Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ach ja, wie weet zijn het de hormonen die vrijkomen na een geweldige vrijparty....maar ik had zelf wel echt het gevoel dat ik keiverliefd was op hem...misschien dat ik dat gevoel weer krijg zodra ik hem weer zie....
|
Ik herken het wel een beetje, maar niet in die mate. Ik vind erg snel iemand heel leuk en dat kan of een beetje blijven hangen of na een tijdje weer helemaal over zijn. Maar echt wereldschokkend verliefd ben ik nog niet vaak geweest en dat gaat (helaas) ook niet zo snel weer voorbij.
|
Ik ben juist helemaal niet zo snel verliefd op iemand. Ik ben erg kritisch naar mensen toe wat betreft liefde. Ik kan me niet voorstellen dat ik om de haverklap verliefd zou zijn op steeds andere mensen. Wel vind ik snel mensen 'leuk' zo van: 'Goh, dat is een lekker ding' of:' Die gast heeft echt een lief hoofd'. Maar meer zeker niet.
|
Ik herken het wel een beetje, maar dan van toen ik 15 was. Toen vond ik heel snel jongens leuk.
Nu heb ik dat niet meer, ik ben veel kritischer geworden en word niet zo snel meer écht verliefd.
|
Ik heb best vaak dat ik meisje leuk vind en vaak flirt ik dan een beetje met ze en dan gaan ze mij ook leuk vinden en daar is dan wel es een relatietje uit ontstaan. Meestal gaat het van mijn kant snel weer over en dan krijg je weer een meisje in tranen. Ik heb nu dus voor mezelf besloten dat ik pas weer een relatie met iemand ga beginnen als ik die iemand echt heeeeeeeel leuk vind.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Neuh. Nou ja, ik kan mezelf vrij snel in een vlaag van verstandsverbijstering praten en even lijkt het dan ook of ik echt verliefd ben, maar dat is meer lust en gewoon wíllen. Ik laat mezelf eigenlijk nooit meer echt verliefd worden, omdat het toch niet wederzijds is of ik daar bang voor ben. (Nogal irritant als je denkt 'en nu ben ik het zat, hij is gewoon NIET leuk', het ook over is, en dan blijkt twee weken later dat hij wel voor je is gevallen, maar kun je absoluut niet meer bedenken waarom je hem nou eigenlijk leuk vond).
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb dat ook wel een beetje... Maar dan anders
![]() was een paar maanden terug een jongen, en daar was ik mee geweest. dacht elke dag aan hem erna, gingen een paar dagen later naar de bios en bleef toen bij een vriendin slapen. was helemaal hotel de botel, kon het over niets anders meer hebben. toen bleek dat het nix ging worden (van zijn kant) toen was het ook zo weer over. Lekker vaag!! maar nu heb ik al 3 maanden een vriend en daar ben ik helemaal gek op (en heb ook al een een relatie van 13 maanden gehad) dus het hangt beetje van de omstandigheden af denk ik...
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nee moet zeggen dat ik dat ook niet herken.
Maarja, het echt verliefd houden hou ik in het begin dan ook een beetje af. Weet niet waarom, uit zelfbescherming denk ik. Wil eerst weten hoe alles zit voor ik er voor ga zeg maar. Maarja, het is dan ook niet zomaar voorbij als ik iemand even niet zie ![]()
|
Beetje. Laatst had ik met een jongen gezoend, paar keer gezien. Na die avond dat ik met hem gezoend had nog wel een paar dagen lekker gevoel in mijn buik gehad. Maar toen ging ik weer uit of shoppen, weet ik niet meer. Maar toen was het gewoon over. Nu zie ik hem gewoon als vriend. en wat er toen is gebeurd zal ook niet meer gebeuren denk ik. Dan geef ik hem alleen maar valse hoop wat ik heel lullig vind. ( hij kon wel goed zoenen
![]()
|
Ik zie veel mensen reageren met: vroeger had ik dat wel. Maar wat is vroeger? Toen je op de basisschool zat?
Dan bestempel je jezelf volgens mij al snel met: ik ben verliefd. Ik had 'vroeger' ook vaak dat ik iemand leuk vond en zei dan ook dat ik 'verliefd' was, maar als ik er nu over nadenk, denk ik toch: nee, op dat moment was ik niet verliefd! Maar ja, vroeger had je ook een hele andere verliefdheid! ![]() ![]()
|
![]() |
hmm..begin het een beetje te herkennen.
Ik had het eerst nooit, werd langzaam verliefd en bleef lang verliefd als het uit was/niks zou gaan worden, maar de laatste tijd spoken er echt heel veel verschillende meisjes door mijn hoofd (of het nou echt verliefdheid is..denk het niet, maar wel zoiets van: als ik die nog eens beter zou leren kennen, zou ik het zeker wel kunnen worden). Maar echt verliefd worden..beetje te kieskeurig voor denk ik (knap echt op heeeeel veel dingen af) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 deel 2 Verwijderd | 500 | 16-11-2010 19:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...) Freakgrrl | 4 | 17-10-2002 13:03 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |