een mango-kleurige triangel-bikini van Mango (eigenlijk is het topje te klein) -een turqoise triangel-bikini met palmbomen, met een broekje met pijpjes van H&M (beetje uitgelubberd a la H&M) -een blauwe beugelbikini van Bien Bleu (niet zo leuk, dus draag ik niet vaak) En nieuw gekocht: -een beige/rode polkadotten triangel-bikini van Otto -een witte triangel-bikini met roze bloem op tiet en broekje van Venice Beach, ook van Otto (lui ![]() En ik wil van Lascana ( ![]() Ik houd van nieuwe bikini's, alleen niet van bikini's kopen. Triangelbikini's vind ik het mooist, maar niet met van die enge touwtjes en al helemaal niet bij het broekje.
Laatst gewijzigd op 18-03-2004 om 20:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed, ik heb dus een zwart/witte triangel-bikini, een groen/gele triangel-bikini en een paars/roze/oranje halterbikini |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onzeker WeAreOne | 15 | 03-06-2014 11:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Naakt in de sauna Myraatje | 5 | 13-05-2014 17:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
striae foreveryoung16 | 5 | 17-11-2012 11:52 | |