Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb in Amerika gewoond
![]() ![]() OK, here we go: Weet niet op welk vliegveld je aankomt, hoop JFK, Newark is namelijk een afschuwelijke luchthaven. Ga NIET met de metro naar de stad, dat is afschuwelijk, pak gewoon de bus, is net zo snel als een taxi, maar 4x goedkoper. Buiten alle toeristische bezienswaardigheden (Times Sq., ESB (ga trouwens een keer overdag en een keer 's avonds het Empire State op ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nou ja, was het wel zo'n beetje, hoop dat je er wat aan hebt, en have fun! Ow, zie dat je al wel 21 bent, geen probleem dan met uitgaan! ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh, en doe NIET die special boat tour naar the Statue of Liberty. Ja, OK, op zich is het wel leuk, maar ik geloof dat je nu niet meer naar binnen mag in het beeld zelf enzo. Ik vond het leuker om de ferry naar Staten island te nemen, en dan vaar je langs het Statue. De ferry kost trouwens niks
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou zeggen naar eigen ervaring: WTC op... maar helaas kan dat niet meer ![]() Central Park is zo relaxt, je loopt gewoon het ene moment tussen de wolkenkrabbers en het andere tussen het groen! Die ferry heb ik ook gedaan, gewoon heen en weer en dan kom je langs het Vrijheidsbeeld. Leuk dingetje: op Times Square kan je naar binnen kijken bij TRL van MTV, erg leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben wel 21, maar ik ga met mn ouders, dus van uitgaan zal wel niet zo heel veel komen helaas. Doe ik nog wel eens overnieuw als ik er met vrienden ben
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
misschien kom ik je wel tegen haha ik ga nl maandag naar new york ![]()
|
Ik zou toch naar Ground Zero gaan, ben er ook geweest. Voelde me eerst heel opgelaten om daar als toerist een beetje te gaan kijken, maar het heeft wel veel indruk op me gemaakt, zeker als je de boodschappen leest die mensen hebben opgeschreven.
Central Park, vind ik 1 van de mooiste plekken van de stad. Century 21, maar alleen als je veel tijd hebt, anders moet je echt geluk hebben en in 1x iets moois vinden. Alleen de pashokjes daar vond ik erg ![]() Loop gewoon rond in Lower Manhattan, Greenwich Village, Soho, Little Italy, Chinatown, Lower Eastside, allemaal redelijk dicht bij elkaar (desnoods neem je de bus een paar haltes) maar allemaal totaal verschillend. South Street Seaport (Lower Eastside), en dan 1 van de piers daar (weet het nummer niet meer), heb je veel winkels. Washington Square Park, is maar klein, maar er zijn wel vaak optredens van straatartiesten en van alles en nog wat. Als je een beetje geinteresseerd bent in geschiedenis: Tenement Museum (Lower Eastside), is een huis (huurkazene) waar ongeveer 100 jaar geleden allemaal immigranten woonden. Worden verschillende rondleidingen gegeven in het huis en in de buurt over immigranten in de 19e/begin 20e eeuw. Misschien kun je je nog aanmelden(mtv.com) , dan kun je soms een opname van mtv bijwonen voor bv TRL. Macy's, groot warenhuis, en alles is goed te betalen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Method Acting met Robert Castle uit New York ITNY AMSTERDAM | 1 | 26-08-2010 19:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kindermishandeling door autoriteiten in New York Verwijderd | 41 | 07-12-2004 20:01 | |
Concorde verliest staart tijdens vlucht naar New York Gatara | 16 | 17-11-2004 21:06 | |
Muziek |
Politie New York vreest rappersoorlog Main | 14 | 05-11-2002 13:07 | |
West-Nijl virus in New York! Rabbi Daniel | 21 | 14-08-2002 15:12 |