Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 23:12
alanis
alanis is offline
Ik was een paar weken geleden echt keiverliefd op een jongen die ik pas twee keer gezien had (en ook in bed had) enzo, maar ik merkte dat het al snel minder werd, omdat we minder contact kregen. Ik ben dus niet meer verliefd. Nou is iedereen in mijn omgeving ontzettend verbaasd dat ik dat niet meer ben, omdat ik echt helemaal hotel de botel was van hem...
Ik weet nu dus dat ik ontzettend snel verliefd word, maar dat het ook zo weer over kan zijn....
Herkent iemand dit??
Oud 27-03-2004, 01:10
Verwijderd
nee, ik ben al anderhalf jaar met mijn vriendin, en nog steeds gek op haar, en bij vlagen nog in totale staat van roekeloze verliefdheid.

Maar ja, zoveel mensen zoveel verschillen.

Lekker nuttige reply was dit weer
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 09:46
Erbenda
Erbenda is offline
Nee, ik herken het niet.
Je kunt je dan mss beter afvragen of je wel écht verliefd was. Ik bedoel, je had minder contact met 'm en je bent meteen niet meer verliefd. Waarschijnlijk kom je ooit wel een persoon tegen, waarbij je dit niet hebt...
Oud 27-03-2004, 10:10
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat had ik vroeger ook, ik werd zowat op alles en iedereen verliefd! en dat ging al snel over, maar nu heb ik al 8 maanden een vriend en ik ben nog steeds megaverliefd op hem!!!
Oud 27-03-2004, 10:11
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 27-03-2004 @ 11:10:
dat had ik vroeger ook, ik werd zowat op alles en iedereen verliefd! en dat ging al snel over, maar nu heb ik al 8 maanden een vriend en ik ben nog steeds megaverliefd op hem!!!
Heet dat verschijnsel toevallig hormonen, en is dit misschien bij de topic starter ook het geval????
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 11:45
alanis
alanis is offline
Ach ja, wie weet zijn het de hormonen die vrijkomen na een geweldige vrijparty....maar ik had zelf wel echt het gevoel dat ik keiverliefd was op hem...misschien dat ik dat gevoel weer krijg zodra ik hem weer zie....
Oud 27-03-2004, 12:14
Blaatkop
Blaatkop is offline
ik herken dat niet ik word helemaaaaaaaaaaaal niet snel verliefd... hoogstens 1 keer in het jaar ;x maar dan ios het wel goed raak
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 12:16
Verwijderd
Gewoon minder snel zomaar met iemand neuken, dan kun je vantevoren een beetje de kat uit de boom kijken in plaats van jezelf helemaal het hoofd op hol te brengen omdat-ie zo goed is in bed.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 13:09
stout!
stout! is offline
Ik herken het wel een beetje, maar niet in die mate. Ik vind erg snel iemand heel leuk en dat kan of een beetje blijven hangen of na een tijdje weer helemaal over zijn. Maar echt wereldschokkend verliefd ben ik nog niet vaak geweest en dat gaat (helaas) ook niet zo snel weer voorbij.
Oud 27-03-2004, 13:12
Verwijderd
ik ken dat helemaal niet, ik heb juist het tegenovergestelde...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 14:08
Coral
Coral is offline
Ik ben juist helemaal niet zo snel verliefd op iemand. Ik ben erg kritisch naar mensen toe wat betreft liefde. Ik kan me niet voorstellen dat ik om de haverklap verliefd zou zijn op steeds andere mensen. Wel vind ik snel mensen 'leuk' zo van: 'Goh, dat is een lekker ding' of:' Die gast heeft echt een lief hoofd'. Maar meer zeker niet.
Oud 27-03-2004, 14:28
Luna
Luna is offline
Ik herken het wel een beetje, maar dan van toen ik 15 was. Toen vond ik heel snel jongens leuk.
Nu heb ik dat niet meer, ik ben veel kritischer geworden en word niet zo snel meer écht verliefd.
Oud 27-03-2004, 15:49
jongen
jongen is offline
Ik heb best vaak dat ik meisje leuk vind en vaak flirt ik dan een beetje met ze en dan gaan ze mij ook leuk vinden en daar is dan wel es een relatietje uit ontstaan. Meestal gaat het van mijn kant snel weer over en dan krijg je weer een meisje in tranen. Ik heb nu dus voor mezelf besloten dat ik pas weer een relatie met iemand ga beginnen als ik die iemand echt heeeeeeeel leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 21:27
Konijn
Konijn is offline
Ik word juist helemaal niet snel verliefd, dat duurt heel lang. En dat 'waait' ook niet 'zomaar ineens' over .
Oud 28-03-2004, 01:12
Verwijderd
Neuh. Nou ja, ik kan mezelf vrij snel in een vlaag van verstandsverbijstering praten en even lijkt het dan ook of ik echt verliefd ben, maar dat is meer lust en gewoon wíllen. Ik laat mezelf eigenlijk nooit meer echt verliefd worden, omdat het toch niet wederzijds is of ik daar bang voor ben. (Nogal irritant als je denkt 'en nu ben ik het zat, hij is gewoon NIET leuk', het ook over is, en dan blijkt twee weken later dat hij wel voor je is gevallen, maar kun je absoluut niet meer bedenken waarom je hem nou eigenlijk leuk vond).
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 09:49
leucomelas
leucomelas is offline
pff, mijn liefde gaat altijd heel slow... op de basisschool de eerste keer goed verliefd geworden, benk 6 jaar gebleven...
en nu verliefd op me huidige vriend toch al zo'n 2 jaar...
als ik verliefd ben, is het hevig en lang...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 10:45
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik heb ook snelle verliefdheid of liefdesprikkelingen...Shit happens...Maar ja, kan er best mee leven hehe!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 12:57
Verwijderd
ik herken dit niet,ik word zeer moeilijk verliefd (ben in mijn hele leven pas een keer verliefd geweest) en die verliefdheid ebt heel langzaam weer weg...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 18:41
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
stout! schreef op 27-03-2004 @ 14:09:
Ik herken het wel een beetje, maar niet in die mate. Ik vind erg snel iemand heel leuk en dat kan of een beetje blijven hangen of na een tijdje weer helemaal over zijn. Maar echt wereldschokkend verliefd ben ik nog niet vaak geweest en dat gaat (helaas) ook niet zo snel weer voorbij.
Same here!
Oud 28-03-2004, 21:50
Verwijderd
Nee, ik heb zoiets zelf nooit, maar ik kan me goed voorstellen dat het andere mensen overkomt.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 22:02
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-03-2004 @ 22:50:
Nee, ik heb zoiets zelf nooit, maar ik kan me goed voorstellen dat het andere mensen overkomt.
Das knap; dat je iets niet kent maar je het wel goed voor kan stellen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 28-03-2004 @ 23:02:
Das knap; dat je iets niet kent maar je het wel goed voor kan stellen.
Vind je? Het is gewoon een kwestie van je even in leven in iemand anders, zo moeilijk is dat toch niet?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 12:24
ilse
ilse is offline
Ik heb dat ook wel een beetje... Maar dan anders
was een paar maanden terug een jongen, en daar was ik mee geweest. dacht elke dag aan hem erna, gingen een paar dagen later naar de bios en bleef toen bij een vriendin slapen. was helemaal hotel de botel, kon het over niets anders meer hebben. toen bleek dat het nix ging worden (van zijn kant) toen was het ook zo weer over. Lekker vaag!! maar nu heb ik al 3 maanden een vriend en daar ben ik helemaal gek op (en heb ook al een een relatie van 13 maanden gehad) dus het hangt beetje van de omstandigheden af denk ik...
Oud 06-04-2004, 14:39
Verwijderd
heeeeeeeeeeel erg

ik kan zo 5 jongens tegelijk leuk vinden
heb ik wel dak 1 jongen heeeeeeel erg leuk vind maar goed, toch wel vervelend
maar op dit moment is t maar 1tje
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 09:12
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
alanis schreef op 27-03-2004 @ 00:12 :

Herkent iemand dit??
Nee, ben geloof ik het tegenovergestelde....
Oud 07-04-2004, 12:08
Zeldom
Zeldom is offline
Nee moet zeggen dat ik dat ook niet herken.
Maarja, het echt verliefd houden hou ik in het begin dan ook een beetje af. Weet niet waarom, uit zelfbescherming denk ik. Wil eerst weten hoe alles zit voor ik er voor ga zeg maar. Maarja, het is dan ook niet zomaar voorbij als ik iemand even niet zie
Oud 07-04-2004, 18:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik word niet snel verliefd dus ja... niet echt...
Oud 08-04-2004, 16:55
Silvie
Silvie is offline
Nee ik word niet zo snel verliefd.
Ben nu al 2 jaar niet meer verliefd geweest.
Ik vind wel gewoon jongens leuk, maar niet DAT leuk...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 17:40
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
vroeger had ik dat ook verschrikkelijk snel en kon van de ene op de andere dag van jongen wisselen qua verliefd zijn
nu heb ik nog weleens van die vlagen dat ik dnek hej moet oppassen dat ik niet verliefd word op n ander...
maar zou mn vriendje nooit belazeren !
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 17:49
synclinorium
synclinorium is offline
Beetje. Laatst had ik met een jongen gezoend, paar keer gezien. Na die avond dat ik met hem gezoend had nog wel een paar dagen lekker gevoel in mijn buik gehad. Maar toen ging ik weer uit of shoppen, weet ik niet meer. Maar toen was het gewoon over. Nu zie ik hem gewoon als vriend. en wat er toen is gebeurd zal ook niet meer gebeuren denk ik. Dan geef ik hem alleen maar valse hoop wat ik heel lullig vind. ( hij kon wel goed zoenen )
Oud 08-04-2004, 18:01
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik zie veel mensen reageren met: vroeger had ik dat wel. Maar wat is vroeger? Toen je op de basisschool zat?
Dan bestempel je jezelf volgens mij al snel met: ik ben verliefd. Ik had 'vroeger' ook vaak dat ik iemand leuk vond en zei dan ook dat ik 'verliefd' was, maar als ik er nu over nadenk, denk ik toch: nee, op dat moment was ik niet verliefd!
Maar ja, vroeger had je ook een hele andere verliefdheid! Toen was alles nog mooi
Oud 08-04-2004, 19:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik bedoel met vroeger toen ik begon te puberen dus een jaartje of 12-14 ofzo... toen was ik denk ik tergste in de brugklas...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 20:05
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
hmm..begin het een beetje te herkennen.
Ik had het eerst nooit, werd langzaam verliefd en bleef lang verliefd als het uit was/niks zou gaan worden, maar de laatste tijd spoken er echt heel veel verschillende meisjes door mijn hoofd (of het nou echt verliefdheid is..denk het niet, maar wel zoiets van: als ik die nog eens beter zou leren kennen, zou ik het zeker wel kunnen worden). Maar echt verliefd worden..beetje te kieskeurig voor denk ik (knap echt op heeeeel veel dingen af)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 20:59
metaldready
metaldready is offline
kan wel snel verliefd worden, maar vaak niet blijvend of vaak

*vaag*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten