Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vroeger ging ik ook veel babysitten en toen het eens te lang duurde viel ik ook wel eens halvelings in slaap voor de tv. En dan maar jezelf wakker blijven kloppen. Moet je geen zorgen in maken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar 'k doe dat zel ook wel, hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zou een keer vanaf 9 uur 's ochtends oppassen, en tussen de middag een kind ophalen van school word ik om 12 uur wakker... heeft dat kind dus al een half uur staan wachten en is de rest de hele ochtend allen geweest ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik durfde in het begin ook niet te gaan slapen namelijk, bang dat ik niet wakker zou worden als er iets was. Maar later bleek dus dat ik super licht slaap als ik aan het oppassen ben. Maar het kan natuurlijk ook dat jij wél goed kan slapen bij het oppassen.
||
Citaat:
Thuis is er bij ons vaak een kindje (vanaf 9 maand reeds) en zo'n kleine weent wel eens en ik hoor het zowat nooit. ![]() Dus ik ben het nogal zeker. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Opassen Verwijderd | 15 | 02-07-2010 07:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #40 Roosje | 492 | 21-10-2005 12:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 |