Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Covent Garden vond ik echt super gezellig en als je van theater houdt zou ik zeker naar een musical gaan. Verder was Kensington Gardens (een heel mooi park) erg leuk als afwisseling toen we moe waren. Het moet dan wel warm zijn en niet regenen. En als je d'r toch heen loopt (vanuit metro Notting Hill of Queensway) zou ik over de Kensington Palace Gardens gaan. Dat is een straat waar onwijs veel ambassades zitten (althans, die mensen wonen daar). Ontzettend grote villa's dus wat ook leuk is om te bekijken. Notting Hill vond ik niks aan overigens. Verder de gebruikelijke dingen: Big Ben, Tower Bridge, Buckingham Palace, London Eye, Britisch Museum enz.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik had daar een man gezien, die daar ook op straat zo'n show deed. En twee weken later op Lowlands, was precies die man daar ook bezig ![]() |
![]() |
|
Ik geloof niet dat het er al tussenstaat, maar ik vond The London Dungeon (hoe je het ook schrijft) echt helemaal geweldig! Piccadilly Circus en Covent Garden is ook super leuk. Ik ben naar de mucical van We Will Rock You geweest en dat is echt een aanrader!
Alvast veel plezier daar!
||
Citaat:
![]() Echt normaal vond ik het dus niet en daarom was het ook zo grappig. En tja, als je naar een paar schoenen van een miljoen kijkt heb je ook wel even iets van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(herinner me nog lamme armen op het eind ![]()
|
![]() |
|
Hamleys is ook wel leuk, is gewoon een mega grote speelgoedwinkel. Toen ik voor het eerst in Londen was (6 jaar geleden ofzo) vond ik dat het geweldigste van heel de stad.
camden is heel leuk, maar dan moet je wel in het weekend gaan. Vond het museum of natural history ook leuk, en is trouwens gratis (net als veel andere musea). Carnaby Street (achter regent street), waren ze een half jaar geleden veel aan het verbouwen, toen was het niet leuk, maar ze hebben daar wel redelijk wat leuke winkeltjes.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga vrijdag naar Londen. Dit zijn de dingen die ik o.a. wil zien:
• The tower of London • The British Museum • The Natural History & Science Museums • Tate Modern • National Gallery • London Eye • Design Museum • Camden Market • Harrods • Big Ben • Covent Garden
|
* Big Ben
* Tower of London * House of Parliament * Tower Bridge .. jaja ![]() niet dat dat allemaal zo boeiend is, maar wel leuk als je het een keer heb gezien.... en natuurlijk HET huis van ORLANDO Bloom ![]() (Oxford street ![]() oh. en dat enuh.. Museum.. van die wax enso.? Madam Tussuad ? ofso ![]()
|
![]() |
ik ga deze zomer voor een tijdje naar london! ik he wat aan jullie tips! THANX! maa ruh.. kan je ook een beetje uitgaan in London? zijn er leuke cafeetjes of discotheken? wat is echt aan te raden?
En nog meer tips zijn welkom! ![]() Wij hebben trouwens een jeugdherberg in Hyde Park geboekt.. toevallig.. en nu lees ik dus dat dat vet tof is daaro! ![]() WOEI!
|
uitgaan is in engeland, en vooral in londen erg duur.. je moet overal entree (in discotheken) betalen en de drank is ook erg duur. Je kunt ook naar een pub gaan, maar die sluiten om 11 uur en ook daar is drank duur (of in ieder geval een stuk duurder dan hier, t hangt er natuurlijk vanaf wat je duur vindt
![]() leuke dingen in londen: covent garden, camden lock, oxford street, harrods, science museum, natural history museum transport museum, the cutty sark, GMT, the maritime museum en verder natuurlijk buckingham palace, big ben en westminster, st paul's, trafalgar square etcetc ook st martin in the fields is leuk (ligt bij trafalgar square) daar kun je "brass rubbings" doen er is ook een imaxbioscoop in londen, is zeker leuk en verder ligt in greenwich echt een gigantische bioscoop -> de moeite waard het is echt te veel om op te noemen eigenlijk ![]()
|
Camden Market was erg leuk, Soho ook en je kan er lekker eten en er zijn leuke winkels.
Kew Gardens vond ik ook erg leuk, is (een van de?) grootste botanische tuinen ter wereld. Highgate cemetary was ook mooi. En de rondleiding in de tower was erg leuk, die man was heel grappig en vertelde er leuke dingen over. Het National History Museum was ook leuk, het Science museum vond ik niet zoveel aan. Verder alle standaard dingen als de big ben enzo. 1 tip, ga niet naar het Boka Hotel ![]()
||
Citaat:
Je moet natuurlijk alle bekende bezienswaardigheden bekijken, maar verder kun je er ook erg goed winkelen. Exclusieve merken hebben ze daar wel en in Nederland minder. Het is er alleen wel duurder dan in Nederland. Verder moet je absoluut ´s avonds een pub in!!! Geen apres-ski 13 of slechte covers, maar gewoon goede muziek van Engelse maak. Een discotheek is wel leuk, maar erg exclusief (vooral in London) en uiteraard erg duur. Je zult allicht heel wat Pondjes licht worden na een avondje stappen. Stappen hoeft niet duur te zijn, let op dat ze wel dezelfde prijzen hanteren als die ze op Engelse klanten gebruiken!! Porbeer the Empire eens op Trafalqar Square en vergeet je nette kleding niet. Dat wil zeggen voor een jongen een pantalon en voor een meisje is eigenlijk alles wel ok. Al hebben de Engelse meisjes het liefst dat je in een kort rokje en kort topje gaat, ook al is het 10 graden onder nul. Ik ben nu een paar keer in London geweest en het is natuurlijk een mooie, grote stad maar voor de Engelse gezelligheid kun je beter naar iets kleinere plaatsen, zoals Liverpool of Newcastle, gaan. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Londen duurste stad ter wereld fulceny | 1 | 09-05-2007 09:07 | |
Chaos vliegverkeer door terreuralarm; politie Londen verijdelt terreurplan Gatara | 90 | 29-08-2006 15:52 | |
'Ernstig incident' in metro Londen Co | 501 | 07-07-2005 13:34 | |
De Kantine |
Londen het nieuwe doelwit? EciD | 61 | 22-04-2004 15:41 | |
Werk, Geld & Recht |
Pinnen in Londen Heleeeeen | 14 | 14-04-2004 18:06 | |
De Kantine |
Londen! bubbeltjes | 27 | 27-04-2002 18:51 |